خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در ونک

خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در ونک

کارتریج همان منبع رنگ پرینتر می باشد که ۲ نوع دارد. کارتریج جوهرافشان و کارتریج تونر. به مواد مصرفی در پرینتر های جوهرافشان، جوهر و در پرینترهای لیزری پودر و یا اصطلاحا تونر می گویند. که شما می توانید در صورت نیاز با شرکت رایان پشتیبان در زمینه خدمات شارژ وفروش کارتریج| نصب و تعمیر پرینتر در تماس باشید. در ادامه همراه ما باشید.

شارژ و فروش کارتریج میدان ونک

کارتریج‌ اصل:

کارتریج‌های اصل به وسیله ی همان شرکت تولید کننده تجهیزات چاپ نظیر: کانن، اچ پی، زیراکس و لکس‌مارک تولید می‌شوند. در ساخت این کارتریج‌ها از ترکیب قطعه های نو و بازیافتی کارخانه‌های سراسر جهان بهره گیری می‌شود. مثلاً، بر روی جعبه یک HP C4127X می‌توانید بخوانید: این محصول تازه ساخته شده احتمال دارد شامل قطعه ها و موادی باشد که به وسیله ی شرکای برنامه بازیافت اچ پی ایجاد شده است و به این ترتیب بر روی جعبه Canon FX-4 مشاهده می‌شود: این کارتریج احتمال دارد شامل قطعات تعمیری و مواد بازیافتی باشد.

کارتریج طرح:

همان گونه که در بالا گفته شد، کارتریج طرح اصلی شامل کارتریج‌های بازتولید ، سازگار، بازیافتی و مجدد پرشده می‌شود.

راهنمای خریدن کارتریج:

بدون تردید کارتریج اصل مناسب ترین انتخاب برای پرینتر شما به شمار می رود. نوشته چاپ شده با کارتریج اصل پررنگ، واضح و در کل صفحه های چاپ شده با کیفیت بالا است. تعداد صفحه های چاپ شده با کارتریج اصل به شکل معمول زیادتر از کارتریج طرح می باشد و همچنین تعداد دفعه های شارژ آن زیادتر می باشد . اما هزینه کارتریج اورجینال چندین برابر قیمت کارتریج طرح می باشد، به شکلی که خرید آن برای عموم مردم مقرون به صرفه نمی باشد.

شارژ کارتریج:

در صورت تمام شدن تونر، احتیاجی به خرید تونر کارتریج تازه نمی باشد به دلیل اینکه کارتریج ها قابل شارژ می باشند.  شارژ تونر کارتریج خود مبحث جداگانه ‌ای می باشد و احتیاج به دانستن فرمول دقیق هر یک از تونرها و آگاهی از کارتریج به خصوص آن تونر را دارد.

کارتریج جوهر افشان:

محفظه ای که جوهر در آن قرار دارد کارتریج گفته می شود. کارتریج های جوهر افشان به شکل مایع می باشند و با پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد هستند، موجب به وجود آوردن عکس روی کاغذ خواهد شد. ۳ رنگ اصلی در کارتریج های جوهر افشان وجود دارد که شامل: آبی، قرمز و‌ yellow زرد می باشد که یک رنگ سیاه هم همراه این ۳ رنگ می باشد.

کارتریج تونر:

تونر، پودری به خصوص با فشردگی و غلظت بسیار می باشد . تونر در شارژ کارتریج پرینترهای لیزری به کار می رود.  ترکیبات اصلی پودر تونر شامل:  پلیمرهای خاص ، پودر کربن،  پلی ‌استر، رزین و اکسید آهن می باشد. تونر در پرینترهای لیزری رنگی عبارت از مشکی، آبی، زرد و قرمز می باشد.

آیا می دانستید که در صورت خرابی و یا تمام شدن شارژ کارتریج احتیاج به تعویض کامل آن نمی باشد؟ شما می‌توانید با شارژ دوباره و یا تعمیر کارتریج خود هزینه‌های چاپ خود را به میزان قابل توجهی پایین آورید. این را هم باید بدانید که حتی استفاده از مواد و قطعات غیر اورجینال و بی کیفیت برای شارژ و تعمیر کارتریج نه فقط هزینه‌های شما را زیاد می کند بلکه موجب اتلاف زمان شما هم خواهد شد.

 

مناطق تحت پوشش:

فروش و شارژ کارتریج در محل ولیعصر

فروش و شارژ کارتریج در محل گاندی

فروش و شارژ کارتریج در محل شیخ بهائی

فروش و شارژ کارتریج در محل سئول

فروش و شارژ کارتریج در محل خدامی

فروش و شارژ کارتریج در محل حقانی

فروش و شارژ کارتریج در گاندی

فروش و شارژ کارتریج در شیخ بهائی

فروش و شارژ کارتریج در سئول

فروش و شارژ کارتریج در خدامی

فروش و شارژ کارتریج در حقانی

فروش و شارژ کارتریج در چهار راه آفریقا

 

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

تلگرام:  rayanposhtiban1@