تعرفه خدمات شبکه

تعرفه‌ خدمات شبکه

منظور از تعرفه‌ خدمات شبکه درواقع همان هزینه‌هایی ست که هر شرکت یا شخصی در ازای خدمات شبکه‌ای که برای یک شرکت انجام می‌دهد، دریافت می‌کند. هر سال نرخ خدمات شبکه نسبت به سال‌های قبل کمی افزایش می‌یابد. افزایش تعرفه خدمات شبکه‌های رایانه‌ای تجاری در شرکت رایان پشتیبان بر اساس تعرفه‌ استاندارد دیگر شرکت‌های خدماتی شبکه صورت میگیرد و همیشه سعی خود را بر این میدارد که جانب انصاف را در تعیین تعرفه‌های خدماتی خود رعایت کند.

تعرفه خدمات شبکه  برای همه‌ی شرکت‌ها یکسان نیست و بالطبع کسب و کارهای کوچک نیازمند خدمات کمتری نسبت به شرکت‌های تجاری بزرگ هستند و درنتیجه کار با تعرفه‌ی پایین‌تری برای آنها صورت میگیرد.

و اما سوالی که خیلی از مشتریان از ما می‌پرسند این است که آیا داشتن همکاری با یک شرکت خدمات شبکه لازم و ضروری است؟ در جواب باید بگویم بله خدمات کامپیوتر و شبکه امروزه در تمامی شرکت‌ها و ادارات مورد نیاز است. بدون شک هیچ کسب و کاری نمی‌تواند بدون کمک کامپیوترها و اینترنت درآمدزایی خوبی داشته باشد. سیستم‌های موجود در دفاتر کاری باید به نحوی کار کنند که بتوانند به خوبی یک فرآیند کاری را به انجام برسانند چراکه کوچک‌ترین خلل در کارکرد شبکه سبب میشود تا نظم شرکت بهم بخورد و از پیشرفت باز ماند.

منظور از خدمات شبکه چیست؟

خدمات شبکه قابلیتی ست که عملکرد شبکه را تسهیل می‌کند. هر شبکه به طور معمول توسط یک سرور که میتواند یک یا چند سرویس را اجرا کند و بر اساس پروتکل‌های شبکهای که در لایه برنامه در مدل اتصال سیستم های باز (OSI) شبکه اجرا میشوند، ارائه میشود. برخی از نمونه‌ها عبارتنداز: سیستم نام دامنه (DNS)، پروتکل پیکربندی میزبان پویا (DHCP)، پروتکل انتقال صدا از طریق اینترنت (VoIP) و غیره.

حال هر کدام از اجزای موجود در این شبکه‌ها به نگهداری و مراقبت نیاز دارند تا بتوانند آنگونه که سازمان به آنها نیاز دارد ظاهر شود. شرکت‌های خدمات شبکه به بهترین نحو می‌توانند از عهده‌ی این وظیفه‌ی حیاتی برایند و بهترین نتیجه را برایتان رقم بزنند.

هزینه متوسط تعرفه ​​خدمات شبکه چقدر است؟

برای پی بردن به تعرفه‌ خدمات شبکه، ابتدا باید نیازهای سازمان خود را براورد کنید. شرکت خدماتی رایان پشتیبان ابتدا مشاوره‌های لازم را با مشتریان خود انجام می‌دهد، سپس خدماتی که برای ترقی و رشد سازمان به آن نیاز دارند را با آنها مطرح می‌کند و در صورت رضایت کارفرما نیروهای متخصص و باتجربه‌ی خود را وارد عمل می‌کند تا بهترین خدمات را در راستای پیشبرد شرکت بکار گیرند.

بنابراین نمیتوان یک فتوای کلی برای تعرفه‌ی شبکه تمامی سازمان‌ها صادر کرد. به این دلیل که این هزینه‌ها بسته به بزرگ بودن شرکت فناوری اطلاعات، پیچیدگی سیستم اطلاعاتی شرکت و مدت زمانی که تکنسین‌ها برای اصلاح یک مشکل وقت صرف می‌کنند، متفاوت خواهد بود.

تعرفه‌ بکارگیری خدمات پشتیبانی شبکه در مقایسه با استخدام یک نیروی متخصص شبکه چگونه است؟

اگر تصادفاً یک تکنسین کامپیوتر استخدام کنید، ممکن است بتوانید در هر ساعت مبلغی بین ۵۰ الی ۱۵۰ هزار تومان به او بپردازید. اما باری فردی با تجربه و تخصص بیشتر ممکن است در هر ساعت بالغ بر ۲۵۰ هزار تومن نیز دریافت کند. البته این هزینه می‌تواند بر اساس موقعیت مکانی و میزان رقابت در منطقه شما متفاوت باشد.

