تعمیر و نگهداری تجهیزات IT

تعمیر و نگهداری تجهیزات IT

صنعت فناوری اطلاعات حوزه‌ای است که تقریباً هر روز پیشرفت‌های فناوری جدیدی ارائه می‌دهد. مزایای همگام شدن با این صنعت برای شرکت‌های تجاری فراوان است؛ از ساده‌سازی عملیات تجاری گرفته تا به‌روزرسانی سیستم‌های مدیریت تعمیر و نگهداری به منظور به حداقل رساندن زمان خرابی و هماهنگی با تقاضاهای بازار همگی جزو مزایای بهره‌مند شدن از تجهیزات IT هستند.

پشتیبانی و نگهداری تجهیزات فناوری اطلاعات برای اطمینان از اینکه سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شما به‌طور کارآمد اجرا می‌شوند، ضروری است تا ضمن کاهش خطرات خرابی‌های غیرمنتظره، بهره‌وری را نیز افزایش دهد.

تعمیر و نگهداری تجهیزات IT شامل مجموعه‌ای از خدمات مربوط به فرکانس بازرسی تجهیزات به منظور جلوگیری از خرابی آنها، تعمیر هر گونه ایراد یافت شده، خدمات پشتیبانی از ایستگاه‌ها و سرورها، مدیریت پایگاه داده و مدیریت تجهیزات اداری و .. می‌باشد.

خدمات تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات چیست؟

خدمات تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات یک اصطلاح عمومی است که شامل پشتیبانی کامل نرم افزار و تعمیر و نگهداری سخت افزار برای سیستم کامپیوتری کسب و کار شما میشود. این بدان معناست که یک رکورد کامل از تمام سخت افزارها و نرم افزارهایی که باید برای عملکرد صحیح و بهینه سیستم نگهداری شوند و مسئولیت اطمینان از انجام هر گونه وظایف تعمیراتی را که سیستم برای رسیدن به آن هدف نیاز دارد، به عهده بگیرید.

خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات IT:

  • نظارت و مداخلات برای مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
    از طریق نظارت مستمر در ۷ روز هفته، اطلاعات لحظه‌ای در مورد عملکرد سیستم‌ها و خطرات احتمالی قطع فعالیت به شما ارائه خواهد شد. همچنین در صورت شناسایی حوادث و مداخله برای رفع به موقع آنها با ارائه مداخله تضمینی در محوطه و یا از راه دور از موقعیت‌های نامطلوب جلوگیری میشود.
  • پشتیبانی از ایستگاه‌های کاری، سرورها، تجهیزات شبکه و سیستم عامل‌ها

عملکرد زیرساخت فناوری اطلاعات یک شرکت برای افزایش بهره وری و عملیات موثر ضروری است. برای بهره برداری بهینه از تجهیزات موجود، شرکت‌ها به پشتیبانی تخصصی فناوری اطلاعات در مدیریت ایستگاه‌های کاری، سرورها، تجهیزات شبکه نیاز دارند.

  • مدیریت پایگاه داده
    برنامه‌های کاربردی تجاری که با پایگاه‌های داده کار می‌کند و نیاز به مدیریت حرفه ای برای اطمینان از حداکثر سود دارند، از طریق نگهداری و مدیریت پایگاه داده، از داده‌ها حفاظت می‌کنند و با استفاده کارآمد از سود آن بهره‌مند میشوند.
  • ارائه گزارشات کتبی
    عدم مدیریت گزاراشات می‌تواند زیان‌های قابل توجهی را برای شرکت شما ایجاد کند. ارائه گزارشات کتبی به منظور شفافیت هزینه‌ها و افزایش بهره وری و کارایی یک شرکت ضروری است.

