خدمات پشتیبانی نرم افزار

خدمات پشتیبانی نرم افزار

خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً خدمات پشتیبانی فنی هستند که برای محصولات نرم‌افزاری خاص ارائه می‌شوند. این خدمات شامل درآمد حاصل از قراردادهای بلندمدت پشتیبانی فنی یا پشتیبانی مبتنی بر حادثه تعریف میشود. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً شامل قابلیت‌های عیب‌یابی از راه دور، کمک نصب و کمک‌های کاربردی اولیه است. قابلیت‌های عیب‌یابی از راه دور ممکن است از طریق تلفن و رسانه‌های ارتباطی آنلاین یا بدون کمک انسانی از طریق ابزارهای خودکاری که در دستگاه مشتری قرار دارند یا در وب در دسترس هستند، ارائه شوند.

خدمات پشتیبانی نرم‌افزار ممکن است شامل خدمات نصب محصول جدید، به‌روزرسانی‌های محصول، انتقال برای نسخه‌های اصلی نرم‌افزار، انواع دیگر خدمات پیشگیرانه یا واکنشی در محل و پشتیبانی از برنامه‌های کاربردی سفارشی یا نرم‌افزار زیرساختی باشد.

خدمات ممکن است توسط یک فروشنده محصول، یک شرکت مشاوره پشتیبانی یا نگهدارنده نرم افزار شخص ثالث ارائه شود.

محصولات نرم افزاری و فناوری‌های تحت پوشش شامل سیستم عامل‌های تجاری و سفارشی، نرم افزارهای کاربردی و نرم افزارهای زیرساختی هستند. خدمات پشتیبانی نرم افزار تنها شامل به روز رسانی و ارتقاء کد نرم افزار نیست که فروشندگان اغلب به عنوان تعمیر و نگهداری نرم افزار گزارش می‌دهند. بلکه بخش‌های تحت پوشش در پشتیبانی نرم افزار به طور مستقیم به بخش‌های بازار تحت پوشش آمار بازار نرم افزار نگاشت می‌شوند.

ماهیت خدمات نگهداری و پشتیبانی نرم افزار

نگهداری و پشتیبانی نرم‌افزار به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها دلالت می‌کند که هدفشان تضمین عملکرد پایدار، مقیاس‌پذیری، عملکرد بالا و امنیت نرم‌افزار است. فعالیت‌های نگهداری و پشتیبانی نرم افزار به ۴ گروه اصلی تقسیم می شوند:

  • اصلاحی (Corrective): رفع مشکلات کشف شده توسط کاربران یا ارورهای شناسایی شده در حین نظارت.
  • تطبیقی (Adaptive): به روز نگه داشتن نرم افزار با تنظیم آن در راستای تغییر نیازهای کسب و کار.
  • ارتقا(Perfective) : بهبود مستمر قابلیت استفاده، عملکرد و قابلیت اطمینان نرم افزار.
  • پیشگیری (Preventive): تشخیص و اصلاح مسائل نهفته.

مراحل طرح راه اندازی پشتیبانی و نگهداری نرم افزار شامل برآورد دامنه و منابع مورد نیاز، طراحی فرآیند نگهداری و پشتیبانی، انتخاب مدل منبع یابی، اجرا و راه اندازی نیز می‌باشد.

 

پشتیبانی نرم افزاری توسط رایان پشتیبان

ما خدمات پشتیبانی نرم افزاری اولیه و پیشرفته را در رایان پشتیبان به صورت پیشرفته ارائه می‌دهیم. تکنسین‌های ما تجربه نگهداری از نرم افزار پس از اتمام پروژه، پشتیبانی از سیستم‌های قدیمی یا محصولات نرم افزاری توسعه یافته توسط سایر فروشندگان را دارند. دامنه خدمات پشتیبانی نرم افزار به نیاز مشتری بستگی دارد. برای پشتیبانی فنی و نگهداری موثر، ما کد منبع را ذخیره می‌کنیم و اسناد پروژه، کتابچه راهنمای کاربر، کتاب‌های اجرا شده و دیگر معیارها را به‌روز نگه می‌داریم.

 

  • ادغام عملکرد

ما یک شرکت پشتیبانی نرم‌افزاری هستیم که به شما در طراحی، توسعه، پیاده‌سازی قابلیت‌های جدید و ادغام آنها با سایر ویژگی‌ها یا برنامه‌های شخص ثالث مورد استفاده در سازمان کمک می‌کنیم. معماران ما یک چارچوب ادغام دقیق ارائه خواهند کرد.

 

  • به روز رسانی نرم افزار
    بنا به درخواست شما، ما یک ممیزی نرم افزاری انجام می‌دهیم و ایده‎ها و توصیه‌هایی در مورد اینکه چه چیزی و چگونه می‌تواند بهبود یابد ارائه می‌دهیم. معماران ما بهترین راه‌حل‌ها و راه‌حل‌های فناوری را برای پیاده‌سازی بهبود سیستم ارائه خواهند داد.

 

  • تیم پشتیبانی

برای پروژه‌های بلندمدت و پیچیده، ما تیم‌های پشتیبانی فنی متشکل از اعضای تیم پروژه را با توجه به گزینه‌های متعدد، در یک زمان معین در روزهای کاری در دسترس داریم.

 

  • حمایت مداوم
    خدمات پشتیبانی و نگهداری نرم افزار در حال انجام شامل خدمات خرابی، رفع اشکال، عیب یابی، پشتیبان گیری، راهنمایی مداوم، مشاوره و غیره است. متخصصان ما همیشه برای حل مشکلات مربوط به نرم افزار شما در دسترس هستند.