علاوه بر این، استخدام یک فرد همیشه ایده آل نیست زیرا ممکن است همیشه برای رسیدگی به مشکلات مهم و ضروری سازمان در دسترس نباشد. اما اگر خدمات یک شرکت فناوری اطلاعات مانند شرکت رایان پشتیبان که بیش از ۵-۱۰ نفر در آن کار می‌کنند را انتخاب کنید، با چنین مشکلاتی روبه رو نخواهید شد.

یک تکنسین کار گاهاً به تعطیلات، مرخصی یا مرخصی استعلاجی احتیاج دارد. بنابراین اگر فقط یک تکنسین استخدام می‌کنید، این احتمال وجود دارد که مشکلات IT در زمان غیبت بوجود بیاید و شما را مجبور به انعقاد قرارداد برای انجام پشتیبانی کند. همچنین ابتکار عمل و ایده‌های نوین بهتری در کارهای تیمی نسبت به کارهای انفرادی وجود دارد، بنابراین با بکارگیری خدمات پشتیبانی پیشرفت چشمگیرتری در کسب و کارتان خواهید داشت.

خدمات شبکه در شرکت رایان پشتیبان

خدمات شبکه بسته به نوع کاری که در یک شرکت یا اداره انجام میگیرد متفاوت است. این خدمات تمام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری را دربر میگیرد که برخی از آنها را در زیر بررسی می‌کنیم:

  • اولین مرحله برای راه اندازی یک شبکه، تهیه ابزارها و سیستم‌های مورد نیاز است. ابتدا یک جلسه مشاوره با کارفرمای سازمان انجام میگیرد تا انتظاراتی که کارفرما از شبکه دارد مورد بررسی قرار گیرد و کارفرما به مجری اجازه می‌دهد تا لیست وسایل و دستگاه‌ها را تحویل دهد. در برخی مواقع نیز ممکن است مجری در یک شبکه‌ای که قبلاً راه اندازی شده است شروع به کار کند.
  • مرحله‌یث بعدی پیاده سازی شبکه به نحویست که بهترین کارایی را داشته باشد. این کار معمولاً در شرکت‌های بزرگ زمان بر است و هر چه شبکه گسترده تر باشد این فرایند بیشتر طول می‌کشد. پس از اتمام کار شبکه مورد آزمون و خطاهای متعددی قرار می گیرد تا عملکرد صحیح و کامل آن مشخص شود. معمولاً در این مرحله سخت افزارها بررسی شده، نرم افزارهای اولیه و عمومی نیز نصب میشوند تا اشتراک گذاری و اتصال آنها فراهم شود.
  • در مراحل بعد کارهایی مانند نصب نرم افزارهای تخصصی که در هر حیطه ی کاری به خصوص هستند انجام می گیرد و امنیت شبکه تأمین می شود. تقریباً می توان گفت پس از اتمام این مرحله، شبکه کامل شده و کارایی مناسبی دارد.
  • در مراحل بعد که شامل پشتیبانی شبکه می شود تا بحث اجرا و راه اندازی، در صورت بروز ایراد در شبکه، نیاز به حذف و اتصال شبکه های جدید و وسعت دادن آن و مواردی از این قبیل فرد متخصص به صورت دوره ای یا هر روزه مشغول به کار می شود.

تعرفه‌ خدمات شبکه در شرکت رایان پشتیبان

ما در رایان پشتیبان بر این باوریم که گذاشتن لیست قیمت بر روی سایت و به صورت تلفنی بدون هیچ اطلاعی از وضعیت سازمان و دادن مشاوره‌ی واقعی، عملی کاملا غیرحرفه‌ای می‌باشد. توصیه‌ی ما به شما این است که اکیداً از شرکت‌هایی که به این روش قیمت گزاری انجام می‌دهند بر حذر باشید. شیوه‌ی تعیین تعرفه خدمات ما به این صورت است که اگه با ما تماس بگیرید، قبل از هر اقدامی از شما درخواست جلسه حضوری می‌کنیم تا با نیازها و مشکلات شرکت شما آشنا شویم سپس با همفکری تیم متخصصمان بهترین راهکار را به شما ارائه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.