تعرفه کانفیگ میکروتیک

تعرفه کانفیگ میکروتیک یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌ها و سازمانی‌هایی است که قصد عبور از سیستم سنتی تماس را دارند و داشتن یک شبکه پایدار جز برنامه اصلی آنهاست.  برای نصب و راه اندازی ویپ به صورت  اصولی نیاز به شبکه قدرتمند است و پهنای باند مناسب. علاوه بر این موارد برای مجموعه‌های دارای چندین دفتر است و شعبه است برای برقراری ارتباط بین این دفاتر روتر نیاز خواهد بود.

 

قیمت کانفیگ میکروتیک

 

کانفیگ میکروتیک

محصولات میکروتیک اعم از روتر برد و روتر او اس این روزها مورد استقبال قرار گرفته‌اند، دلیل این امر امکانات بسیار بالا، سهولت در نصب و پیکربندی مناسب است. همچنین برای راه‌اندازی ویپ به دلیل همین امکانات تعرفه کانفیگ میکروتیک بسیار مقرون به صرفه و مناسب خواهد بود.

همانگونه که اشاره شد یکی از  اساسی ترین کاربردهای میکروتیک، مسیریاب و یا اصطلاحاً روتر است. برای راه‌اندازی سیستم ویپ در یک مجموعه نیاز است که از میکروتیک Gateway  بهره برد. این روتر دو شکل سخت‌افزاری و os  دارد.

دروازه ها یا Gateway در یک نگاه کلی به ابزارهایی اطلاق می‌شود که جهت ارتباط دادن شبکه‌های غیر یکسان و نامتشابه به کار می‌رود. این دروازه پل ارتباطی برای  ارتباط شبکه‌های سنتی و شبکه‌های IP  هستند تا در جهت ترجمه و انتقال اطلاعات صورت پذیرد، همان کاری که اصل و اساس عملکرد سیستم ویپ است.

با نصب میکروتیک که مبتنی بر روی سیستم عامل لینوکس است، به صورت سخت‌افزاری روی روتربرد یا رایانه‌های دارای استاندارد مشخص، این سخت افزارها به یک مسیریاب شبکه تبدیل می‌شوند. از آنجایی که برای راه اندازی ویپ و برقراری تماس‌های داخلی و بین شعب نیاز به شبکه قدرتمند است؛ مسیریاب شبکه برای این امر ضروری است.

هزینه کانفیگ میکروتیک و مزایای آن

 میزان وسعت مجموعه، سخت‌افزار مورد نیاز، زمان مورد نیاز برای راه‌اندازی و نصب، خدمات  و پشتیبانی مدنظر یک مجموعه و مواردی از این دست بر روی هزینه کانفیگ میکروتیک تأثیر خواهد گذاشت. در کنار هزینه کانفیگ میکروتیک که بسیار مقرون به صرفه است عوامل دیگری نیز وجود دارد که جز مزایای و کاربردهای آن تلقی می شود. یکی از این ویژگی‌ها پایداری بسیار بالای میکروتیک است.سرعت بسیار زیاد و عملکرد خودکار آن باعث می‌شود مانند یک روتر قوی عمل کند. سرعت نصب تنظیمات آن هم بسیار بالا بوده و در عرض چند دقیقه به راحتی هرچه‌تمام‌تر نصب می‌گردد.

کانفیگ مکیروتیک

خدمات کانفیگ میکروتیک

با راه‌اندازی میکروتیک نه تنها راه‌اندازی سیستم ویپ برای یک مجموعه ممکن می‌شود بلکه کاربردها و خدمات فراوان دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  • برای مدیریت مصرف اینترنت برای یک سازمان که برای مدیریت دارای اهمیت زیادی است.
  • کنترل سرعت آپلود و دانلود کارمندان را ممکن می‌سازد
  • تقسیم پهنای باند با توجه به نیازهای هر بخش انجام پذیر است
  • اتصال شبکه‌های چند شعبه به یکدیگر برای ارتباط موثررخ خواهد داد.
  • اشتراک نت به صورت وایرلس ممکن است.
  • اشراف بر میزان مصرف دیتا توسط کارکنان یک سازمان و بالا بردن امنیت شبکه از کاربردهای دیگری است که باید بدان اشاره نمود.

چرا شرکت رایان پشتیبان؟

در نهایت اینکه انتخاب یک شرکت دارای تجربه و نیروی آموزش دیده علاوه بر دسترسی به این مزایا، تعرفه کانفیگ میکروتیک را به دلیل اجرا و راه‌اندازی اصولی پایین خواهد آورد و از مشکلات آتی جلوگیری می‌کند.

تیم متخصص و آموزش دیده شرکت رایان پشتیبان در زمینه تجهیزات میکروتیک  با تکیه بر تخصص، دانش فنی  و تجربه خود در کنار شما خواهند بود و این شرکت کلیه خدمات از جمله مشاوره و نصب و راه‌اندازی و اجرای اینگونه تجهیزات و پشتیبانی را برای شما انجام خواهد داد.

مشتری مداری و رعایت اصل انصاف یکی از دلایلی که تعرفه کانفیگ میکروتیک توسط این شرکت را به شکلی مقرون به صرفه و دارای ارزش اقتصادی بالا برای مجموعه‌های مختلف اعم از کوچک و بزرگ درآورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.