استعلام قیمت پشتیبانی شبکه

آیا شما نیز در مورد ​​هزینه‌ی خدمات پشتیبانی شبکه کنجکاو هستید و آیا بیزنس شما توانایی استخدام یک تکنسین پشتیبانی خدمات شبکه را دارد؟ برای بسیاری از مشاغل، پشتیبانی شبکه و فناوری اطلاعات خدماتیست که باید به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانان شبکه باید به صورت روزانه و یا هفتگی حتما عملکرد شبکه‌ی سازمان را بررسی و مدیریت کنند.

اما سوالی که بیش از هر چیز دیگر در ذهن کارفرمای یک سازمان پدیدار میشود، در مورد هزینه‌های این خدمات است. به همین دلیل ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا میانگین هزینه خدمات پشتیبانی شبکه و نحوه‌ی محاسبه‌ی این هزینه‌ها را برایتان روشن کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هزینه‌ی بکارگیری ​​خدمات پشتیبانی شبکه چقدر است؟

اگر شما به دنبال یک عدد هستید تا از استعلام قیمت هزینه‌های پشتیبانی شبکه مطلع شوید، باید بگویم هرگز به چنین عددی دست نخواهید یافت. به این دلیل که هزینه‌های خدمات پشتیبانی بسته به بزرگ یا کوچک بودن شرکت فناوری اطلاعات، پیچیدگی سیستم IT شما و مدت زمانی که تکنسین‌ها برای اصلاح یک مشکل وقت صرف می‌کنند، متفاوت خواهد بود.

اختلاف قیمت خدمات پشتیبانی شرکت‌ها در مقابل خدمات یک فرد متخصص چگونه است؟

اگر تصادفاً یک تکنسین کامپیوتر استخدام کنید، ممکن است بتوانید در هر ساعت کمتر از ۶۰ هزار به او بپردازید اما هرچه فرد ماهرتر و فنی‌تر عمل کند، بالطبع انتظار هزینه‌ی بالاتری هم از شما خواهد داشت.

با تمام این گفته‌ها استخدام یک فرد همیشه ایده آل نیست زیرا ممکن است در مواقع ضروری و اضطراری برای کمک به مشکلات مهم سازمان همیشه دردسترس نباشد و زمانی که شبکه‌ی شرکت دچار اختلال شده، او در حال ارائه‌ی خدمات به سازمان دیگری باشد. اما هنگام کار با شرکت‌های پشتیبانی چنین مشکلی برایتان بوجود نخواهد آمد زیرا شرکت‌ها نیروهای متخصص فراوانی در اختیار دارند و هر زمان شما با آنها تماس بگیرید یکی از نیروهای متخصص خود را در زمینه‌ی مشکل ایجاد شده، به شرکت‌تان میفرستند.

همچنین این مساله گریز ناپذیر است که تکنسین‌های باتجربه فناوری اطلاعات نیز قادر نیستند همه مشکلات فناوری شما را حل کنند در حالی که در شرکت‌های پشتیبانی افراد با تخصص‌های متفاوت وجود دارند. از این رو هرگز کارتان زمین نمی‌ماند و در اولین فرصت رفع و رجوع میشود.

در مورد هزینه‌ها هم باید بگویم هزینه متوسط ​​استخدام یک تکنسین داخلی بی تجربه بالای یک میلیون تومان در ماه است. برای استخدام شخصی با تجربه بیشتر، ممکن است این مبلغ تا ۵/۱ الی ۲ میلیون هم افزایش یابد. حال چه تکنسینی که استخدام کرده‌اید بی تجربه و یا باتجربه باشد، گاهاً به تعطیلات، مرخصی یا مرخصی استعلاجی احتیاج خواهد داشت. اگر اتفاقاً فقط یک تکنسین استخدام می‌کنید، کاملاً ممکن است مشکلات IT در زمان غیبت بوجود بیاید و شما را مجبور به انعقاد قرارداد برای پشتیبانی لازم کند.

اما اگر تصمیم دارید از یک شرکت فناوری اطلاعات استفاده کنید که ۵-۱۰ نفر در آن کار می کنند، باید هزینه‌ای برابر با ۲۰۰-۱۵۰ هزار برای هر جلسه در نظر داشته باشید. البته این هزینه می‌تواند براساس موقعیت مکانی و میزان رقابت در منطقه شما متفاوت باشد.

محاسبه‌ی هزینه‌ی بکارگیری خدمات پشتیبانی از شبکه

به طورمعمول حقوق خالص یک کارشناس پشتیبان شبکه که به صورت تمام وقت فعالیت می‌کند، چیزی بین ۲.۵۰۰.۰۰۰ تا ۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان است.
برای استخدام این متخصص بایستی هزینه‌های مازاد را نیز در نظر بگیرید، مانند هزینه‌های مالی، بیمه، عیدانه، سنوات و غیره.

