خدمات تخصصی شبکه

خدمات تخصصی شبکه

شبکه‌ها دائماً تحت فشار رشد مداوم و استفاده زیاد هستند. عملکرد بهینه علاوه بر امنیت، افزونگی و ارتقاء نیاز به نظارت مناسب دارد. از آنجایی که دستگاه‌های شبکه و وایرلس به کارمندان اجازه می‌دهند به اینترنت متصل شوند و به فایل‌های مشترک و بسته‌های نرم‌افزاری دارای مجوز دسترسی داشته باشند، حفظ این اتصال بسیار مهم است.

با خدمات تخصصی شبکه و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، نظارت بر سیستم و خدمات برتر، خیالتان راحت است که شبکه شما همواره آپدیت است و به طور موثر کار می‌کند. ما در شرکت رایان پشتیبان از برندهای محبوب که شما می شناسید و به آنها اعتماد دارید، مانند HP، Dell، IBM، Juniper و Cisco، پشتیبانی می‌کنیم.

پشتیبانی تخصصی شبکه

کادر فنی و مجرب شرکت رایان پشتیبان همواره آماده ارائه‌ی خدمات تخصصی و پشتیبانی از شبکه‌ی سازمان شما می‌باشد و با نیازسنجی و مشاوره با کارفرما می‌کوشد تخصصی‌ترین منابع مورد نیاز شما را برای پیشرفت هرچه سریع‌تر کارتان، در شبکه راه اندازی نماید. برای دریافت مشاوره و عقد قرارداد با ما می‌توانید با شماره‌های پایین صفحه تماس بگیرید و از خدمات تخصصی شرکت رایان پشتیبان رایان بهره ببرید.

خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری شبکه

هر شرکت در هسته سازمان خود به خدمات تخصصی شبکه نیاز دارد. خدمات تعمیر و نگهداری شبکه به صورت تخصصی شامل کلیه وظایف و سیستم‌های موجود برای نظارت، به روزرسانی و اجرای شبکه کامپیوتری سازمان شما قبل از بروز مشکلات است.

خود شبکه نیز شامل مجموعه دارایی‌های فیزیکی IT، مانند سخت‌افزار و سرورها، و دارایی‌های غیر فیزیکی فناوری اطلاعات، مانند نرم‌افزار و دسترسی ابری شما می‌باشد که به عنوان اکوسیستم فناوری اطلاعات شما نیز شناخته می‌شود.

مشابه سایر عملکردهای تجاری، یک اکوسیستم فناوری اطلاعات سالم به جای تعدیل‌های واکنشی یا وصله‌های موقت و فوری، به فعالیت‌های پیشگیرانه، روزانه و آینده‌نگری استراتژیک متکی است. اصول اساسی حفظ شبکه شما و اساس یک برنامه موفق در سازمان، بهره‌گیری منظم از خدمات تخصصی شبکه است که معمولاً شامل موارد زیر است:

  • امنیت سایبری شبکه: پیاده‌سازی لایه‌های دفاعی قوی و به‌روز شبکه، مانند فایروال‌های مدیریت ترافیک، شبکه‌های خصوصی مجازی، کنترل‌های دسترسی کاربر، اقدامات احراز هویت مضاعف، بازرسی‌های گزارش برای اسناد، اعلان‌های نقض فوری و امنیت تولید خودکار گزارش‌ها را شلمل میشود.
  • عملکرد شبکه: تجزیه و تحلیل نگرانی‌های مربوط به عملکرد شبکه که بر سرعت و قابلیت اطمینان دستگاه‌های شما تأثیر می‌گذارد، از جمله استفاده از پهنای باند، الگوهای ترافیک، تنگناها، سرورهای خراب، تأخیر در اتصال و موارد دیگر.
  • مقیاس پذیری شبکه: اطمینان از سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب با عملیات فعلی، تعداد کاربران شبکه، مکان‌های پایانی و عملکردهای تجاری.
  • به‌روزرسانی‌های منظم سخت‌افزار و نرم‌افزار: برنامه‌ریزی به‌روزرسانی‌هایی که در بین اجزای شبکه و رابط‌ها تقسیم می‌شوند، که به نوبه خود عملکرد کلی و دفاع امنیتی شبکه را تقویت می‌کند.
  • انطباق با زیرساخت فناوری اطلاعات: حفظ انطباق داخلی با رویه‌های شرکت و همچنین مقررات خارجی دولت و سیاست‌های صنعت.
  • تعمیرات پیشگیرانه شبکه: استفاده از گزارش‌ها و تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی برای شناسایی و اصلاح مشکلات استفاده در سراسر اکوسیستم فناوری اطلاعات یا حداقل عیب یابی آنها قبل از اینکه مشکل عمده‌ای رخ دهد.

