دوره آنلاین شبکه

دوره آنلاین شبکه

این دوره آنلاین شبکه‌های کامپیوتری به معرفی معماری شبکه و پروتکل‌های مورد استفاده در امنیت شبکه می‌پردازد. این دوره همچنین شامل اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های کلیدی موجود در شبکه‌های محلی (LAN) بوده و ساختار و عملکرد انواع مختلف LAN و WAN را شرح می‌دهد. با شرکت در این دوره آنلاین شبکه، شما خواهید آموخت که چگونه دستگاه‌های حیاتی موجود در شبکه های LAN مانند هاب، سوئیچ و روتر، امکان برقراری ارتباط موثر و کارآمد در LAN و سایر شبکه‌ها را فراهم می‌کنند.

این بسته آموزشی برای مبتدیان IT که می‌خواهند حرفه‌ای را در شبکه سیسکو شروع کنند یا صرفا مهارت‌های خود را در این زمینه توسعه دهند، در نظر گرفته شده است. این دوره فرض می‌کند که شما هیچ دانش فنی در مورد IT ندارید. برای درک شبکه سیسکو و تمرین آن در سطح فنی، ابتدا باید سواد اولیه فناوری اطلاعات و همچنین فناوری‌های خاصی را که از طریق این دوره به شما آموزش داده میشود، داشته باشید. از طریق این دوره، شما یک سری از گواهینامه‌ها و مدارک شبکه با اعتبار جهانی را از CompTIA و Cisco دریافت خواهید کرد. شما همچنین دارای مجموعه‌ای از مهارت‌های شبکه‌ای خواهید بود که می‌توانید آنها را برای طیف وسیعی از نقش‌های شغلی IT اعمال کنید.

درباره شبکه

شبکه سازی به طور سنتی در مورد به اشتراک گذاری و برقراری ارتباط اطلاعات است، و در دنیای امروزی به معنای اتصال سیستم‌ها و شبکه‌های مختلف در سراسر جهان است. بهترین دوره‌های شبکه بر روی موارد زیر تمرکز دارد؛ چراکه برای سازمان‌های مختلف در سراسر جهان بسیار مهم تلقی میشود.

  • نظارت بر ترافیک در یک شبکه
  • مدیریت و به روز رسانی سرورها و شبکه ها
  • ارائه توصیه هایی در رابطه با سیستم های فناوری اطلاعات فعلی و آینده
  • نظارت بر سیستم ها و معماری شبکه
  • حل مشکل شبکه ها، سرورها و غیره معیوب

دوره‌های شبکه

یک دوره کوتاه آنلاین در شبکه، مسیری عالی برای کسانی است که به دنبال یادگیری مهارت‌های اساسی لازم برای موفقیت در این صنعت فنی هستند. با دوره های کوتاه مدت توسط ارائه دهندگان پیشرو مانند Cisco و CompTIA، همراه با آموزش‌های آنلاین انعطاف پذیر، خودآموز و آنلاین، مجموعه مهارت‌های خود را افزایش دهید.

این دوره‌ها آنلاین و خودآموز هستند، به این معنی که شما این کار را در خانه و در زمان مناسب‌تان انجام می‌دهید، به شرطی که به لپ‌تاپ، رایانه شخصی یا رایانه رومیزی و اینترنت دسترسی داشته باشید. هر درس از قبل ضبط شده است و به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز، مکث کنید، سریع جلو بروید، بخش‌ها را رد کنید یا به درس قبلی برگردید و آن را مرور کنید.

دوره‌های آنلاین شبکه چند رسانه‌ای است، به این معنی که از صدا و تصویر برای آموزش دروس استفاده میشود. مدرس شما اسلایدها، تصاویر، نمودارها و نمایش‌هایی را برای آموزش هر کلاس ارائه می‌کند. بیشتر درس ها نیز تعاملی هستند و زبان آموز را به مشارکت ترغیب می‌کنند تا به این صورت کیفیت یادگیری را افزایش دهند.

