خدمات پرینتر و کارتریج

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در پاسداران

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در پاسداران

میزان مشتری مداری شرکت رایان پشتیبان را می توانید از دوستانی که به ما لطف داشته و همکاری و خرید نموده اند، جویا باشید. هر آن چه در توان ما برای رساندن شما به رضایت احتیاج باشد، اجرا خواهیم کرد. شما می توانید با ما تماس حاصل کنید و راهنمایی ها و استعلام هزینه خود را بگیرید و کارتریج را با پیک، پست، تیپاکس و باربری برای ما از هر کجای ایران بفرستید. متخصصان ما با شما تماس خواهند گرفت و هزینه تمام شده شارژ و سرویس کارتریج یا کارتریج های شما را اعلام خواهند کرد و در صورت رضایت، عمل شارژ و سرویس به وسیله ی  کارشناسان مجرب صورت می گیرد. از این رو شما می توانید خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر را به رایان پشتیبان بسپارید.

خدمات شارژ وفروش کارتریج| نصب و تعمیر پرینتر در پاسداران

علت شارژ کردن کارتریج چیست؟

کارتریج یک قطعه جدا شونده در دستگاه های چاپگر یا کپی می باشد که نقش تامین کننده تونر یا جوهر را دارد. مثل خشاب اسلحه که داخل آن گلوله قرار دارد و پس از تمام شدن احتیاج به گلوله گذاری مجدد دارد. کارتریج پرینتر هم به این شکل عمل خواهند کرد با این تفاوت که به جای گلوله، پودر تونر برای پرینتر های لیزری و جوهر برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می شود.

برند های سازنده پرینتر و دستگاه کپی مثل HP و Canon، دستگاه پرینتر را طوری می سازند که در آینده زمانی که شارژ کارتریج آن ها تمام شد، شما مجبور به خرید کارتریج دوباره شوید و از این راه یک درآمد دیگر دارند. بعضی وقتها هم احتمال دارد سازنده پرینتر دستگاه خود را با ضرر وارد بازار کند اما از راه فروختن قطعات مصرفی آن که اصلی ترین آن کارتریج می باشد، ضرر خود را جبران کند.

علت اصلی اینکه شارژ کارتریج نه فقط در ایران بلکه در همه ی دنیا، باب شده و کاربر تمایل دارد کارتریج اولیه خود را شارژ نماید این است که هزینه ها به شکل چشمگیری پایین می آید. یعنی کارتریجی که به تمام شده است می تواند مجدد مورد استفاده قرار گرفته و هزینه کمی از شما دریافت کند. می بایست توجه داشت که احتمال دارد کارتریج نیاز به عوض کردن قطعات داخلی مثل درام و چیپست داشته باشد که باز هم این قطعات در نهایت بسیار کمتر از هزینه خرید کارتریج جدید، هزینه بر می باشند.

قطعات استفاده شده در شارژ کارتریج:

رایان پشتیبان در مرکز خرید و فروش قطعات اصلی و غیر اصلی ماشین های اداری در تهران قرار داشته و سال ها تجربه در این زمینه دارد. هم چنین یکی از توزیع کنندگان اصلی قطعه های و مواد مصرفی ماننده چیپست، تونر، درام، بلید، دکتر بلید، جوهر، و دیگر قطعه ها پرینتر و دستگاه کپی می باشد به شکلی که همه روزه قطعات و مواد مصرفی همکاران خود را فراهم می سازد. با اطمینان می توان گفت قطعات و مواد مصرفی که در شارژ و سرویس کارتریج شما استفاده خواهد شد به دستگاه و کارتریج اصلی یا غیر اصلی شما آسیبی نمی رساند و کیفیت چاپ شما افت نخواهد کرد. اصطلاحاتی همچون چاپ پر کلاغی در کارتریج های لیزری مد نظر ماست که در نهایت باعث رضایت مشتری شود.

مطلب مرتبط:

شارژ و فروش کارتریج ، تعمیر پرینتر