چرا به خدمات تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات نیاز دارم؟

حفظ نرم‌افزار و سخت‌افزار سیستم فناوری اطلاعات یک کسب‌وکار، حتی اگر یک شرکت نسبتاً کوچک باشد، امر ضروری و مهمی است. اگر شما یک شرکت بزرگتر را اداره می‌کنید، این کار کاملاً طاقت فرسا به نظر می‌رسد. یک راه حل، استخدام یک کارمند IT داخلی و یا همکاری با شرکت‌های پشتیبانی IT است که وظیفه تعمیر و نگهداری از تک تک اجزای اتاق سرور را به عهده بگیرد و کارفرما با خیال راحت بتواند به سایر وظایف شرکت رسیدگی کند.

هنگامی که یک شرکت پشتیبانی تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات اختصاصی مانند شرکت رایان پشتیبان را برای انجام خدمات تعمیرات تجهیزات IT خود استخدام می‌کنید، بار سنگین اطمینان از اینکه IT شما به درستی کار می‌کند را از روی دوش خود برمیدارید و به ما منتقل می‌کنید، بنابراین می‌توانید بر عملکرد کسب و کار واقعی خود تمرکز کنید. شما دیگر لازم نیست نگران مشکلاتی باشید که ممکن است در سیستم IT شما رخ دهد، زیرا می‌دانید که ما همه چیز را زیر نظر داریم و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را برطرف خواهیم کرد.

چرا رایان پشتیبان را برای پشتیبانی تعمیر تجهیزات IT انتخاب کنیم؟

رایان پشتیبان به دلیل ارائه راه حل‌های سفارشی IT برای مشاغل شناخته شده است. این بدان معناست که وقتی برای خدمات تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات با ما تماس می‌گیرید، یک طرح فوری دریافت نمی‌کنید که ممکن است با اهداف شما برای شبکه شما مطابقت نداشته باشد، بلکه یک برنامه تعمیر و نگهداری دریافت خواهید کرد که اهداف خاص و نیازهای فناوری اطلاعات شما را در نظر داشته باشد.

ما تیمی متشکل از ۱۰۰ متخصص فناوری اطلاعات با صلاحیت بالا داریم که برای پشتیبانی تعمیر و نگهداری شما از آنها کمک می‌گیریم. فرقی نمی‌کند چه نوع رایانه‌هایی دارید و با چه نوع زبان‌های برنامه‌نویسی درگیر هستید، چه نوع نرم‌افزاری را دوست دارید یا چند رایانه در شبکه شما وجود دارد، ما دانش و تجربه لازم را برای مدیریت آن داریم.

بنابراین هر زمان که با سیستم‌های IT خود مشکلی داشتید، با اطمینان خاطر با رایان پشتیبان تماس بگیرید؛ چراکه دقیقاً متوجه می‌شویم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید. فردی که با او ارتباط برقرار می‌کنید شرکت و سیستم شما را می‌شناسد و می‌تواند در اسرع وقت بهینه‌ترین راه حل ممکن را ارائه دهد. زمانی که با رایان پشتیبان کار می‌کنید، می‌توانید با آگاهی از اینکه تجهیزات IT شما در امنیت کامل قرار دارند به فعالیت خود ادامه دهید.

مزایای خدمات تعمیر و نگهداری IT ما:

  • کاهش هزینه های فناوری اطلاعات

هنگامی که فناوری اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم، قصد داریم هزینه‌های نگهداری سالانه فناوری اطلاعات شما را حداقل تا ۲۰ درصد کاهش دهیم و همچنین عمر سرمایه گذاری موجود در فناوری اطلاعات شما را فراتر از ضمانت‌های تولید کنندگان عادی افزایش دهیم. ما همچنین در صورت امکان، به تعمیر یا مهندسی مجدد تجهیزات شما کمک خواهیم کرد.

  • کاهش ریسک کسب و کار

خرابی سخت افزار IT یک خطر واقعی برای سازمان‌ها ایجاد می‌کند؛ مانند از دست دادن شهرت، از دست دادن مشتریان و از دست دادن کسب و کار. ما با ورود سریع به سایت شما و فعال کردن دوباره سیستم های فناوری اطلاعات و کاربران شما به کاهش این خطرات کمک می‌کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.