خدمات ویپ در کرج

خدمات ویپ در کرج

اخیراً سیستم VoIP در بین مشاغل محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و سیستم‌های تلفن سنتی با انواع مختلفی از فناوری VoIP جایگزین شده اند. سیستم VoIP ارتباط صوتی را با ارسال بسته‌های داده از طریق اینترنت فراهم می‌کند. انواع مختلفی از VoIP و چندین روش برای مدیریت این فرآیند ارتباط از طریق اینترنت وجود دارد که کسب و کارها با توجه به نیاز و قابلیت‌ های خود از آنها استفاده می‌کنند. در اینجا به بررسی اجمالی انواع فناوری خدمات ویپ در کرج و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

آشنایی با خدمات ویپ در کرج

در کل، در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که سیستم‌های تلفن VoIP در هنگام تعویض از یک سیستم تلفن معمولی‌تر، با اجازه دادن به نرخ‌ های بین‌ المللی بسیار ارزان‌تر و همچنین به سادگی کاهش قبض ماهانه، مقدار قابل‌ توجهی در هزینه کاربران صرفه‌جویی می‌کنند. جدای از صرفه جویی در هزینه، تلفن‌ های مبتنی بر VoIP نیز تعداد زیادی ویژگی اضافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. خدمات تلفن VoIP هم برای مشاغل و منازل و هم برای دفاتر خانگی ایده آل هستند. از آنجایی که می‌توان از آن در تلفن‌هایی استفاده کرد که قبلاً متعلق به آنها هستند، لذا هزینه‌های راه اندازی بسیار کم است.

  • در یک ارائه دهنده VoIP به دنبال چه چیزی باشید

با پیشروی در عصر اینترنت، جهان هر سال بیشتر و بیشتر به هم متصل می‌شود. به همین دلیل، تماس‌های بین المللی همچنان برای همه نوع کسب و کار مهم‌تر می‌شود. هر ارائه دهنده VoIP بر اساس نیازهای مختلف مانند کشور های مجاز، میزان دقیقه ارائه شده در ماه و اینکه آیا مشتری مایل به امضای قرارداد بلندمدت است یا نه، برنامه‌های متنوعی خواهد داشت. پیدا کردن ارائه‌دهنده VoIP مناسب برای نیازهای خاص شما می‌تواند دشوار باشد، زیرا باید به معیارهای مختلف نگاه کنید. بیایید به طور خاص ببینیم که برای تعیین اینکه آیا یک ارائه دهنده VoIP برای شما خوب است، به چه چیزی نگاه کنیم.

  • بسته‌های خدماتی

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که یکی از بزرگ ترین عوامل تصمیم‌گیری که در انتخاب ارائه‌دهنده خدمات VoIP مناسب باید داشته باشید، گزینه‌ های بسته‌بندی متفاوتی است که آنها برای محصول خود دارند. بسیاری از ارائه دهندگان VoIP وجود دارند که نرخ‌ های بسیار رقابتی را به مشتریانی که مایل به ثبت نام برای یک طرح قرارداد یک یا دو ساله هستند ارائه می‌دهند، اما اگر تصمیم به توقف کامل استفاده از خدمات آنها قبل از زمان تعیین شده داشته باشید، مقدار زیادی را به شکل هزینه‌ های لغو دریافت می کنند. منقضی می‌شود. به کاربرانی که برنامه‌های ماهانه دریافت می‌کنند، عموماً این آزادی داده می‌شود که هر زمان که بخواهند انصراف دهند، اما معمولاً مقداری بیشتر برای خدمات پرداخت می‌کنند.

یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که خدمات VoIP ارائه می‌دهند، نرخ‌ های بین‌المللی و مسافت طولانی بسیار رقابتی آن‌ها است. اگر این یکی از نقاط مهم خرید شماست، هنگام مقایسه ارائه دهندگان مختلف، مطمئن شوید که آن ویژگی‌ های خاص را از نزدیک بررسی کنید. برخی از سرویس‌ها دقایق نامحدودی را برای تماس با مکان‌ های بین المللی ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر کشور های خاصی را انتخاب می‌کنند و نرخ‌ های متفاوتی برای هر یک دارند. برخی از ارائه‌دهندگان طرح‌هایی را ارائه می‌دهند که امکان تماس‌ های داخلی بسیار ارزان را فراهم می‌کنند که تنها تعداد محدودی از دقیقه‌ های بین‌المللی کلی را ارائه می‌دهند، که انتخاب بسیار خوبی برای مشاغل یا افرادی است که با مناطق خارج از کشور تماس زیادی برقرار نمی‌کنند.

