خدمات شارژ وفروش کارتریج جاده مخصوص

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در جاده مخصوص

بد نیست اول در مورد کارتریج توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. کارتریج، منبع تامین رنگ در پرینترها می باشد. در کارتریج های جوهر افشان ، جوهر و در نمونه های لیزری ، تونر استفاده می گردد . جالب است بدانید که استفاده از تونر ، دارای مزیت های نسبت به استفاده از جوهر می باشد. از جمله اینکه تونر ، دیر خشک خواهد شد و عمر زیادتری نسبت به کارتریج دارد ، ولی هزینه زیادتری نسبت به کارتریج پرینترهای جوهری دارد. که در صورت تمایل می توانید خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر خود را به شرکت رایان پشتیبان بسپارید.

خدمات شارژ وفروش کاتریج| نصب و تعمیر پرینتر در جاده مخصوص

چنان چه جوهر و تونر مصرفی موجود در کارتریج ۲ راه پیش روی کاربر بگذارد. یک تعویض کامل کارتریج و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج پرینتر. گزینه انتخابی عموم افراد در این بین، شارژ کارتریج پرینتر می باشد. چرا که تهیه یک کارتریج تازه و جایگزین کردن آن، قیمت نسبتاً زیادی را می‌طلبد.

مسئله شارژ کارتریج تا این حد پیش رفته است که حتی شرکت‌های تولید کننده پرینتر، اقدام به ساخت پرینترهایی با قابلیت داشتن مخزن جوهر نموده اند. در هر حال سرویس های مربوط با شارژ کارتریج انواع پرینتر با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر قابل دریافت است.

عامل های اثر گذار بر هزینه شارژ کارتریج:

پرینترها در یکی از دسته بندی هایشان که بر حسب تکنولوژی عملکردیشان صورت می گیرد در ۴ دسته کامل قرار می‌گیرند:

  • پرینتر لیزری
  • پرینتر جوهرافشان
  • پرینتر سوزنی
  • پرینتر حرارتی

بر این اساس کارتریج یا در واقع مواد مصرفی پرینترها در ۲ گروه کلی قرار خواهند گرفت:

  • تونر یا نوار کاربنی
  • کراتریج رنگی یا تانک رنگ
  • کارتریج پودری

مقدار کارکرد کارتریج

یکی از مشخصات شناسنامه‌ای بعضی از پرینترها که در دفترچه راهنما یا روی جعبه‌شان به آن اشاره شده است تعداد پرینت با میزان مشخصی از ابعاد و اندازه و جوهر می باشد. البته از آنجایی که که کاربر پرینتر می‌تواند میزان کیفیت چاپ خروجی را به شکل دستی و بر حسب نیازش و با کمک نرم افزار عوض کند، عدد تعداد چاپ طبیعتاً با آن چه که به عنوان یک فرمت استاندارد در نظر گرفته شده‌ است برابر نیست.

پس دنسیتی یا میزان رنگی که در هر یک از دفعه ها چاپ به وسیله پرینتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مشخص کننده کیفیت خروجی کار می باشد می‌تواند موجب سریع تر تمام شدن کارتریج شود.

شارژ کارتریج جوهرافشان

پرینترهای جوهرافشان و رنگی دارای منبع یا تانک های کوچک می باشند. در خیلی از پرینترهای این کارتریج‌ها شامل همان ۳ رنگ اصلی می باشد و تمام رنگ ها از ترکیب همان ۳ رنگ اصلی تولید می‌شوند. البته انواع دیگری از پرینترهای جوهر افشان دارای ۴ تانک رنگی می باشند که آن کارتریج اضافه رنگ سیاه را تامین خواهد کرد.

رایان پشتیبان مطمئن‌ترین، سریع‌ترین و باصرفه‌ترین راه برای خرید کارتریج‌ جوهری در ایران می باشد. ماموریت ما ارائه کارتریج‌های جوهری باکیفیت و اصل می باشد که با کوتاه ترین هزینه و با ارسال رایگان تحویل خریدار داده خواهد شد.

با زایان پشتیبان به آسانی ارزان‌ترین جوهر را برای پرینتر خود تهیه کنید. ما اقسام کارتریج‌های جوهری پرینترها، ماشین‌های فکس و پرینترهای مخصوص چاپ عکس را ارائه می‌کنیم. ما تامین‌کننده کارتریج‌های جوهری اصل تولیدکنندگان بزرگ پرینتر، مخصوصاً محبوب‌ترین آن ها HP و درکنار آن، Canon و Epson هستیم. هم چنین جوهرهای کمپانی‌های دیگری چون ، Samsung ، را تامین خواهیم کرد.

مطلب مرتبط:

خدمات شارژ ، نصب و تعمیر پرینتر در ونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.