خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در جردن

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در جردن

کارتریج ، منبع تامین رنگ در پرینترها می باشد. در کارتریج های جوهر افشان، جوهر و در لیزری ها، تونر می گذارند. از مزیت های تونر این می باشد که دیر خشک می شود و عمر زیادتر نسبت به کارتریج ها دارند، ولی هزینه ی زیادتری نسبت به کارتریج پرینترهای جوهری دارند. شما می توانید هر گونه خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر را با خیالی اسوده به متخصصان مجرب و حرفه ای رایان پشتیبان بسپارید و خدمات ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در جردن

دستگاه جوهری یا لیزری بخریم؟

نکته اصلی که می بایست در زمان خرید پرینترها دقت کنید این است که؛ نوع مواد مصرفی مورد استفاده در آنها می باشد چرا که این مواد در طول زمان، هزینه های جاری دستگاه را تحت تاثیر خواهند داد. پرینترهای جوهری به علت هزینه زیاد کارتریج های جوهرافشان و تعداد چاپ پایین تر ، هزینه زیادتری نسبت به لیزری دارند. این نکته ای است که موقع خرید پرینتر می بایست به آن دقت کنید و با توجه به کاربری و قیمت مواد مصرفی انتخاب نمایم. هزینه خرید اولیه این پرینترها احتمال دارد کم باشد ولی در بعضی موارد دیده می شود که خرید دوباره یکی از کارتریج های جوهری، هم قیمت خرید پرینتر تمام می شود، این امر احتمال دارد موجب نارضایتی خریدار از کالا و فروشنده شود، بنابر این در نتیجه موقع خرید به کاربری هم توجه کنید. بعضی از مشتریان خریداران ملاک خود را موقع خرید بر روی نوع کار و هزینه نگهداری مواد مصرفی قرار خواهند داد. مثلا برای برای این اشخاص شارژ همیشگی کارتریج دستگاه، عدم نیاز به استفاده از کارتریج نو و تیراژ بالای چاپ به نسبت قیمت تمام شده، از عامل های اصلی است، انتخاب مناسب برای این دسته از مشتریان پرینترهای لیزری می باشد که در بعضی مدل ها تا ۱۵۰۰۰ برگ را پرینت گرفته و با هزینه بسیار کم نسبت به خرید کارتریج جدید می توان آن ها را شارژ کرد.

بیشتر بخوانید: خدمات پرینتر

تعمیرات پرینتر

تعمیرات پرینتر یکی از خدمات حرفه ای ارائه گردیده در این مرکز به شمار می رود که به واسطه اجرای آن به دست کروهی از متخصصان مجرب این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر با بیشترین سطح کیفی ارائه می گردد. تعمیرات پرینتر در این مرکز به دست متخصصان صورت می گیرد که به علت حضور در دوره های تخصصی-آموزشی، مهارت های تعمیر این دستگاه را بر اساس تازه ترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بیشترین سطح کیفی خدمات گشته اند. ضمانت و گارانتی همه ی خدمات ارائه گردیده در مرکز تعمیرات پرینتر مهر تأییدی می باشد بر مهارت و تخصص متخصصان حاضر در این مجموعه که از سوی مدیریت این مرکز لحاظ شده است.

یکی از خدمات تخصصی ارائه گردیده در نمایندگی تعمیر در محل پرینتر می باشد که با استقبال زیادی از سوی کاربران این دستگاه رو به رو شده است. در این روش کاربران دستگاه احتیاجی به منتقل کردن و تحویل دستگاه به نمایندگی نخواهند داشت و متخصصان این مرکز خود به محل مورد نظر اعزام می شوند و عملیات تعمیرات پرینتر را در محل انجام خواهند داد. این روش به علت مزیت های زیادی که دارد مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفته است و بر حسب نظرسنجی های صورت گرفته غالب کاربران در زمان خرابی این دستگاه تمایل دارند – برای جلوگیری از بروز رویدادهای ناگواری که احتمال دارد در زمان جابجایی دستگاه اتفاق بیافتد- تعمیرات آن را در محل انجام دهند.

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

تلگرام:  rayanposhtiban1@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.