تعرفه خدمات ویپ

تعرفه خدمات ویپ، شاید یکی از اولین و مهمترین دغدغه‌ی مجموعه‌های باشد که قصد دارند این سیستم را به عنوان جایگزین تماس‌های سنتی برای خود انتخاب کنند.  در وهله نخست، شاید اجرا و نصب VoIP ، هزینه‌بر و نیازمند بودجه بالا به چشم بیاید؛ اما در مقایسه با یک سیستم تلفن سنتی که برای برقراری تماس‌های تجاری و پی در پی هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد، در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است. در واقع ویپ به روشی کاملاً متفاوت کار می‌کند زیرا با تماس‌های تلفنی به عنوان داده برخورد می‌شود و از آنجا که پهنای باند، در اکثر موارد، ارزان و دسترسی آسان است، سیستم‌های VoIP گزینه‌ ای جذاب برای صاحبان مشاغل است که به دنبال کاهش هزینه های تماس هستند.

تعرفه خدمات ویپ

عوامل موثر در تعرفه خدمات ویپ

راه‌اندازی این سیستم به فاکتورهای زیرساختی متعددی نیاز دارد که بر تعرفه نیز به صورت مستقیم اثر می‌گذارد. البته بسیاری از این عوامل زیرساختی در اغلب شرکت‌ها و مجموعه‌ها یافت می‌شود و به همین دلیل جای نگرانی جهت افزایش هزینه‌های جاری وجود ندارد.

اینترنت پرسرعت و سرور مناسب

ویپ برای کار به اینترنت متکی است بنابراین ضروری است که سرعت اتصال شما خوب باشد، تا در کیفیت تماس تأثیر نگذارد. شرکت … در بررسی‌های اولیه برای نصب VoIP در مورد پهنای باند مورد نیاز، برآوردهای لازم را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که تماس‌های شما از کیفیت مناسبی برخوردار است.

یکی از عوامل پیش نیاز برای داشتن ویپ، داشتن یک سرور است. از آنجایی که اغلب شرکت‌ها برای ارتباطات درون شبکه‌ای سرور مناسبی دارند، می‌توان ویپ را بر روی آن راه اندازی کرد و نیاز به تهیه سرور به صورت جداگانه و بالا رفتن هزینه‌ها نیست.

 هزینه مربوط به گیت وی ‌های VOIP یا کارت‌های تلفن

یکی دیگر از فاکتورهایی که برای برآورد هزینه‌ها و تعرفه خدمات ویپ باید مدنظر قرار دهید؛ هزینه مربوط به گیت وی‌ های VOIP یا کارت‌های تلفن است که بسته به تعداد خطوط مورد نیاز شما این هزینه نیز متغیر خواهد بود.

هزینه خدمات ویپ

خرید تلفن‌های مناسب برای ویپ

یکی دیگر از عوامل اثرگذار بر روی تعرفه و هزینه‌های مربوط به خدمات ویپ، بودجه‌ای است ک باید برای تهیه تلفن‌های مناسب برای ویپ کنار بگذارید. البته اگر خواهان صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید تلفن‌های نرم افزاری یا همان سافت‌فون‌هایی وجود دارد که می‌توان به صورت رایگان از آن استفاده نمود.

هزینه‌های مربوط به نصب و اجرا و پشتیبانی

یکی از مهمترین عوامل دخیل در میزان تعرفه خدمات ویپ، هزینه‌های است که برای نصب، اجرا و پشتیبانی باید پرداخت شود. شرکت … تا حد امکان با رعایت اصل انصاف این هزینه‌ها را برای مجموعه شما پایین آورده است تا از بهترین خدمات، با بهترین کیفیت بهره‌مند شوید. البته این هزینه‌ها با توجه به مواردی متغیر خواهد بود:

  • سریس‌های مورد نیاز برای ویپ از جمله ماژول‌ها و نرم‌افزارها و …
  • ارائه خدمات مدنظر مشتری
  • تجربه کاری شرکتی که این سرویس را برای شما نصب خواهد کرد
  • نوع خدمات پشتیبانی ویپ
  • و …

در نهایت اینکه، شاید در نگاه اول هزینه‌ها و تعرفه خدمات ویپ بالا به نظر برسد اما با یک بار صرف بودجه برای این کار می‌توانید در هزینه‌های هنگفت برای سیستم سنتی تماس صرفه‌جویی کنید و در کنار آن مجبور نیستید که برای خدمات اضافی مانند صندوق پست صوتی، تماس ویدئویی، برگزاری کنفرانس ویدئویی و … هزینه‌های اضافه بپردازید. با VoIP تماس‌های شما از طریق اینترنت انجام می‌شود که ارزان‌تر از تماس تلفنی سنتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.