شارژ کارتریج در شهرک غرب

رایان

شرکت رایان پشتیبان توانسته طی چند سال گذشته برای کاربران خود خدمات شارژ و فروش کارتریج ، نصب و تعمیر پرینتر خوبی را برای مشتریان ارائه کند. از این رو با خدمات حرفه ای که در اختیار کاربران قرار می دهد که این باعث شده تا مشتریان رضایتمندی داشته باشد، شما چنان چه هر گونه سئوال در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید.

شارژ کارتریج چرا ؟

در حال حاضر پرینترها به درستی جایگاه خود را در بین افراد خانگی باز کرده اند ، مراکز دولتی ، سازمان ها و شرکت های به خصوصی هم بدون استفاده از پرینتر و دستگاه های چاپ نمی توانند کاری کنند.

یک پرینتر برای چاپ مدارد می بایست از جوهر یا تونر استفاده نماید و این ماده به عنوان یک ماده مصرفی بوده که بالاخره پس از چاپ تعداد تعیین شده ای برگ تمام می شود. در این حالت کاربر می بایست اقدام به تهیه کارتریج نو کنید و یا اینکه کارتریج قبلی پرینتر را دوباره شارژ کنید.

هزینه شارژ کارتریج نسبت به خرید یک کارتریج نو برای مشتریان پرینتر خیلی به صرفه تر است، مخصوصا با وضعیت فعلی بازار، بسیاری کاربران به جای خرید کارتریج نو تمایل دارند همان کارتریج قبلی پرینتر را شارژ کرده و دوباره استفاده کنند.

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته

هر زمان نیاز به مشاوره داشتید میتونید 24 ساعته در 7 روز هفته با کادر تخصصی رایان پششتیبان تماس بگیرید

رضایت مشتری

ارائه بهترین قیمت

هر زمان نیاز به مشاوره داشتید میتونید 24 ساعته در 7 روز هفته با شرکت رایان پشتیبان تماس بگیرید

13 سال سابقه

تعمیر درمحل (رایگان)

تعمیر و شارژ انواع کارتریج و پرینتر ها در محل کار شما بدون دریافت هزینه ایاب ذهاب (رایگان)

نیاز به مشاوره رایگان دارید ؟

باما تماس بگیرید

فروش کارتریج در شهرک غرب

رایان

چه زمانی چاپگر ما نیاز به شارژ کارتریج پیدا خواهد کرد ؟

به طور معمول که در نظر بگیریم بهترین زمان برای استفاده از کارتریج چاپگر یک چیزی بین 5 تا 6 ماه است. پرینترهای پیشرفته امروزی، دارای تکنولوژی‌هایی پیشرفته ای هستند که در صورت اتمام کارتریج چاپگر، پیغامی جهت تعویض کارتریج به شما در صفحه نمایش یا به صورت علامت در چابگر نمایش می‌دهند. اما در صورتی که از پرینترهای قدیمی تر استفاده می‌کنید، که نمایشگر ندارند باید به کیفیت برگه های چاپ شده توسط دستگاه توجه کنید. اگر متوجه شدید که برگه‌های چاپ شده کیفیت روز اول خود را ندارند و کیفیت چاپ یکنواخت نیست، زمان تعویض و یا شارژ کارتریج فرا رسیده است.

نکاتی در مورد شارژ کارتریج و تونر

برحسب رشد تکنولوژی و پراکنده بودن بازار صنعت فناوری‌های جدید بازاری دیگر هم همیشه در تکاپو می باشد که محصولات  بی کیفیت و یا تقلبی را ارائه کند. کارتریج از جمله مواردی می باشند که کسب شناخت زیادتر نسبت به آنها و تنوعشان می‌تواند ما را از این بازار سیاه دور کرد. همان طور که در نوشتارهای قبلی گفته شده است، «تونر» همان جوهر جامد به خصوص پرینترهای لیزری می باشد که با تکنولوژی به خصوصی به وسیله تولید کنندگان گوناکون ساخته می‌شود. همه‌ی انواع پرینتر لیزری از نوع به خصوصی از تونرها بهره می گیرند که موقع خرید و یا شارژ تونر می بایست به این نکته دقت کنید.

پرینترهای لیزری را از یک جنبه می‌توان به 2 دسته‌ی رنگی و سیاه و سفید تقسیم بندی کرد. تونر رنگی آن از 4 تونر با 4 رنگ آبی، زرد، مشکی و قرمز استفاده میکن د ولی نوع سیاه و سفید آن تک رنگ است. یعنی تنها تونر مشکی دارد. نکته‌ی قابل توجه اینجاست که تونر مشکی مخصوص پرینت سیاه و سفید با تونر مشکی در پرینترهای رنگی گوناگون است. پس دقت کنید این 2 را به جای همدیگر استفاده نکنید.

TOP تماس فوری باما