چرا رایان پشتیبان؟

چرا باید خدمات برون سپاری خود را به شرکت رایان پشتیبان بسپاریم؟

پشتیبانی شبکه

برون سپاری یا واگذاری خدمات شبکه چیست ؟

رایان

آیا تا به حال در مورد خدمات پشتیبانی برون سپاری شبکه چیزی به گوشتان خورده و یا از آن در کسب و کار خود استفاده کرده‌اید؟ برون سپاری خدمات شبکه ازجمله اقدامات مهمی ست که بسیار شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می‌کند، به شرط آنکه با یک شرکت خدماتی باتجربه و خبره در این زمینه همکاری کنید و انجام امورات برون سپاری شبکه‌ی خود را به آن‌ها بسپارید.

درصورتی که خواستار واگذاری خدمات شبکه‌ی خود به یک شرکت پشتیبانی معتبر هستبد، میتوانید با خیال راحت خدمات خود را به شرکت رایان پشیبانی واگزار کنید؛ چراکه شرکت رایان پشتیبان با داشتن کادر تخصصی در همه‌ی زمینه‌ها، از بهترین و به صرفه‌ترین متدهای روز دنیا برای انجام خدمات برون سپاری استفاده می‌کند.

زمانی که شما قصد دارید شبکه‌ی سازمان خود را واگذار یا برون سپاری کنید، یعنی حساس‌ترین داده‌های خود را در اختیار فرد یا شرکتی خارج از سازمان خود قرار داده‌اید. بنابراین باید از بین شرکت‌های خدماتی فراوانی که این روزها وجود دارند، با یک شرکت مطمئن قرارداد ببندید.

شرکت خدماتی رایان پشتیبان دارای یک تیم اجرایی متخصص و متبحر است که بدون توقف و بدون هیچ محدودیت زمانی، آماده خدمت رسانی به مشتریان و متقاضیان می‌باشد. یکی از دغدغه‌هایی که افراد شرکت رایان پشتیبان همواره در سر دارند این است که خدماتی که ارائه می‌دهند برای مشتری به صرفه باشد و موجب هزینه‌های اضافی در آینده نشود. به همین علت تلاش می‌کنند تا با استفاده‌ی کمتر و بهینه‌تر از فضای فیزیکی ساختمان، در جهت رسیدن به این هدف خود بکوشند.

همچنین با واگذار کردن امورات شبکه و تامین امنیت شبکه‌ی سازمان خود به متخصصان رایان پشتیبان به جای استفاده از دانش یک فرد، از تخصص و مهارت چندین کارشناس شبکه بهره‌مند میشود و با خیال راحت میتوانید بر روی سایر امورات سازمان تمرکز کنید.

زمانی که خدمات برون سپاری شبکه‌ی سازمان را به شرکت مهندسی رایان پشتیبان واگذار می‌کنید، علم و تکنولوژی سازمان شما به طرز چشمگیری مترقی و پیشرفته میشود زیرا رایان پشتیبان از مجهزترین تکنولوژی‌های روز دنیا چه در سطح سرور و چه در سطح کاربران برخوردار است و برای هر حل هر مشکلی راه‌حل‌ها و امکانات متنوعی را پیاده سازی می‌کند.

 

 

 

 

 

لطفا خدمات ارائه شده توسط ما را مطالعه نمائید. قطعا با توجه به سوابق کاری ما در زمینه ارائه این خدمات می توانیم پاسخگوی نیاز شما باشیم.

منظور از برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه چیست؟

رایان

بیایید با تعریفی از برون سپاری موضوع را بسط دهیم. آیا میدانید که اصطلاح برون سپاری در چه مواقعی بکار می‌رود؟ در واقع انجام کارها به روش برون سپاری به معنای این است که پروسه و مسئولیت کارهای یک سازمان یا شرکت را به یک نهاد یا شخص ثالث بسپاریم تا آن‌ها را مدیریت و به آن‌ها رسیدگی کند. در واقع اغلب کارهایی که در برون سپاری یک شبکه انجام میشود، مسائل مربوط به فناوری اطلاعات در شبکه است.

برون سپاری در عرصه‌ی فناوری اطلاعات یا IT به عملیاتی اطلاق میشود که برای برطرف کردن نواقص و خطاهای فنی که در شبکه ایجاد میشود، صورت می‌گیرد. همچنین آپدیت سیستم عامل و توسعه‌ی نرم افزار و تست سطح کیفیت از جمله خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات به حساب می‌آید.

خدمات برون سپاری شبکه در یک سازمان به این معناست که فرایندها و فعالیت‌های داخلی آن سازمان را طی یک قرارداد از پیش تعیین شده، به یک تامین کننده‌ی خارجی و یا یک شرکت پشتیبانی از شبکه واگذار کنید. این خدمات میتواند درون دفتری و یا برون دفتری باشد اما اغلب به منظور اجرای فرایند‌های استاندارد و روزمره در شرکت صورت می‌گیرد. برخی از این خدمات دانش محور هستند و نیازمند مهارت‌های تحقیقی تحلیلی، دانش فنی، قدرت تصمیم گیری در مواقع حساس و .. می‌باشند. بنابراین حتما لازم است با وسواس بیشتری شرکت خدماتی پشتیبانی خود را برای انجام امورات برون سپاری شرکتتان انتخاب کنید.