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که امتیاز بزرگ دیگری که ارائه دهندگان VoIP ارائه می‌دهند و بسیاری از مردم آن را دوست دارند این واقعیت است که شما می‌توانید هر کد منطقه ای را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید، حتی اگر خارج از خانه باشید. انتخاب یک کد منطقه ای در شهری که دوستان و اعضای خانواده زیادی در آن دارید، در واقع به تماس‌ های آنها با شما اجازه می‌دهد تا به جای مسافت طولانی، محلی در نظر گرفته شوند.

ویژگی‌ های مهم خدمات ویپ در کرج

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که ارائه‌دهندگان عمده VoIP که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند تقریباً همیشه دارای ویژگی‌ های اساسی زیر هستند:

  • امکان ایجاد لیست تماس
  • امکان فوروارد تماس‌ها به شماره‌ های دیگر.
  • انتظار تماس
  • شناسایی دقیق تماس گیرنده
  • تماس‌ های رایگان (که از دقیقه‌ها استفاده نمی‌کنند) با سایر کاربرانی که ارائه دهنده خدمات مشابهی دارند.
  • توانایی حفظ شماره تلفن موجود شما.
  • تماس از راه دور

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که شرکت‌ های VoIP همگی خدمات اولیه تلفن VoIP را ارائه می‌دهند، بنابراین منطقه‌ ای که واقعاً در آن برجسته می‌شوند در ویژگی‌ های اضافی است که ارائه می‌کنند. تماس سه طرفه در دنیای امروزی استاندارد است، اما ارائه‌دهندگان بسیاری وجود دارند که می‌توانند تماس‌ های کنفرانسی را ارائه دهند که می‌تواند حتی افراد بیشتری را اداره کند. انتقال تماس به کاربر امکان می‌دهد به طور کامل با تلفن دیگری تماس بفرستد، به این معنی که تلفن‌ های جداگانه هر کدام به برنامه‌ های افزودنی نیاز دارند. برخی از خدمات همچنین انواع خطوط اضطراری محلی را ارائه می‌دهند.

برخی از خدمات VoIP وجود دارند که برای استفاده از همان سرویس، یک خط تلفن دوم را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در حالی که اینها شماره تلفن یکسانی را به اشتراک می‌گذارند و هر دو هنگام شماره گیری زنگ می‌زنند، لذا به یک نفر اجازه می‌دهند شماره‌ای را شماره گیری کرده و با تلفن صحبت کند، در حالی که شخص دیگری می‌تواند از تلفن دیگر برای صحبت با شخص دیگری استفاده کند. همچنین شماره تلفن‌ های رایگان یا حتی مجازی وجود دارد که توسط برخی از ارائه دهندگان ارائه می‌شود که برای مشاغل خانگی عالی هستند. این ویژگی‌ های اخیر معمولا استاندارد نیستند و با هزینه اضافی همراه هستند.

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات VoIP در یک نگاه سریع مشابه هستند و اغلب برخی از ویژگی‌های اولیه یکسان را ارائه می‌دهند، لذا ویژگی‌ های اضافی که ارائه می‌دهند جایی است که یک تجارت باهوش واقعا می‌تواند ارزش سرمایه گذاری خود را افزایش دهد.

  • امکانات اضافی

تعدادی اپلیکیشن موبایل وجود دارد که به افراد اجازه می‌دهد تا زمانی که به اینترنت متصل هستند، تماس‌ های VoIP را روی تلفن یا تبلت خود برقرار کنند. رایانه‌ های رومیزی یا لپ تاپ حتی می‌توانند به عنوان تلفن استفاده شوند.

