نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری

نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری

نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری

هر دستگاه دیجیتال و وابسته به سیستم های کامپیوتری، بر اساس ماهیت وجودی خود در معرض اختلال و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری قرار دارد. این اختلالات برای کلیه سیستم های خانگی، اداری و تجاری محتمل هستند. اما به ویژه در ادارات، شرکت ها و سازمان ها، بروز اختلال در سیستم می تواند مشکلات فراوانی را موجب شود. در حقیقت اگر به هر دلیلی سیستم از دسترس خارج شود، می تواند کلیه فعالیت های سازمان را با اختلال مواجه کند. اینجاست که ارزش پشتیبانی سریع و کارآمد به خوبی نمایان می شود. کلیه شرکت ها، ادارات و سازمان ها که دارای سیستم کامپیوتری هستند، باید با یک گروه معتبر برای پشتیبانی سیستم های خود قرارداد داشته باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکل، در سریع ترین زمان ممکن خدمات پشتیبانی را دریافت کنند تا خسارات وارده به حداقل برسد. برای دریافت یک پکیج پشتیبانی کامل و مناسب باید یک قرارداد مناسب تنظیم شود. در این مطلب نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری ارائه می شود که می تواند الگویی مناسب برای کار قلمداد شود.

نمونه قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری

چرا مشتریان رایان پشتیبان را انتخاب میکنند؟

برای داشتن یک قرارداد پشتیبانی مناسب ، باید ابتدا کلیه خدمات مورد نیاز برای ارائه توسط شرکت پشتیبان به شرکت کارفرما لیست شود و طوری این قرارداد تنظیم شود که حقی از کارفرما تضییع نشود. از این رو باید کلیه خدمات لازم برای ارائه در زمینه های سخت افزاری، نرم افزاری، پیاده سازی شبکه و پشتیبانی آن، خدمات مربوط به دیتا سنتر، اتوماسیون و همچنین سرویس های منظم نگه داری را به صورت کامل لیست کرده و در قرارداد بگنجانیم.
از خدماتی که باید در طول قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری، توسط شرکت پشتیبان به کارفرما ارائه شود می توان به این موارد اشاره کرد: نصب و راه اندازی سیستم ها و دستگاه های وابسته به سیستم های کامپیوتری و شبکه بر اساس نیاز و خواست کارفرما، آموزش کارکنان شرکت کارفرما که در حقیقت کاربران شبکه هستند، نصب و راه اندازی سرورها بر اساس استانداردهای روز دنیا، تهیه جدول زمانی برای سرویس ادواری سیستم های کامپیوتری، بازدید و سرویس دوره ای سیستم های کارفرما و تهیه گزارش از شرایط نرم افزاری و سخت افزاری، سرویس سخت افزاری کلیه دستگاه های معیوب و راه اندازی سیستم های از کار افتاده در کوتاه ترین زمان ممکن، رفع مشکلات و خرابی های شبکه از راه دور در صورت امکان، نصب و راه اندازی نرم افزارهای امنیتی مانند فایروال و آنتی ویروس، نصب نرم افزارهای لازم و حتی تعویض سیستم عامل و ویندوز و ارائه مشاوره های لازم در صورت خواست کارفرما برای اصلاح و بهینه سازی سیستم ها و شبکه برعهده شرکت رایان میباشد.

