خدمات کامپیوتر در سعادت آباد

خدمات کامپیوتر در سعادت آباد

خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد

از لوازم دیجیتالی که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند لپ تاپ و کامپیوتر ها می باشند. امروزه به دلیل اینکه لب تاپ ها قابلیت حمل دارند توسط افراد زیادی مانند کارمندان و دانشجویان و…استفاده می شود. امروزه با استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر ها می توان کارهای مختلفی از جمله عملیات محاسباتی و کارهای گرافیکی و شخصی و اداری را انجام داد. در صورت خاموش شدن لپ تاپ و ایجاد یک مشکلی کوچک روند کار شما با اختلال مواجه می‌ شود و شما نمی توانید کارهای شخصی و اداری خود را با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر انجام دهید، در این زمان می توانید  از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد استفاده کنید.

خدمات تعمیر لپ تاپ در سعادت آباد

از متداول‌ ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ها می‌ توان به روشن نشدن لپ تاپ، ضربه خوردن یا آب خوردن لپ تاپ، شارژ نشدن لپ تاپ و داغ کردن، مشکلات صفحه نمایش نماینده شکستگی صفحه نمایش و هنگ کردن لپ تاپ، بالا نیامدن ویندوز لپ تاپ و صدا نداشتن لپ تاپ، عملکرد نادرست کیبورد و… اشاره کرد. در ادامه مقاله در مورد مشکلات رایج لپ تاپ مطلبی ارائه می دهیم.

تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ

اولین نکته ای که در هنگام تعمیر لپ تاپ باید به آن توجه کنید این است که نباید نگرانی بابت هزینه داشته باشید، هزینه تعمیر این دستگاه‌ ها در مقایسه هزینه تعمیر ناچیز می باشد. مشاهده شده که بسیاری از افراد برای جلوگیری از هزینه‌ های تعمیر ترجیح می‌ دهند که لپ تاپ خود را دیرتر تعمیر کنند یا در واقع خودشان به تنهایی کار تعمیرات این دستگاه را انجام دهند. تعمیرات این دستگاه‌ ها باید توسط افرادی که در این زمینه تجربه و دانش  کامل دارند انجام گیرد و اگر شما که در این زمینه تجربه ندارید قادر به تعمیر تخصصی لپ تاپ نیستید و می توانید از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد استفاده کنید.

دلایل نیاز به تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر

نوسانات برقی و اصطکاک قطعات، سرعت پایین لپ تاپ، عدم نگهداری درست، سرویس نکردن به موقع لپ تاپ، نحوه کار و رفتار کاربر با لپ تاپ، قرار دادن لپ تاپ به مدت طولانی در نور مستقیم خورشید، لپ تاپ یک محیطی نامناسب و… همگی دلایل تعمیرات لپ تاپ هستند. در واقع اگر شما نخوه درست کار با لپ تاپ را ندانید به طور اتفاقی و سهوی به لپ تاپ آسیب وارد می کنید. البته بسیاری از افراد نحوه کار با لپ تاپ را نمی دانند و با دستکاری تنظیمات مشکل جدی به لپ تاپ وارد می کنند. در مواقع دیگر وارد شدن ضربات و فشار و تماس لپ تاپ با آب می تواند مشکلاتی در قسمت سخت افزار دستگاه ایجاد کند. شما می توانید مشکلات لپ تاپ و کامپیوتر را با استفاده از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد تعمیر کنید.

تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ شامل چه مواردی می باشد ؟

تعمیر مادربرد و سوکت، تعویض رم و تعمیر یا تعویض هارد، تعویض و تعمیر ال سی دی، تعمیر یا تعویض باتری و…تعمیرات سخت افزاری انواع لپ تاپ ها است. البته شکستگی قاب نیز از مشکلات سخت افزاری لپ تاپ است. متخصصان در درجه اول مشکل لپ تاپ به صورت دقیق و تخصصی بررسی می کنند تا متوجه شوند مشکل لپ تاپ ناشی از خراب بودن کدام یک از قطعات لپ تاپ می باشد. بعد از پیدا کردن وسایل خراب به سراغ بررسی دقیق و جداگانه قطعه خراب می روند تا متوجه شوند قطعه را با تعمیر می‌ تواند به حالت اول برگردانند یا در صورتی که این کار امکان پذیر نبود قطعات خراب را با قطعات اصل تعویض می کنند.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ شامل چه مواردی می باشد ؟ 

در مواقعی با بررسی تنظیمات سیستم و آپدیت درایور های نرم افزاری مشکل موجود در لپ تاپ  رفع می شود.  مشکلات رایج  نرم افزاری که برای کاربران پیش می‌ آید شامل غیر فعال شدن درایورها و کند شدن لپ تاپ، آپدیت ناگهانی ویندوز و غیرفعال شدن صدای لپ تاپ، مشکلات موجود در کیبورد و… است. تمامی مشکلات تنها با بررسی سیستم تعمیر می شوند و در صورتی که هر یک از مشکل مذکور با تعمیرات نرم افزاری رفع نشدند متخصصان به سراغ قطعات سخت افزاری دستگاه می روند، چرا که احتمال می دهند مشکل از قطعات سخت افزاری است. با استفاده از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد می توانید در سریع ترین زمان مشکلات لپ تاپ را رفع کنید.

