ویپ برای کلینیک ‌ها

ویپ برای کلینیک ‌ها

سیستم‌های VoIP برای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک ‌ها، آمبولانس، خدمات اورژانس و … بسیار موثر هستند. با پیشرفت تکنولوژی، متخصصان پزشکی به رعایت مقررات الکترونیکی و الزامات پیچیده ارتباطی مواجه می‌شوند. خدمات صوتی، تصویری و داده‌های حاصل از آن برای انجام عملکردهای مراقبت های بهداشتی مانند سلامت از راه دور و پشتیبانی از تحرک کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و همچنین تضمین انطباق با HIPAA، اساسی هستند. در عین حال، با توجه به واقعیت اقتصادی کاهش بودجه‌های مراقبت‌های بهداشتی، تصمیمات سرمایه گذاری در زیرساخت‌های هوشمند بسیار مهم است. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

موارد حائز اهمیت در بررسی عملکرد ویپ برای کلینیک ‌ها

CompletePBX راه‌حلی مقرون به صرفه برای انتقال PBX های قدیمی به IP PBX معرفی می‌کند که تمام مزایای ترکیبی از خدمات صوتی، داده و ویدئو را ارائه می‌دهد. CompletePBX در محل نصب شده است که کنترل و انعطاف پذیری کامل را در داخل خانه ارائه دهد. این سیستم طیف گسترده‌ای از نقاط پایانی را ادغام می‌کند تا از تجهیزات موجود استفاده شود، در حالی که دستگاه‌های جدید مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را می‌توان برای این فرایند، اضافه کرد. در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که چندین مکان، از جمله، دفاتر مستقر در فضای باز و کارکنان از راه دور به طور یکپارچه از طریق پردازش تماس و مسیریابی کارآمد به هم متصل می‌شوند.

مزایای VoIP برای کلینیک ‌های بهداشتی

  • مسیر یابی تماس ورودی سفارشی برای پردازش سریع و کارآمد تماس
  • شماره گیری میز به میز
  • خدمات قدرتمند Find Me/Follow Me
  • گزارش تماس گسترده
  • نظارت و ضبط تماس
  • پست صوتی و فکس به ایمیل (پیام یکپارچه)
  • ویدئو کنفرانس چند نقطه ای یکپارچه

Voice over IP (VoIP) برای صنایع مختلف مفید است، صنایع خاص به دلیل ماهیت مشاغل مرتبط با آن بیشتر از سایرین سود می‌برند. خدمات بهداشتی و درمانی یکی از این صنایع است. از بیمارستان‌ها گرفته تا مراکز مراقبت از سالمندان و پرستاران ماهر، باید بدانید که VoIP خود را به عنوان یک دارایی فناوری ارزشمند در دنیای مراقبت‌های بهداشتی ثابت می‌کند.

نقش و عملکرد خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها

  1. بیمارستان‌ ها

بیمارستان‌ های بزرگ و چند سایتی از VoIP برای یکپارچه کردن ارتباطات و کاهش اتکا به صفحه‌بندی پرهزینه چند منطقه‌ای، از این سیستم استفاده می‌کنند که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط بیمارستان می‌شود. با ادغام دستگاه‌های VoIP بی‌سیم و ادغام آن با PBX سنتی، آنها می‌توانند یک محیط ارتباطی مناسب برای افزایش ایمنی بیمار و بهینه‌سازی نتایج ایجاد کنند. آنها همچنین ارزش انتقال شماره تلفن را هنگام به دست آوردن امکانات کوچکتر پیدا می‌کنند. VoIP یک فناوری تشخیص فاصله است که به یک محیط ارتباطی توزیع شده و در عین حال متمرکز با پزشکان و پرستاران اجازه می‌دهد تا بتوانند به روش‌هایی ارتباط برقرار کنند که قبلا هرگز قادر به برقراری ارتباط نبودند.

در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که بیمارستان‌ های کوچک‌تر و کلینیک ‌های پزشکی در حال صرفه‌جویی در هزینه‌های انتقال به VoIP و همچنین مجموعه ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای هستند که قبلاً از سیستم تلفن دیجیتال در دسترس نبودند. در بسیاری از موارد، بیمارستان‌ها اکنون از VoIP برای بازیابی صدا استفاده می‌کنند. با اتصال سرویس‌های VoIP میزبانی شده در کنار سیستم‌های تلفن موجود، مدیران بیمارستان می‌توانند گزینه‌های شکست را برای سیستم‌های مبتنی بر محل خود ایجاد کنند و در صورت بروز یک فاجعه محلی آماده بمانند.