  • طرفداران:

سرویس VoIP به سخت افزار یا سیم کشی اختصاصی نیاز ندارد و اغلب ارزان‌ تر از خدمات تلفن سنتی است

معمولاً می‌توانید از تلفن VoIP در هر جایی که اتصال اینترنتی خوبی دارید استفاده کنید

سیستم‌های VoIP اغلب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کنفرانس ویدیویی و ارسال تماس هستند

همه چیز در رابطه با خدمات ویپ در کرج

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که یک سرویس VoIP اغلب می‌تواند در هر جایی که یک اتصال اینترنتی خوب وجود دارد استفاده شود، و اضافه کردن تلفن های اضافی یا تغییر مکان شماره تلفن بدون نیاز به سیم کشی مجدد دفترتان آسان است. همچنین می‌توانید از ابزارهای مبتنی بر نرم افزار اضافی مانند برنامه تلفن همراه برای اتصال به یک سرویس VoIP برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا بررسی پست صوتی استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌ های VoIP همچنین شامل ویژگی‌ های اضافی هستند که با سیستم تلفن سنتی ارائه نمی‌شوند، مانند ادغام با نرم‌افزارهای تجاری رایج و خدمات ویدئو کنفرانس.

تماس‌ های VoIP می‌توانند از نظر کیفیت صدا بیشتر از تلفن‌ های سنتی متفاوت باشند، اگرچه کیفیت تلفن VoIP اغلب بسیار بالا است. همچنین اگر اتصال اینترنت یا برق روتر اینترنت خود را قطع کنید، در مواقع اضطراری می‌توانند کمتر قابل اعتماد باشند. آداپتورها تلفن‌ های اداری سنتی را به یک سرویس تلفن VoIP متصل می‌کنند، اما برخی از دستگاه‌ها مانند دستگاه‌ های فکس و سیستم‌ های هشدار همچنان ممکن است در تغییر به VoIP مشکل داشته باشند.

  • انواع مختلف سیستم‌های تلفن VoIP

IP و PBX : این سیستم، تماس‌ های VoIP را با استفاده از یک آدرس IP به جای خطوط تلفن آنالوگ سنتی هدایت می‌کند. این اغلب یک سیستم مبتنی بر ابر در یک ارائه دهنده خدمات VoIP است.

سانترال IP میزبانی شده در فضای ابری: بسیاری از راه‌حل‌ های VoIP از یک سانترال IP میزبانی شده در فضای ابری استفاده می‌کنند، جایی که مسیریابی تماس توسط نرم‌افزار ارائه‌دهنده به جای دستگاه فیزیکی در دفتر یک کسب‌وکار انجام می‌شود.

Cloud VoIP یا سرویس تلفن مبتنی بر Cloud: Cloud VoIP یک سرویس تلفن VoIP است که به جای یک دستگاه فیزیکی در کسب و کار شما، توسط نرم افزار ارائه دهنده تلفن مدیریت می‌شود.

کسب‌وکارهایی که از اتصالات خط ثابت سنتی و با سوئیچ مدار استفاده می‌کنند، اغلب دستگاهی به نام سانترال شعبه خصوصی (PBX) دارند که تماس‌ها را بین شبکه‌ های داخلی‌ هدایت می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد خطوط خارجی را برای تماس‌ های خروجی به اشتراک بگذارند. در سیستم های تلفن آنالوگ سنتی، خطوط تلفن فیزیکی از هر تلفن رومیزی به سانترال واقع در جایی در تاسیسات شرکت اجرا می شود.

سخن پایانی

در بررسی خدمات ویپ در کرج باید بدانید که یک سیستم تلفن VoIP اغلب می‌تواند این عملکردها را با یک PBX مبتنی بر IP انجام دهد، که همچنین می‌تواند ویژگی‌هایی مانند پست صوتی و منو های تماس گیرنده را ارائه دهد، در حالی که یک IP PBX را می‌توان به صورت فیزیکی در دفاتر یک کسب و کار قرار داد، لذا چیزی که باید در مورد آن بدانید این است که اغلب یک سیستم میزبان ابری است که از دفتر یک ارائه‌دهنده VoIP خارج شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.