خدمات پشتیبانی شبکه و سرور

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور

خدمات پشتیبانی شبکه  و سرور بر نگهداری یک شبکه تجاری تمرکز دارد.

این خدمات می تواند شامل نظارت از راه دور، تشخیص، عیب یابی، به روز رسانی برنامه ریزی شده، نصب و راه اندازی آنتی ویروس، ارتقاء سیستم عامل، اتصال شبکه و پچ‌های برنامه باشد.

هدف از پشتیبانی شبکه و سرور این است که اطمینان حاصل شود که شبکه شما دائماً در اوج عملکرد خود و بدون مشکل و خرابی کار کند.

اهمیت پشتیبانی شبکه و سرور

شبکه شرکت، ستون فقرات سازمان شما است. یک زیرساخت IT ضعیف همچنین منجر به جریان پایین داده و اطلاعات برای برنامه‌های کاربردی تجاری شما و سایر وظایف روزانه میشود.

مزیت اصلی کسب‌ وکارهای بزرگ این است که بودجه و منابع لازم برای ایجاد زیرساخت‌های قدرتمند و قوی فناوری اطلاعات برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌ وکارشان دارند. آنها همچنین می‌توانند بهترین تکنسین‌های شرکت‌های فناوری اطلاعات را جهت پشتیبانی و مدیریت شبکه‌ی خود استخدام کنند.

شرکت های کوچکتر منابع مشابهی برای رقابت ندارند یا حداقل، اگر همان مسیر را طی کنند، نمی‌توانند رقابت سازنده داشته باشند. با این حال، با کمک یک شرکت پشتیبانی شبکه، کسب‌ وکار کوچک شما نیز می‌تواند به شبکه و سرورهای سطح سازمانی بدون نیاز به خرج کردن مقادیر زیادی پول دسترسی پیدا کند.

مزایای استفاده از پشتیبانی ابری شبکه و سرور

  • تحرک و انعطاف پذیری
    هنگامی که شبکه و سرورهای شما بر روی سرورهای ابری راه دور میزبانی می‌شوند، تنها راه دسترسی به آن از طریق اینترنت است. این بدان معناست که شما و کاربرانتان تا زمانی که با لپ‌تاپ، رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراهی مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به اینترنت متصل هستند، می‌توانید از هر جایی به شبکه شرکت متصل شوید.
  • مقیاس پذیری

مزیت دیگر رفتن به فضای ابری این است که خدمات فناوری اطلاعات به راحتی با نیازهای کسب و کار شما سازگار می‌شوند. اگر نیاز به اضافه کردن کاربران به شبکه شرکت دارید، می‌توانید به سادگی وارد سایت یا برنامه وب تعیین شده شرکت پشتیبانی شبکه خود شوید. از آنجا، اگر از دستگاه تلفن همراهی مانند تلفن هوشمند یا تبلت استفاده می‌کنید، می‌توانید تنها با چند کلیک تغییرات لازم را انجام دهید.
همچنین در صورتی که فضای سرور اختصاص داده شده برای کسب و کار خود را استفاده کرده باشید، می‌توانید اشتراک خود را برای فضای سرور بیشتر گسترش دهید و نیازی به خرید و نصب سرور جدید نخواهید داشت.

  • شبکه‌ها و سرورهای ایمن و قابل اعتماد

مدل کسب و کار یک شرکت پشتیبانی شبکه بر اساس اعتماد ساخته شده است. از این گذشته، چندین کسب و کار، شبکه و داده‌های خود را به آنها می‌سپارند. وجود یک نقض امنیتی اعتمادی را که بعد از چندین سال توانسته‌اند کسب کنند، از بین می‌برد.

به همین دلیل است که به نفع شرکت‌های پشتیبانی است که مراکز داده خود را تا آنجا که می‌توانند ایمن نگه دارند. این از طریق یک رویکرد فعال و چند لایه انجام می‌شود که تمام آسیب پذیری‌های ممکن را در نظر می‌گیرد. آنها از بهترین اقدامات امنیتی موجود استفاده می‌کنند و به طور مداوم از طریق ارتقاء امنیتی به روز می‌شوند.