به طور کلی می‌توانید از فرمول زیر برای محاسبه‌ی حقوق متخصص شبکه استفاده کنید:

۱.۶ * حقوق خیرخواهانه = حقوق نهایی

یعنی حقوق نهایی کارشناسی که درامد ماهیانه آن ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان است، برابر با ۴.۸۰۰.۰۰۰ خواهد بود. اما شرکت‌های پشتیبانی شامل چنین هزینه‌های مازادی نخواهند شد و درنتیجه میتوان گفت حتی از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر هستند.

 

مزایای قرارداد پشتیبانی شبکه با شرکت‌های پشتیبانی در مقابل پرداخت ساعت کار

خبر بد در مورد پرداخت ساعت کار این است که اکثر تکنسین‌ها حداقل برای چند ساعت (به طور معمول ۱-۲ ساعت) کار می‌کنند درحالی که زمانی که با شرکت‌های پشتیبانی قرارداد می‌بندید آنها موظفند ابتدا از پشت تلفن در مورد مشکل پیش آمده از شما سوال کنند و اگر مشکل سطحی باشد به صورت تلفنی به شما مشاوره دهند و آن را برطرف کنند. واقعیت این است که حل بسیاری از مشکلات شبکه‌ای فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شما نیازی به صرف وقت و هزینه‌ی اضافی ندارید.

فرض کنید در یک روز چند بار شبکه دچار اختلال و مشکل شود. در این صورت شما مجبورید برای پشتیبانی فنی مجددا تماس بگیرید و از آنها بخواهید برگردند و بابت انجام خدمات یک بار دیگر هزینه بپردازید.

همچنین ممکن است مشاغل پشتیبانی فنی که به طور مستقیم از طرف مشتریان خود نرخ ساعتی دریافت می‌کنند انگیزه کمتری برای رفع سریع مشکلات شبکه داشته باشند زیرا هرچه زمان بیشتری را صرف کار کنند، پول بیشتری از کارفرما دریافت می‌کنند!

بالعکس اگر هزینه برون سپاری سیستم IT خود به یک شرکت خدمات مدیریت شده بدهید، تمامی امکانات لازم را در اختیار مشتری خود قرار می‌دهند که اغلب شامل نظارت بر شبکه، به روزرسانی نرم افزارها، ارتقای اجزای سخت‌افزاری، مدیریت چاپ، ذخیره اطلاعات و سایر خدمات است.

برخی از شرکت‌های پشتیبانی برای خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های ثابتی را براساس درجه خدمات انتخابی یک شرکت تعیین می‌کنند و سایر شرکت‌ها صورتحساب خود را بر اساس تعداد کل کاربران در ماه تنظیم می‌کنند. با توجه به اینکه شرکت‌های خدماتی معمولاً نظارت شبانه روزی و پشتیبانی ۲۴ ساعته انجام می‌دهند و همیشه در خدمت مشتری هستند، شرکت هرگز دچار نواقص حاد و هزینه‌های کلان در آینده نخواهد شد. بنابراین با کمی تفکر میتوان به یقین رسید که عقد قرارداد با شرکت‌های پشتیبانی کاری دو سر سود برای شرکت‌های اداری و یا بیزینسی شما می‌باشد.

 

خدمات و قیمت گذاری ما در شرکت رایان پشتیبان

ما در رایان پشتیبان طیف گسترده‌ای از خدمات قابل انعطاف را برای هر نوع شرکتی متناسب با بودجه‌شان ارائه می‌دهیم. لیست خدمات مدیریت شده ما شامل تهیه بکاپ و بازیابی اطلاعات گم شده و یا حذف شده، تامین امنیت شبکه، تهیه‌ی میز راهنما، مدیریت دستگاه تلفن همراه و مدیریت چاپ می‌باشد.

یکی از مهمترین مزایای انتخاب و استفاده از خدمات شرکت رایان پشتیبان، پایین بودن قیمت و ثابت بودن نرخ ماهیانه است. یعنی اینکه شما بدون حدس و گمان‌ و صورتحساب‌های پیچیده دقیقاً می‌دانید که هر ماه چقدر باید پرداخت کنید.

مهندسان ما در رایان پشتیبان علاوه بر برنامه‌ ریزی‌های استاندارد ماهانه، خدمات فنی دیگری نیز برایتان درنظر گرفته‌اند تا از برنامه ماهانه خود بیشترین بهره را ببرید و از راه‌حل‌هایی استفاده کنید که نیازهای شما را به بهترین شکل و با کمترین بودجه تامین کند.

با یک دوره همکاری با ما متوجه خواهید شد که رایان پشتیبان یک راه‌حل ایده آل برای رفع تمام نیازهای فنی شما است. تیم مجرب ما همیشه برای پاسخگویی به سوالات و حل پیچیده‌ترین مشکلات IT شما آماده و دردسترس است.

 

برای استعلام قیمت از خدمات رایان پشتیبان، با شماره‌های پایین صفحه تماس بگیرید تا مشاوران ما با درنظر گرفتن نیازهای سازمان و محیط کاریتان، شما را از نرخ‌های خدماتی رایان پشتیبان آگاه سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.