خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در نیاوران

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در نیاوران

اگر می خواهید پرینتری را خریداری کنید اول در هنگام خرید پرینتر مورد نظر خود بهتر است اول درباره هزینه ای که برای خرید کارتریج آن می بایست بپردازید تحقیق کنید. رایان پشتیبان با تیم حرفه ای خود می توانید شما را در زمینه خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر راهنمایی کند از این رو شما می توانید با استفاده از یکی راه زیر با ما در ارتباط باشید.

خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در نیاوران

یونیت درام و کارتریج تونر با هم چه تفاوتی دارند:

فرق بین یونیت درام و کارتریج تونر چیست و چرا برخی از شرکت های سازنده پرینتر، کارتریج های خود را به شکل ۲ بخش یونیت درام و کارتریج تونر، می سازند؟ این پرسشی است که کاربران پرینتر و دستگاه کپی های شرکت Brother بعضی وقتها از خود سئوال می کنند. دستگاه های پرینتر Brother، بعضی مواقع کارتریجی دارند که شامل ۲ بخش می باشد و بدون دارا بودن یکی از آن ها، دستگاه کار نخواهد کرد. البته تنها شرکت Brother از این تکنولوژی بهره گیری نمی کند و غول های ماشین های اداری دیگر مانند HP و Samsung هم این تکنولوژی را به کار می برند.

کارتریج تونر چیست؟

کارتریج تونر، منبع نگهدارنده پودر تونر می باشد. این بخش کارتریج، بعد از تمام شدن پودر تونر آن، می تواند مجددا شارژ شود و یا اینکه مجددا خریداری شود که به صرفه نخواهد بود . از نشانه های تمام شدن تونر، کمرنگ شدن چاپ است.

چه وقت های کارتریج را نمی توان دیگر شارژ کرد؟ 

محدودیت به خصوصی در شارژ مجدد کارتریج های موجود در بازار نمی باشد به دلیل اینکه مدل ها با هم فرق دارند، قطعه های استهلاکی با هم فرق دارند و متخصص یا شارژ کننده کارتریج چقدر می تواند مجرب باشد تا به قطعه های داخلی آن آسیب نزند. البته کارتریج موقعی در حالت شارژ مجدد قرار خواهد گرفت که بدنه نشکسته باشد. قطعه های داخلی کارتریج مثل پین ها و چرخ دنده ها در صورتی که شکسته یا خرد شده باشند، می توان گفت کار کارتریج به اتمام رسیده است و احتمالاً دیگر قابل شارژ نیست . متخصصان ما این مورد ها را در نظر دارند  و به شما اطلاع خواهد داد.

خرید و فروش کارتریج:

دوام و طول عمر یک پرینتر به شکل چشمگیری به میزان مصرف کارتریج بستگی دارد. از طرفی با بیشتر شدن قیمت کارتریج مصرفی، به شکل معمول قیمت پرینتر هم باید بیشتر شود. معمولاً در بازار کارتریج قابل شارژ وجود دارد که بعد از تمام شدن آن می توان دوباره آن را شارژ نمود . ولی این امر در کیفیت چاپ اثر نا مطلوبی خواهد گذاشت. از این رو خرید کارتریج تازه برای پرینتر جوهرافشان و یا پرینتر لیزری شما برای رسیدن به کیفیت پرینت مطلوب توصیه می شود. ولی در بعضی موردها کاربران در پی خرید کارتریج مورد نظر خود هستند که قیمت کارتریج با قیمت پرینتر برابری دارد و حتی با گران تر بودن هزینه کارتریج نسبت به آن پرینتر رو به رو خواهند شد.

به طور معمول کارتریج های جوهر افشان در بازار هزینه بیشتر دارند به شکلی که شما مجبور خواهید بود برای هر بار خرید کارتریج پرینتر خود هزینه ای نزدیک به هزینه آن پرینتر پرداخت نمایید. این در پرینترهای ارزان قیمت که هزینه مصرف زیادتری دارند به مراتب ملموس تر است. بعضی از پرینترهای شرکت های سازنده با توانایی چاپ نوشته و یا عکس های گرافیکی رنگی در بازار وجود دارند که در ظاهر با قیمت ارزان عرضه می گردند ولی سیاست تولید کنندگان این کالاها این است که ضرر متحمل شده از فروش پرینتر های ارزان خود را در فروش کارتریج جوهرافشان و لیزری با قیمت زیادتر جبران کنند.

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

تلگرام:  rayanposhtiban1@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.