  1. پرستاری در منزل

voice-over-ip-home-nursingVoice over IP ارتباط را در دنیای تلفن همراه در حال افزایش، امکان‌پذیر می‌کند. به عنوان مثال، سازمان‌های پرستاری در منزل، معمولا تعداد زیادی پرستار پاره وقت را استخدام می‌کنند. قبل از VoIP و ویژگی‌های متحرک آن، شیوه‌های پرستاری در منزل برای برقراری ارتباط با نیروی کار سیار به سیستم‌های پست صوتی و صفحه‌بندی از پیش ضبط‌شده متکی بودند. حتی پس از تکثیر تلفن‌های همراه، تمرکز مدیریت ارتباطات برای این سازمان‌ها همچنان چالش برانگیز و پرهزینه بود. لذا اکثر پرستاران از تلفن همراه شخصی استفاده می‌کردند.

در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که اکنون با میزبانی PBX و سیستم‌های تلفن IP، سازمان‌های پرستاری در منازل، می‌توانند به هر پرستار یک برنامه افزودنی اختصاص دهند و از انتقال تماس و خدمات «پست صوتی تصویری» برای ارسال تماس‌ها به دستگاه‌های تلفن همراه و ثبت همه پیام‌های بیماران استفاده کنند. کارکنان برای حسابرسی و آموزش هم از این سیستم استفاده می‌کنند. این رویه به سازمان‌های پرستاری در منزل این امکان را می‌دهد که مدیریت کارکنان پرستاری سیار خود را بدون نگرانی در مورد از دست دادن مشتریان خود در هنگام جابجایی کارکنان متمرکز کنند.

  1. امکانات مراقبت از سالمندان

در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که برخلاف پرستاری سیار، امکانات مراقبت از سالمندان چالش متفاوتی را ارائه می‌کنند. شرکت تلفن محلی معمولاً به هر فرد ساکن خدمات متفاوتی، ارائه می‌دهد و مستقیماً از ساکنین صورتحساب می‌گیرد.

VoIP و SIP به مراکز مراقبت از سالمندان اجازه داده‌اند که اکنون خدمات تلفنی را به عنوان بخشی از خدمات به ساکنین ارائه دهند. برخی از امکانات شامل خدمات تلفن همراه با هزینه زندگی است، در حالی که سایر تسهیلات به عنوان شرکت تلفنی عمل کرده و مستقیماً از ساکنان برای خدمات تلفنی قبض دریافت می کنند. در هر صورت، مراکز مراقبت از سالمندان اکنون می توانند آنچه را که خارج از کنترل آنها بوده است به ارزش افزوده برای ساکنان خود و مرکز سود برای این مرکز تبدیل کنند.

خدمات ویپ برای کلینیک ها

سیستم‌ های VoIP مبتنی بر ابر

خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها هزینه‌ های مسافت طولانی را کاهش می‌دهند و بیمارستان‌ها به این موضوع توجه می‌کنند. ارائه دهندگان VoIP بسته‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که نحوه ارتباط مردم در بیمارستان‌ها، کلینیک ‌ها و دفاتر مراقبت‌های بهداشتی را تغییر داده است. این خدمات همچنین به روشی مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با بیماران و همتایان پزشکی با هزینه کمتر نسبت به خدمات تلفن سنتی تبدیل شده‌اند.

چندین روشی که VoIP می‌تواند به بیمارستان‌ها کمک کند تا هزینه‌های ارتباطی را به حداقل برسانند

خطوط تلفن VoIP کیفیت صدا، مدیریت صف تماس و زمان‌بندی پیام‌ها را بهبود می‌بخشد. سطح بی‌نظیری از کنترل تماس‌ها را فراهم می‌کند و می‌تواند توسط کارکنان مدیریت شود. به بیان ساده، VoIP یک اقدام کاهش هزینه است که می‌تواند به ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کمک کند تا با افزایش هزینه‌ها، همراه با بهبود تجربه کلی بیمار در بیمارستان‌ها و کلینیک ‌ها مقابله کنند. سیستم‌های VoIP می‌توانند بهره‌وری و کارایی را بهبود بخشند و به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند تا با تقاضاهای دائماً در حال تغییر همگام شوند. با این حال، کاهش هزینه ارتباط و سهولت کار، VoIP را به یک روش ارتباطی محبوب تبدیل کرده است.