در مورد گزینه های پشتیبانی از ما مشاوره بگیرید

ما خدمات استاندارد پشتیبانی فنی و خدمات تعمیر و نگهداری نرم افزار را برای نرم افزاری که توسط شرکت ما توسعه یافته یا توسط فروشندگان شخص ثالث ارائه شده است، ارائه می‌دهیم. نگهداری و پشتیبانی مداوم فناوری اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که بسیاری از خطرات را از بین ببرید و بودجه فناوری اطلاعات را برنامه ریزی کنید تا علاوه بر عملکرد بهتر نرم افزار، از امنیت مدیریت شده، افزایش تداوم کسب و کار و کارایی کلی شرکت بهره مند ‌شوید.

پشتیبانی نرم افزاری توسط رایان پشتیبان

مزایای خدمات پشتیبانی نرم افزار توسط رایان پشتیبان

ما خدمات تعمیر و نگهداری نرم افزار قابل اعتماد و پشتیبانی را برای عیب یابی سریع، تبدیل‌های دیجیتالی و .. ارائه می‌دهیم. با ما تماس بگیرید تا در مورد نیاز خود صحبت کنید. بیاموزید که چگونه صدها مشتری ما قبلاً از پشتیبانی نرم افزار حرفه‌ای بهره برده‌اند.

  • پشتیبانی حرفه‌ای

متخصصان پشتیبانی فنی ما توسعه دهندگان قوی، تحلیلگران تجاری و مهندسان آزمون و خطا هستند. به عنوان یک تیم، آنها با شما مشورت کرده و نیازهای شما را شناسایی می‌کنند. بسته به ممیزی نرم افزار و نیازهای شما، و با تجزیه و تحلیل کسب و کارتان، ما موثرترین استراتژی را برای پروژه شما ایجاد خواهیم کرد.

  • ارائه گزینه های متعدد

ما یکی از معدود شرکت‌های تعمیر و پشتیبانی نرم افزار هستیم که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پشتیبانی را داریم. مشتریان ما خوشحالند که فرصتی برای انتخاب یک برنامه راحت برای این خدمات و مطابقت با انتظارات بودجه خود با پیشنهادات ما دارند.

  • مشاوره پیشرفته

به غیر از دریافت راه حل‌ها و خدمات پشتیبانی نرم افزار حرفه‌ای، ما مشاوره پیشرفته در زمینه نوآوری، تحول دیجیتال و پیشرفت‌های مختلف ارائه می‌دهیم. با تعامل منظم با نرم افزار شما، تیم ما می‌تواند به شما توصیه کند که چگونه آن را ارتقا دهید.

  • همکاری شفاف

ما بر ارائه خدمات با کیفیت بالا متمرکز هستیم. به همین دلیل است که بسته به نوع خدماتی که به عنوان مشتری دریافت می‌کنید، گزارش‌های منظمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ما عیب یابی، رفع اشکال، انتشار عملکرد جدید، مشکلات، تغییرات و غیره را گزارش خواهیم کرد.

  

فرآیند نگهداری و پشتیبانی نرم افزارهای IT

ما پشتیبانی و نگهداری فناوری اطلاعات را برای انواع نرم افزار، صرف نظر از اینکه چگونه توسعه یافته است (توسط شرکت ما یا برخی از شرکت‌های دیگر) ارائه می دهیم.

ما یک فرآیند کاملاً تعریف شده برای این سرویس داریم که به شرح زیر هستند:

  • شناسایی نیازهای شما

ما با شناسایی مشکلات فعلی شما و تعریف بهترین گزینه پشتیبانی برای شما شروع می‌کنیم. خدمات پشتیبانی نرم افزار ما بر اساس یک رویکرد دو لایه طبقه بندی میشوند. در زیر اطلاعات مختصری در مورد دامنه هر دسته ارائه شده است.

  • انتقال دانش

برای پشتیبانی مؤثر و سریع، ما تیمی را گرد هم می‌آوریم، جلسات متعددی را برگزار می‌کنیم تا همه اطلاعات لازم درباره پروژه شما و مسائل خاص پروژه را به دست آوریم، و همچنین برنامه‌های پشتیبانی و گردش کار را با توجه به نیاز شما ایجاد کنیم.

  • پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی سطح ۲ یک فرآیند عیب‌یابی اولویت‌دار است که در آن به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا مشکلات سیستم را بدون تغییر کد حل کنند. دامنه این خدمات شامل پایگاه‌های داده، سیستم‌های نرم افزاری، راه حل‌های ابری می‌شود.

  • پشتیبانی فنی

پشتیبانی، تعمیر و نگهداری نرم افزار نیاز به تغییرات ایجاد شده در کد نرم افزار دارد. دامنه خدمات شامل رفع اشکال، مشکلات یکپارچه سازی، شکاف‌ها و خرابی‌های مربوط به عملکرد و امنیت است. نمایندگان پشتیبانی معمولا افرادی هستند که باطن محصول را می‌شناسند.

هزینه پشتیبانی نرم افزار به چه عواملی بستگی دارد؟

زمانی که نیازها و چالش‌های شما را بدانیم، هزینه آن را تخمین میزنیم. آنها در همکاری توسعه پروژه یا بنا به درخواست خاص شما مورد بحث قرار می‌گیرند.

عوامل موثر در تعیین هزینه‌ها عبارتنداز:

  1. محدوده و پیچیدگی پروژه
  2. تکنولوژی انتخاب شده
  3. سطح فوریت تکمیل پروژه
  4. قیمت ثابت، زمان و مواد، تیم اختصاصی
  5. نوع و سطح پشتیبانی نرم افزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.