خدمات تخصصی سرور شبکه

سرورهای شبکه شما ارگان مرکزی سیستم شما هستند. ما استراتژی‌ها و پروتکل‌هایی داریم که به رفع هر گونه مشکل سرور و به روز نگه داشتن آن‌ها برای اطمینان از عملکرد بهینه کمک می‌کند. از رایج‌ترین خدمات تخصصی مرتبط با سرور رایان پشتیبان عبارتند از:

  • بررسی‌ فایل‌های گزارش سرور، فضای هارد دیسک، مجوزهای فایل و پوشه
  • ارتقاء و به روز رسانی سخت افزار و نرم افزار سرور
  • امنیت و تعمیر و نگهداری افزونگی
  • بررسی عملکرد برنامه
  • پشتیبان گیری خارج از سایت و در محل
  • تعمیر و نگهداری شبکه

شرکت خدماتی رایان پشتیبان از شما می‌خواهد که یک شبکه کامپیوتری بدون استرس و بدون مشکل برای عملیات کسب و کار از طریق پشتیبانی زیرساخت شبکه با آخرین فناوری اطلاعات داشته باشید. مهندسان فناوری اطلاعات ما متخصصانی هستند که شبکه گسترده‌ای را پایه ریزی می‌کنند و در زمینه طراحی شبکه برای داشتن بهترین معماری شبکه مهارت دارند. با کمک ما و متخصصان پشتیبانی شبکه کامپیوتری، می‌توانید با حذف بخش‌های غیرضروری از شبکه و خدمات تعمیر، هزینه‌ها را کاهش دهید و از حداکثر عملکرد سیستم و به حداقل رساندن خرابی در شبکه اطمینان حاصل کنید.

برخی دیگر از خدمات تخصصی شبکه ما عبارتند از:

  • بررسی فیزیکی سخت افزار شبکه
  • تعمیرات سوئیچ شبکه
  • تعمیرات هاب شبکه‌های کامپیوتری
  • پشتیبانی از روترهای شبکه
  • پشتیبانی از چاپگرهای شبکه
  • سرورهای چاپ
  • تعمیرات یو پی اس
  • بررسی قوانین فایروال، گزارش‌ها و سیستم‌عامل
  • بررسی ناسازگاری‌های شبکه
  • بررسی ویژگی ها و مجوزهای فایل و پوشه

ما می‌توانیم شبکه محلی شما را بررسی و آنالیز کنیم و با تست سخت‌افزار رایانه آن را عیب یابی نماییم. ارزیابی سیستم‌های شبکه موجود یکی از چالش ‌برانگیزترین روش‌ها برای عیب‌یابی و ارزیابی شبکه‌های موجود است، در درجه اول این کار به یک شرکت پشتیبانی شبکه نیاز دارد که دارای متخصصان شبکه باشد که در تعمیر شبکه‌های کامپیوتری تجاری تخصص دارند، بنابراین این کار را به تنهایی و بدون شبکه انجام ندهید تا راه‌اندازی شبکه شما به درستی و با حداقل وقفه انجام گیرد.

دستگاه‌های تخصصی شبکه :

سوئیچ چند لایه: یک دستگاه با عملکرد بالا که میتواند در هر دو لایه ۲ و ۳ مدل OSI کار کند

سوئیچ محتوا: یکی دیگر از دستگاه‌های تخصصی که برای متعادل کردن بار و عملکرد بالا استفاده میشود

سیستم تشخیص نفوذ: مکانیزمی که برای نظارت بر ترافیک شبکه ورودی و خروجی استفاده میشود

سیستم پیشگیری از نفوذ: مکانیزمی که برای جلوگیری از حملات شبکه و نظارت بر ترافیک استفاده میشود

دستگاه تعدیل کننده یا Load Balancer: دستگاهی که برای توزیع یکنواخت ترافیک شبکه استفاده میشود

دستگاه‌های شبکه چند منظوره: دستگاهی که میتواند چندین عملکرد را در یک شبکه انجام دهد

سرور DHCP: دستگاهی که برای توزیع خودکار اطلاعات IP استفاده میشود

سرور DNS: دستگاهی که برای ارائه وضوح نام از نام میزبان به آدرس‌های IP استفاده میشود

پهنای باند شکل دهنده: مکانیزمی که برای کنترل استفاده از پهنای باند در شبکه (مانیتور/شکل دهی) استفاده میشود

پروکسی سرور: دستگاهی که بین رایانه مشتری و اینترنت قرار می‌گیرد و به دنبال درخواست‌های صفحه وب است که مشتری ارسال می‌کند. برای عملکردی مانند موتور کش استفاده میشود

CSU/DSU  (واحد خدمات کانال/ واحد خدمات دیجیتال): به عنوان یک مترجم بین فرمت داده LAN و فرمت داده WAN عمل می‌کند

مبدل رسانه: فناوری قدیمی‌تر را با جدید به هم متصل می‌کند

فایروال: سخت افزار یا نرم افزاری که برای محافظت از شبکه در برابر حملات خارجی استفاده میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.