چرا مشتریان رایان پشتیبان را انتخاب میکنند؟

تضمین رایان پشتیبان در پشتیبانی

همچنین در داخل قرارد باید آپشن هایی برای مشتری یا کارفرما در نظر گرفته شود که اگر خدمات مطلوبی را در محدوده زمانی خاصی مثلا یک ماه دریافت نکند، ضرری از نظر مالی متوجه وی نشود و وجه دریافتی به کارفرما استرداد شود. باید کارفرما همچنین مطمئن باشد که در طول ساعات کاری همه روزه می تواند به راحتی شرکت پشتیبان را از مشکلات احتمالی آگاه کند. یعنی پاسخگویی شرکت پشتیبان در سریع ترین زمان ممکنه مهم ترین حقی است که برای کارفرما در نظر گرفته می شود. در حقیقت قرارداد یک میثاق بین طرفین می باشد که بیشتر در راستای رعایت حقوق کارفرما می باشد که بتواند مطمئن باشد در قبال وجهی که پرداخت می کند چه خدماتی را باید در چه زمانی دریافت کند و همچنین در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده در قرارداد، وجه برای وی قابل استرداد می باشد. در صورتی که شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی در قرارداد خود با مشتری این موارد را به طور دقیق ذکر کند، مشتری به اطمینان بیشتری نیز می رسد که این شرکت قطعا مصمم به ارائه خدمات خوب و راضی کننده برای مشتریان است. در حقیقت یک قرارداد محکم که همه موارد و حقوق مشتری را پوشش دهد نوعی احترام از سوی شرکت پشتیبان به کارفرما نیز محسوب می شود که البته حس اعتماد بین دو طرف را نیز بسیار تقویت می کند.
برخی فکر می کنند هر موقع مشکلی پیش آمد همان زمان به فکر حل باید افتاد و این کار را صرفه جویی در هزینه ها می دانند. در صورتی که داشتن یک قرارداد مطمئن پشتیبانی از نظر هزینه نیز برای شرکت ها صرفه جویی قابل توجهی ایجاد خواهد کرد. زیرا می توانند مطمئن باشند به سرعت می توانند خدمات پشتیبانی را دریافت کنند. نباید از ذهن دور داشت که در صورت بروز یک خرابی طولانی مدت ممکن است خسارتی به مراتب بیشتر به شرکت وارد شود.

تضمین رایان پشتیبان در پشتیبانی

معرفی رایان پشتیبان

شرکت رایان پشتیبان، یکی از خوشنام ترین شرکت های موجود در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی سیستم های کامپیوتری در تهران بوده و سال ها مشتری مداری و رضایت مشتریان این شرکت که تعداد زیادی از شرکت ها، موسسات تجاری، تولیدی، کارخانجات و سازمان ها را شامل می شود، موید خدمات موثر و ارزشمند این شرکت می باشد. یکی از مهم ترین بخش ها در زمینه خدمات پشتیبانی سیستم های کامپیوتری و شبکه، سرعت در ارائه خدمات است. این شرکت در کلیه نقاط تهران کارشناسان ماهری مستقر دارد و می تواند در سریع ترین زمان ممکن پس از وقوع هر مشکلی در سیستم های کامپیوتری شما، ارائه خدمت در محل نماید.
این شرکت با توجه به تخصص کارکنان مجرب خود و با تکیه بر رضایت بالای مشتریان، آماده عقد قرارداد پشتیبانی سیستم های کامپیوتری با کلیه سازمان ها و نهاد های دولتی، شرکت های خصوصی و مجموعه های متفاوتی مانند موسسات آموزشی، موسسات و واحدهای تجاری و کلیه کارفرمایان محترم در زمینه نصب و راه اندازی و پشتیبانی و نگهداری سیستم های کامپیوتری و شبکه از می باشد. در حقیقت خدمات این شرکت کلیه مسائل نرم افزاری و سخت افزاری را به طور کامل شامل می شود و کارفرما با خیال راحت می تواند از دریافت پشتیبانی سریع اطمینان داشته باشد. نکته مهم دیگر در این زمینه این است که فرقی ندارد که شرکت یا سازمان شما در کدام قسمت تهران قرار گرفته باشد. شرکت رایان پشتیبان با داشتن متخصصان مجرب و مستقر در نقاط مختلف شهر، می تواند سریع ترین خدمات پشتیبانی را به شما در سریع ترین زمان ممکنه و در هر جای شهر تهران ارائه نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.