بنابراین در حالت کلی میتوان نتیجه گرفت برون سپاری توسط یک شرکت خدمات شبکه، شامل تمامی کارهاییست که برای نگهداری، کنترل و مدیریت اجزای یک شبکه استفاده می‌گردد. عملیات برون سپاری تنها مختص به منابع و تامین کنندگان داخلی نیست، بلکه آن‌ها را میتوان به کشورهای مجاور و یا حتی کشورهایی با مسافت طولانی‌تر واگذار کرد. هرچند که برون سپاری‌های داخلی و مجاور از نظر اقتصادی برای شرکت به صرفه‌تر خواهد بود.

برون سپاری پشتیبانی شبکه

مزایا و نقاط قوت استفاده از برون سپاری شبکه

رایان

دلیل اینکه امروزه اغلب شرکت‌ها استراتژی برون سپاری شبکه را به سایر استراتژی‌ها ترجیح می‌دهند، وجود مزایای بسیاری ست که با این روش برایشان به ارمغان می‌آید. اینک به چند نمونه از عمده‌ترین مزایا برون سپاری نگاهی خواهیم داشت:

  • به صرفه بودن
  • برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا
  • افزایش بازده
  • با تمرکز پیش رفتن
  • تسریع عملیات و کاهش زمان تلف شده
  • برخورداری از چندین مهارت تخصصی در شرکت به صورت همزمان
  • افزایش انعطاف پذیری و تطابق با شرایط ناپایدار تجاری
  • دسترسی به منابع بیشتر
  • جلوگیری از حاد شدن مشکلات شبکه
  • و موارد بسیار دیگر

خدمات پشتیبانی شبکه در کلیه نقاط تهران توسط این شرکت ارائه می شود. جهت ارتباط با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا انجام خدمات به شیوه‌ی برون سپاری معایبی هم دارد؟

رایان

با وجود اینکه خدمات برون سپاری شبکه مزایای چشمگیری دارد و نقاط قوت آن بر نقاط ضعفش برتری دارد، میتوان برای آن معایبی هرچند کوچک، عنوان کرد. یکی از این معایب کند شد زمان گردش هست که اغلب به دلیل تفاوت در محدوده‌های مکانی و زمانی اتفاق میفتد و به موجب آن امکان کنترل و دسترسی کندتر صورت می‌گیرد. ناگفته نماند که اغلب این مشکلات زمانی وجود خواهند داشت که برون سپاری را به صورت خارجی (در کشورهای مجاور و کشورهای دورتر) انجام دهید. با بهره گیری از برون سپاری‌ داخلی از چنین مشکلات و موانعی برحذر خواهید ماند. علاوه بر این، در برون سپاری‌ خارجی اختلافات زبانی فرهنگی مشکلات دیگری نیز بوجود خواهند آورد.

برون سپاری

نرخ قیمت‌ها برای خدمات برون سپاری یک شبکه به چه صورت است؟

رایان

ممکن است قیمت‌های متفاوت شرکت‌های خدماتی کمی شما را دچار سردرگمی کند و از دلیل این اختلاف قیمت‌ها بی خبر باشید، اما اگر نوع خدماتی که هر شرکت ارائه می‌دهد را با امکاناتی که در اختیارتان می‌گذارد بررسی کنید، دلیل تفاوت نرخ‌ها را به راحتی متوجه خواهید شد. طبیعتا هرچه یک شرکت پشتیبانی دقیق‌تر عمل کند و از دستگاه‌های مجهزتر و کادر فنی قوی‌تری برخواردار باشد، مبلغ بالاتری برای انجام خدمات خود دریافت می‌کند.

برخی از عواملی که در تعیین نرخ خدمات برون سپاری یک شبکه موثرند عبارتند از:

متریال و تجهیزات

همانطور که قبلا هم گفته شد، مواد و تجهیزاتی که برای انجام یک پروژه به آن نیاز خواهید داشت در تعیین نرخ خدمات شبکه بسیار موثرند. هرچه برای اجرای یک پروژه متریال بیشتری نیاز باشد، نرخ کار بالا خواهد رفت. علاوه بر کمیت متریال‌ها، کیفیت آن‌ها نیز تاثیر بسزایی در قیمت نهایی خواهد داشت.

زمان

هرچه به اتمام رساندن یک پروژه نیازمند صرف زمان بیشتری باشد و زمان بیشتری از شرکت خدماتی بگیرد، هزینه افزایش می‌یابد. معمولا شرکت‌ها نرخ‌ها را به صورت ساعتی تعیین می‌کنند و در برخی موارد حتی ممکن است به صورت روزانه مبلغ دریافتی مشخص شود.

مبلغ گزاری به صورت ثابت و متغیر

شرکت‌ها معمولا به دو شیوه قیمت گزاری‌های خود را انجام می‌دهند. یکی از این موارد قیمت گزاری ثابت است که برای پروژه‌هایی کاربرد دارد که میزان و نحوه‌ی کار از همان ابتدا مشخص است و طرفین از قبل بر سر نرخ به توافق می‌رسند و حتی آن را به صورت قرارداد می‌نویسند و امضا می‌کنند. اما در قیمت گزاری متغیر که به قیمت گزاری تقاضامحور هم معروف است، نرخ در پایان کار و بر اساس تعداد کاربران و حجم تقاضا محاسبه میشود.

رابطه بر مبنای شراکت

گاها رابطه‌ای بر مبنای شراکت بین مشتری و تامین کننده صورت می‌گیرد و هر دو همپای هم بر توسعه‌ی یک محصول و یا انجام یک پروژه مساعدت می‌ورزند و چون قرارداد خود را از قبل بر مبنای شراکت بسته‌اند، در پایان کار در سود و زیان کار شریک خواهند بود. البته این نوع از رابطه در مواقع خاص اتفاق میفتد و همه‌ی شرکت‌ها این نوع پشتیبانی را ارائه نمی‌دهند.

TOP تماس فوری باما