جامع‌ترین و معتبرترین دوره شبکه: (CND)

دوره Certified Network Defender (CND) بر ایجاد مدیران شبکه برای کمک به محافظت، شناسایی و پاسخ به تهدیدات شبکه تمرکز دارد. گواهینامه CND جامع‌ترین دوره شبکه در جهان است و مدرک ایده آلی برای متخصصان فناوری اطلاعات است که مایلند به سرعت امنیت شبکه شغلی خود را گسترش دهند.

در دوره CND شما به درک اساسی از موارد زیر دست خواهید یافت:

  • ساختار واقعی انتقال داده
  • فناوری‌های شبکه
  • فناوری‌های نرم افزاری
  • بدانید چه نرم افزاری خودکار میشود و چگونه مطالب را تجزیه و تحلیل کنید
  • اصول دفاع شبکه
  • کاربرد کنترل‌های امنیتی شبکه
  • پروتکل‌ها
  • لوازم محیطی
  • شناسه امن، VPN و پیکربندی فایروال
  • تجزیه و تحلیل و اسکن آسیب پذیری
  • پیچیدگی‌های امضای ترافیک شبکه

مشاغل در شبکه‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات

با توجه به اینکه شبکه امروزه بخش بزرگی از سازمان‌ها است، مشاغل متنوعی در این حوزه دردسترس هستند. در زیر لیستی از برخی از مشاغل احتمالی در شبکه های کامپیوتری آمده است:

  • متخصص محصولات شبکه برای Google Cloud
  • معمار راه حل ها
  • تحلیلگر رسیدگی به شواهد
  • تحلیلگر عملیات فنی
  • دستیار شخصی
  • مدیر روابط فنی
  • مشاور دفاع سایبری
  • و بسیاری از مشاغل دیگر

دوره آموزش شبکه رایان پشتیبان

بهترین دوره‌های آنلاین شبکه‌ کدامند؟

اگر به دنبال راه‌اندازی حرفه‌ای در فناوری اطلاعات هستید، و یا می‌خواهید «مستر متفکر» پشت همه رایانه‌های سازمان خود باشید، به جای درستی آمده‌اید!

پس از تحقیقات گسترده در این زمینه، فهرستی از بهترین دوره‌ها و گواهینامه‌های آنلاین شبکه‌های کامپیوتری در سال ۲۰۲۱ را گردآوری کرده‌ایم که موضوعاتی مانند توپولوژی شبکه، دستگاه‌ها، آدرس‌های IP و موارد دیگر را به شما آموزش می‌دهد.

با اتمام این دوره‌های آنلاین، گواهی پایان کار به شما تعلق میگیرد و این شانس را خواهید داشت که از متخصصان برجسته صنعت یاد بگیرید. پس بیایید شروع کنیم و شما را با بهترین دوره‌های آنلاین شبکه آشنا کنیم.

  1. مقدمه‌ای بر شبکه‌های کامپیوتری برای افراد مبتدی

اولین دوره در لیست من یک دوره پرفروش برای مبتدیان است که برای کسانی که هیچ دانشی در مورد شبکه‌های کامپیوتری ندارند و می‌خواهند تمام اصول اولیه را یاد بگیرند عالی است.
این دوره ممکن است به شما در راه اندازی حرفه‌ای در IT کمک کند.

  1. دوره مبانی شبکه

برای کسانی که می‌خواهند قبل از آموزش عمیق در این موضوع، کمی وقت خود را صرف بررسی اصول اولیه شبکه‌های کامپیوتری کنند، این دوره آموزشی مقدمه‌ای عالی است. در حالی که این دوره در سطح مبتدی است، امسال بیش از ۱۶۴۰۰۰ دانش آموز خود را برای آن کاندید کرده‌اند.

  1. طراحی شبکه‌های کامپیوتری

برای افرادی که اصول اولیه شبکه‎های کامپیوتری را می‎دانند و به دنبال یک آموزش ساختار یافته در موضوعات پیشرفته هستند، این دوره سطح متوسط ​​چیزی است که باید دنبالش بروید. شما را با موضوعاتی مانند شبکه‌های نرم افزاری تعریف شده (SDN) و توزیع محتوا آشنا می‌کند.

