اهمیت بک آپ اطلاعات

اهمیت بک آپ اطلاعات

دیتا یا اطلاعات به صورت دیجیتال، همواره در معرض تهدید قرار دارد و نمی توان هیچ گاه اطمینان کامل داشت که اطلاعات از دست نخواهد رفت. این مورد حتی برای کاربران خانگی نیز می تواند بسیار تهدید بدی به شمار برود چه رسد به شرکت ها و سازمان هایی که اطلاعات کاریشان بعضا خیلی حساس نیز می باشد. از این رو باید به فکر حفظ اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان نیز باشند. اهمیت بک آپ اطلاعات آنقدر زیاد است که برای ذخیره سازی آن ها سخت افزارهای گران قیمتی نیز خریداری می گردد.
دیتاهای مورد تهدید می توانند پروندها و اطلاعات حساس ادارات، سازمان ها، شرکتها و دفاتر تجاری باشد. نیز امکان دارد این اطلاعات شخصی و مربوط به افراد معمولی با درجات اهمیت متفاوت باشد. همچنین می تواند اطلاعات مربوط به یک سایت اینترنتی باشد که در سرور هاست یا میزبان آن نگه داری می شود.

اهمیت بک آپ اطلاعات

متاسفانه بسیاری از مدیران شرکتها و گروه های تجاری از اهمیت نگه داری نشخه پشتیبان و بکاپ گیری از اطلاعات به خوبی آگاه نیستند و خود این ناآگاهی می تواند به بزرگ ترین تهدید برای مجموعه آنها تبدیل شود. اگر اطلاعات شرکت به هر دلیلی مثلا سوختن هارد دیسک از دست برود تازه متوجه اهمیت بک آپ اطلاعات می شوند. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر نمایان می شود که ساعت ها وقت صرف تهیه یک پروژه کرده اما در یک لحظه تمام اطلاعات شما از بین رفته و برای تهیه مجدد آن اطلاعات باید ساعت ها و حتی روزها وقت صرف شود تا مجددا آن را تهیه کنند. اما اگر از ابتدا با صرف هزینه ای کمتر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه می کردند در این لحظه هیچ مشکلی نداشته و با خیالی آسوده می توانستند اطلاعات خود را بازیابی کنند.
عمده ترین راههای آسیب دیدن اطلاعات در سرورها و سیستم های کامپیوتری، بدافزارها و ویروس ها و باج افزارها، بروز رسانی های اشتباه نرم افزاری، اشتباهات انسانی و سیستمی، نفوذ و هک سرور و شبکه و یا مشکل در قطعات سخت افزاری و سوختن هارد دیسک ها است. از این رو برای هر یک از این گونه موارد باید از پیش تمهیداتی اندیشیده شود. اگر از اطلاعاتتان بک اپ یا نسخه پشتیبان نگرفته باشید آسیب جدی به سازمانتان وارد خواهد شد.
این شرکت با تیم مجرب و سابقه زیاد در زمینه خدمات شبکه آماده ارائه خدمات در این زمینه به کلی شرکتها، سازمان ها و کاربران شخصی و تجاری می باشد. تیم فنی ما تمام تلاش خود را برای گرفتن بکاپ های دوره ای و زمان بندی شده را انجام می دهند و راهکار های بکاپ گیری که توسط کارشناسان مجرب ما به مشتریان شبکه ارائه می شود همه موارد را پوشش داده و از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری می نماید.

اهمیت بک آپ اطلاعات از مواردی است که رایان پشتیبان همیشه روی آن تاکید دارد و مشاوره های لازم را به مشتریان خود ارائه می نماید تا آنها با توجه به نیازهای خود بتوانند بهترین تصمیم برای سرویس بک آپ اطلاعات را بگیرند

در سرویس های پشتیبانی کامپیوتر و پشتیبانی شبکه این شرکت از کلیه اطلاعات بک آپ و نسخه پشتیبان چه به صورت دستی و اتوماتیک تهیه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.