همه چیز در ارتباط با خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها

سیستم‌های VoIP بر روی شبکه‌های رایانه‌ ای موجود نصب می‌شوند، بنابراین بیمارستان‌ها تجهیزات اضافی خریداری نمی‌کنند. این به معنای زمان خرابی کمتر و بازده تماس بهتر است.

VoIP بیماران را قادر می‌سازد تا سریع‌ تر به بخش مربوطه متصل شوند و پیام‌های صوتی را می‌توان به متن تبدیل کرد و از هر دستگاهی در هر زمان به آن دسترسی داشت. یک راه‌حل VoIP می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا از چرخه ناپایدار پرداخت برای سیستمی که به آن نیاز ندارند یا نمی‌خواهند اجتناب کنند. VoIP می‌تواند با استفاده از زیرساخت‌ها و سیستم تلفن موجود در هزینه شما صرفه‌جویی کند.

در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که فناوری VoIP یک پیشرفت قابل توجه در صنعت مراقبت‌ های بهداشتی است که به تیم‌ها امکان می دهد تقریباً از هر مکانی با یکدیگر مشورت کنند و در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. سیستم‌های VoIP می‌توانند بینش دقیقی در مورد نیازها و رفتارهای مشتریان شما ارائه دهند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون صرف زمان، پول و تلاش برای جمع‌آوری معیار های مهم، تصمیم‌ های کلیدی بگیرید. ارائه دهندگان VoIP افزونگی را در سیستم‌های خود گنجانده اند تا اطمینان حاصل کنند که در صورت خرابی سیستم از بین نمی‌رود و در زمان، هزینه و تلاش قابل توجهی صرفه جویی می‌شود.

ارائه‌دهندگان VoIP می‌توانند یک سیستم تلفن مقیاس پذیر را برای رشد یا کاهش خدمات یکپارچه کنند. تلفن‌ های VoIP مقرون به صرفه، سریع و بدون پیچیدگی نصب می‌شوند و با امکان به روز رسانی از راه دور به کاهش هزینه‌های نگهداری کمک می‌کنند. اگر هنوز از یک سیستم تلفن قدیمی استفاده می‌کنید، هزینه‌ های تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات شما همچنان افزایش می‌یابد. VoIP می‌تواند با ادغام چندین سیستم تلفن در چندین مکان به کاهش هزینه‌ها کمک کند.

ویژگی‌ های VoIP که به نفع ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی است

در بررسی خدمات ویپ برای کلینیک ‌ها باید گفت که سیستم‌های تلفن VoIP می توانند فرآیند های شما را ساده کرده و کیفیت تلفن را بهبود بخشند. این سیستم‌ها پیچیدگی فناوری اطلاعات را کاهش می‌دهند، در قبض‌ های تلفن صرفه‌جویی می‌کنند و ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای را ارائه می‌کنند که در سیستم‌ های تلفن تجاری سنتی موجود نیست. از این رو، هنگام سرمایه گذاری در سیستم تلفن مطب جدید پزشکی، ویژگی‌ های زیر را در نظر بگیرید:

  1.  سیستم‌های تلفن VoIP مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساده باشند و در عین حال ویژگی‌های پیشرفته را ارائه دهند. استفاده از آن‌ها فوق‌العاده آسان است و ویژگی‌ های داخلی می‌توانند بهره‌وری را افزایش دهند.
  2. این سیستم به کارمندان اجازه می‌دهد تا یک تلفن گویا و صندوق پست صوتی بعد از ساعت کاری را پیکربندی کنند و پزشکان می‌توانند پیام‌ های صوتی خود را از طریق ایمیل دریافت کنند.
  3. سیستم‌های تلفن VoIP ارتباط بین تماس‌گیرندگان، کارکنان مطب و پزشکان را آسان‌تر می‌کنند و تماس‌ های بی‌پاسخ و پیام‌ های صوتی کمتر منجر به افزایش بهره‌وری می‌شوند.

سخن پایانی

سیستم‌ های تلفن VoIP از نظر کیفیت تماس بهتر از سیستم‌ های تلفن سنتی هستند. سیستم‌ های تلفن VoIP به تجربه بهتر بیمار کمک می‌کنند. راه‌حل‌ های VoIP چندین سیستم تلفن را در یک برنامه افزودنی که از هر کجا قابل دسترسی است ترکیب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.