تعرفه خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد

اگر بخواهیم هزینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ را محاسبه کنیم باید بگوییم که هزینه تعمیرات کاملاً بسته به نوع تعمیرات و روش تعمیر متفاوت است. در مواقع ممکن است شما نیاز به تنظیمات سیستم و به روز رسانی داشته باشد که هزینه آن بسیار نازل می باشد. در موارد دیگر آسیب جدی به قطعات دستگاه مانند باتری کارت گرافیک وارد شده است که ممکن است با تعویض این قطعات با و جایگزین کردن قطعات اصل هزینه تعمیر افزایش یابد، چرا که تعمیرکاران متخصص همواره سعی می‌ کنند از قطعات اصل در لپ تاپ های شما استفاده کنند و در کنار هزینه خرید این قطعات باید هزینه تعمیر را نیز بپردازید. در موارد دیگر ممکن است چندین قطعه اصل خراب شده و در واقع مشکل لپ تاپ شما جدی باشد، در این صورت تعمیرکاران بررسی جداگانه قطعات، قطعات خراب را شناسایی کرده و هزینه را به شما اطلاع می دهند.

تعمیر داغ بیش از حد لپ تاپ و دلیل ضعف کارت گرافیک

اگر فن لپ تاپ مشکل شده باشه لپ تاپ داغ می کند. اگر شما با داغ شدن بیش از حد لپ تاپ مواجه شدید سریع باید علت این مشکل را بیابید، چرا که این مشکل بسیار مخرب بوده و می تواند آسیب جدی به قطعات اصلی لپ تاپ وارد کند. در مواردی ممکن است گرد و غبار ها باعث این مشکل در لپ تاپ شده باشند یا فن دچار گرفتگی شده باشد  که با تمیز کردن لپ تاپ می توانید به راحتی این مشکل را حل نمایید. در برخی مواقع دیگر ممکن است  فن دستگاه شما خراب شده باشد در این هنگام شما باید از یک تعمیرکار تخصصی کمک بگیرید. از دیگر مشکلات لپ تاپ و کامپیوتر ها اختلال در کارت گرافیک می باشد. توجه کنید هزینه تعمیر کارت گرافیک در مقایسه با خرید کارت گرافیک مقرون به صرفه بوده و اگر با این مشکل مواجه شدید نگرانی بابت هزینه تعمیر آن نداشته باشید.

رفع مشکل موجود در کیبورد و شارژ نشدن باتری لپ تاپ

امکان دارد در هنگام کار با لپ تاپ خود متوجه شوید کیبورد کار نمی کند توجه کنید ممکن است این مشکل نرم افزاری باشد و شما با بررسی تنظیمات دستگاه و آپدیت درایو می توانید این مشکل را حل کنید. اگر تنها تعدادی از دکمه های کیبورد لپ تاپ کار نمی  کنند و تعدادی دیگر عملکرد مناسبی دارند و با انجام روش بالا یعنی آپدیت سیستم عامل و درایور کیبورد نتوانستید مشکل را حل کنید باید اتصالات کیبورد را بررسی کنید تا علت مشکل موجود در کیبورد لپ تاپ را بیابید. همواره پیشنهاد می شود در زمینه تعمیر این مشکلات به هیچ عنوان از خدمات تعمیرکاران ناشی استفاده نکنید. از دیگر مشکلات رایج لپ تاپ ها شارژ نشدن باتری آن می باشد. باتری لپ تاپ نقش مهمی دارد و از تفاوت هایی که لپ تاپ را از کامپیوتر ها متمایز می کند، همان باتری است. اگر با این مشکل مواجه شده اید پیشنهاد می‌ شود برای تعویض باتری از تخصصی ترین خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد استفاده کنید.

ارتقا قطعات انواع لپ تاپ

قابلیت ارتقا قطعات لپ تاپ و کامپیوتر های رومیزی وجود دارد،  اما شما نمی توانید تمام قطعات این دستگاه ها را تعویض را ارتقا دهید. با این وجود در تعدادی از لپ تاپ ها می توانید تعدادی از قطعات را ارتقا دهید تا به پرفورمنس بالا تر دست یابید. از قطعاتی که می توان در لپ تاپ ها ارتقا داد رم و هارد می باشد. شما می‌ توانید هارد معمولی خود را به هارد ssd ارتقا دهید تا قدرت و سرعت پردازش دستگاه بالا رود. تعویض سی پی یو و کارت گرافیک در لپ تاپ ها امکان پذیر نمی باشد و تنها در تعدادی از لپ تاپ ها که قابلیت ارتقا گرافیک وجود دارد می توان این کار را با استفاده از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد انجام داد.

چه زمانی لپ تاپ احتیاج به تعمیرات تخصصی دارد ؟

زمانی که لپ تاپ شما با مشکلات گفته شده در مقاله مواجه شد باید در سریع ترین زمان آن را به یک تعمیرگاه تخصصی ببرید تا مشکل آن در زمان مناسب تعمیر شود. در این زمان لپ تاپ شما احتیاج به تخصصی ترین خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد دارد، چرا که لپ تاپ و کامپیوترهای امروزی پیشرفته هستند و باید توسط افرادی که در این زمینه مهارت دارند تعمیر شوند.

جمع بندی 

در زندگی روزمره استفاده از کامپیوتر لپ تاپ نقش بسیار مهمی در تکمیل کار و به انجام رساندن کارهای روزمره دارد. از طرف دیگر توجه کنید اگر لپ تاپ را به موقع تعمیر کنید می توانید از هزینه های اضافی خرید قطعات جلوگیری کنید، چرا که اگر لپ تاپ را به موقع تعمیر نکنید می تواند به سایر قطعات دستگاه آسیب جدی وارد کند. همچنین  پیشنهاد می شود ارتقاء قطعات لپ تاپ و تعمیرات آن را به هیچ وجه به تنهایی انجام دهید و در این زمینه از خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در سعادت آباد کمک بگیرد.

 

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