شرکت رایان پشتیبان مدرسانی را برای این دوره آنلاین شبکه‌های کامپیوتری به شما ارائه می‌دهد، که در مدت ۳ ماه که تقریباً برای تکمیل این دوره سطح متوسط ​​طول می‌کشد، کاراموزان را با اصول طراحی، پیاده سازی و اهداف یک شبکه، چندین الگوریتم مسیریابی مانند بردار فاصله و وضعیت پیوند، کنترل منابع و توزیع محتوا آشنا خواهند کرد.

  1. مبانی شبکه IT (اشتراک مهارت)

    بعدی در لیست من، معرفی کوتاه و قابل هضم شبکه‌های کامپیوتری است که برای مبتدیانی که می‌خواهند پای خود را وارد شبکه کنند، هدف قرار میگیرد. اگر دانش اولیه سخت افزاری دارید و میخواهید در زمینه IT برای ارتقای چشم انداز شغلی خود کاوش کنید، این دوره میتواند برایتان مناسب باشد.

    در این دوره با شبکه‌های کامپیوتری آشنا می‌شوید و موضوعاتی مانند شبکه‌های LAN و WAN، زیرشبکه‌ها، لایه‌ها و مدل‌ها، مدل OSI، پروتکل TCP/IP، مالتی پلکس، کابل های فیبر نوری، آموزش داده میشود.

  2. بیت‌ها و بایت‌های شبکه‌های کامپیوتری

اگر به دنبال یک تجربه یادگیری همه جانبه در زمینه شبکه‌های کامپیوتری از یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان هستید، این دوره آنلاین که توسط گوگل ارائه شده است را نباید نادیده بگیرید. پیشنهاد ما این است که در اولین فرصت به ۱۶۴۰۰۰ دانش آموز دیگری که قبلاً از این آموزش‌ها بهره برده‌اند ملحق شوید.

  1. امنیت شبکه های کامپیوتری از ابتدا تا پیشرفته

برای کسانی از شما که نگران امنیت شبکه‌های کامپیوتری در یک سازمان هستید، این دوره شما را در مسیر درست هدایت می‌کند. شرکت در این دوره به شما امکان می‌دهد مهارت ضروری مدیریت امنیت را به رزومه خود اضافه کنید و به طور بالقوه شغل خود را تقویت کنید.
در این دوره آنچه برای حرفه‌ای شدن در زمینه امنیت فناوری اطلاعات لازم است، با موضوعاتی از جمله مجموعه پروتکل TCP/IP، اصول اولیه امنیت شبکه، سیستم‌های تشخیص نفوذ و پیشگیری (IDS/IPS)، امنیت فیزیکی، هندلینگ، فایروال‌ها و هانی پات‌ها و موارد دیگر به شما آموزش داده میشود.

  1. تاسیس شبکه سیسکو

سیسکو یک شرکت پیشرو در زمینه شبکه‌های کامپیوتری است که گواهینامه‌های معتبر را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال دریافت گواهینامه CCENT (تکنسین شبکه ورودی گواهی شده سیسکو) هستید تا رزومه خود را متمایز کنید، این دوره آموزشی برای کمک به شما در دستیابی به آن طراحی شده است.
در این دوره آموزشی که در سطح متوسط طراحی شده، با شبکه از دیدگاه سیسکو آشنا خواهید شد. این شامل موضوعاتی است که اتصالات اترنت، چارچوب‌ها، زیرشبکه آسان، سیسکو IOS، شبکه‌ها و دستگاه‌های سیسکو، مسیریابی IP، سوئیچینگ لایه ۲ و IPv6 را پوشش می‌دهد.

برای شرکت در دوره آموزش سیسکو روی لینک زیر کلیک فرمایید:

آموزش سیسکو

 

  1. مبانی شبکه IT

در فهرست بعدی، مقدمه‌ای بر اصول شبکه‌های فناوری اطلاعات است که دارای امتیاز متوسط ​​۴.۳ ستاره است. اگر می‌خواهید با اصول IT سرعت بگیرید و شروع به ساختن حرفه خود در این زمینه پر تقاضا کنید، این دوره آنلاین بهترین انتخاب برای شماست.
از طریق این دوره چندین مبانی شبکه از جمله معماری شبکه، مدل‌های OSI، زیرشبکه، دیوار آتش و نفوذ شبکه، مدل‌های سرویس گیرنده-سرور، LAN و WAN، پروتکل‌های TCP/IP، سخت‌افزارهای مختلف و موارد دیگر را خواهید آموخت.