پشتیبانی شبکه و سرور توسط رایان پشتیبان

صرف نظر از اندازه کسب و کار یا سازمان شما، خدمات فناوری اطلاعات رایان پشتیبان می‌تواند به طور قابل توجهی کارایی را بهبود بخشد و در عین حال شبکه و تجهیزات شما را ایمن‌تر کند. با تیم متخصص فناوری اطلاعات ما برای دریافت پشتیبانی اضطراری، آموزش کارمندان خود و بررسی‌های منظم، برای اطمینان از اینکه سیستم‌های شما به درستی کار می‌کنند، قرارداد ببندید.

با نظارت شبانه روزی مطمئن سیستم‌های شما، دیگر هرگز در مورد خرابی رایانه و شبکه استرس نخواهید داشت. سیستم هشدار خودکار ما در صورت بروز مشکل فوراً به ما اطلاع می‌دهد. ما حتی گزینه‌ای برای خدمات بازیابی خودکار ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارائه می‌دهیم که توسط فناوری سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیچیده طراحی شده است.

ما بسته‌های پشتیبانی شبکه و اینترنت خود را متناسب با نیازها و بودجه شما تنظیم می‌کنیم. برنامه‌های خدمات ما عملاً خرابی‌های هزینه‌بر را حذف می‌کند. شما از هزینه‌های قابل پیش‌بینی سود خواهید برد، زیرا زمانی که شبکه شما قطع می‌شود یا سرور از کار می‌افتد، هزینه بیشتری از شما دریافت نمی‌کنیم و  قرارداد نرخ ثابت ما همه آن را پوشش می‌دهد! ما حتی آموزش و پشتیبانی مداوم را برای تیم شما در تمام محصولات شبکه و اینترنت خود ارائه می‌دهیم.

برخی از اقدامات پشتیبانی ما عبارتند از:

مدیریت و پشتیبانی امنیتی

وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، ما همه این کارها را انجام می‌دهیم: رمزگذاری داده‌ها، تست نفوذ، محافظت از ویروس و بسیاری موارد دیگر برای اطمینان از ایمن بودن داده‌ها و مؤسسه شما.

پشتیبانی از راه دور

بهترین شرکت‌های پشتیبانی آنهایی هستند که بهتر از بقیه ارتباط برقرار می‌کنند. ما به شما کمک می‌کنیم کانال‌های داخلی و خارجی را برای ارتقای سطح ارتباط و بهره‌وری خود راه‌اندازی کنید.

انطباق با فناوری اطلاعات

وقتی نوبت به حصول اطمینان از مطابقت زیرساخت‌ها، فرآیندها و کارکنان شما با استانداردهای روز دنیا می‌رسد، ما دست یاری شما هستیم.

بازیابی و ریکاوری اطلاعات

وقتی مشکلی برایتان پیش می‌آید، نیازی به نگرانی در مورد خرابی، از دست دادن رکوردها یا تأثیر منفی روی درآمدتان نخواهید داشت؛ چراکه ما از تمامی داده‌ها و اطلاعات شما بکاپ تهیه می‌کنیم و با این کار میتوان در صورت پاک شدن اطلاعات آنها را مجددا بازیابی کرد.

سرویس مدیریت شده

ما به‌روزرسانی‌های مداوم تعمیر و نگهداری و امنیتی را انجام می‌دهیم تا عملیات شما را سازنده و ایمن نگه داریم. کارکنان فناوری اطلاعات خود را با پشتیبانی و نگهداری شخصی و مداوم تقویت کنید.

طرح سفارشی خود را انتخاب کنید

یک طرح خدمات سفارشی را انتخاب کنید که تمام نیازهای فناوری اطلاعات شما را پوشش دهد و از آسیب پذیر شدن موسسه شما در برابر حملات امنیت سایبری جلوگیری کند. همین امروز چند گزینه را بررسی کنید تا ما آن را برایتان به مرحله‌ی اجرا درآوریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.