  1. تخصص ارتباطات کامپیوتری

این تخصص شامل ۴ دوره فشرده ارتباطات کامپیوتری در است. اینها شما را از یک مبتدی کامل در شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات، به یک حرفه‌ای آماده تبدیل می‌کند که با افتخار می‌توانید این مهارت را به رزومه خود اضافه کند.
با استفاده از چند ماه یادگیری شدید در این تخصص در سطح متوسط، دوره‌های آنلاینی را گذرانده‌اید که همه چیز مربوط به شبکه‌های کامپیوتری از جمله معماری، اصول طراحی پروتکل‌ها، مهارت‌های برنامه نویسی در TCP/IP، لینک‌های نقطه به نقطه ناهمزمان و معماری‌های پیچیده‌تر را به شما آموزش می‌دهد.

  1. مبانی کامپیوتر: شبکه

اگر شما فردی هستید که نیاز به راه‌اندازی یک شبکه خانگی یا اداری کوچک از رایانه‌ها و دستگاه‌های متصل دارید، این دوره آموزشی برای شما مناسب است. این به شما کمک می‌کند تا اصول شبکه را بدون پرداختن به موضوعات اضافی و غیر ضروری که شما را از هدفتان دور می‌کند، درک کنید.
در این دوره تمام مفاهیم اولیه شبکه‌های کامپیوتری به شما آموزش داده خواهد شد که شما را قادر میسازد یک شبکه را در خانه یا در یک دفتر کوچک‌تان طراحی و پیکربندی کنید، و با موضوعاتی از جمله معماری شبکه، سخت افزار، انواع اتصالات شبکه و اینترنت و موارد دیگر نیز سروکار پیدا خواهید کرد.

  1. مبانی امنیت شبکه‌های کامپیوتری – تخصصی

ورودی نهایی در لیست من یک تخصص است که شامل ۴ دوره سطح متوسط ​​در مورد امنیت شبکه کامپیوتری است. اگر می‌خواهید مهارت‌های خود را ارتقا دهید و با تسلط بر طراحی و پیاده‌سازی امنیت شبکه، پله‌های ترقی را طی کنید، حتماً باید این را امتحان کنید.
در ۴ ماهی که برای تکمیل این تخصص طول می‌کشد، برخی از مباحث اولیه و پیشرفته امنیت شبکه از جمله طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم‌های امن، رمزنگاری اولیه و Crypto API، هک و وصله برنامه‌های کاربردی وب، تست نفوذ، فایروال را مرور خواهید کرد.

چه زمانی شبکه سازی شغل مناسبی برای شما محسوب میشود؟

شبکه سازی حرفه‌ای میتواند بسیار سودمند باشد و طیف وسیعی از مزایا را به همراه داشته باشد، اما به برخی مهارت‌های اساسی نیاز دارد. متخصصان شبکه باید:

  • مهارت‌های اولیه کامپیوتر و سواد کافی در این زمینه شبکه و IT داشته باشند
  • قادر به عیب یابی باشند
  • انعطاف پذیر و سازگار باشند زیرا فناوری‌ها به سرعت در حال تغییر و پیشرفت هستند
  • ذهن تحلیلی داشته باشند که بتوانند مسائل را به وضوح ببینند و ارتباط برقرار کنند

 

با شرکت در دوره آنلاین آموزش شبکه رایان پشتیبان، خودتان را برای یک شغل موفق آماده کنید!

چه در حال شروع حرفه IT خود باشید و چه آماده باشید تا در نقش جدیدی قدم بردارید، رایان پشتیبان دوره‌های آنلاین شبکه را آغاز کرده تا شما را به یک جایگاه عالی برساند. با شرکت در دوره‌های آموزشی رایان پشتیبان، دسترسی کامل به مجموعه‌ای از دوره‌های شبکه، علوم داده، امنیت سایبری و ابری خواهید داشت که در مسیرهای یادگیری آسان برای پیمایش سازماندهی شده‌اند.

تجربه شرکت در این دوره‌ها برای شما منحصر به فرد بوده و بر اساس علایق و اهداف IT شما برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.