هزینه نصب و راه اندازی میکروتیک

در کنار نصب و راه‌اندازی، تعرفه کانفیگ میکروتیک voip ، شاید یکی از اساسی‌ترین مسائلی باشد که یک مجموعه بدان توجه می‌کند.  این روزها شبکه‌های کامپیوتری  به صورت روز افزون در حال گسترش هستند و به همین دلیل است که مجموعه‌های بسیاری برای امنیت شبکه و مدیریت پهنای باند به راه‌اندازی خدمات میکروتیک روی آورده‌اند. علاوه بر این، اقبال عمومی به سیستم ویپ نیز دلیل این توجه به ویژه به خدمات میکروتیک شده است.

فارغ از مسائلی چوان امنیت شبکه و راه اندازی سیستم ویپ،  با استفاده از خدمات میکروتیک قادر خواهید بود هر آنچه که در یک شبکه برای مجموعه خود نیاز دارید  با  صرف بودجه بسیار پایین فراهم کنید، مانند:  مانیتورینگ شبکه، مدیریت موثر و آسان پهنای باند، امکان ایجاد اتصال بین شعب مختلف یک مجموعه و …

دلیل مقرون به صرفه بودن میکروتیک

پیش از این متخصصان شبکه از تجهیزات گران قیمت برندهایی مانند پپلینک یا سیسکو و تعدادی شرکت دیگر برای خدماتی  چون مدیریت پهنای باند و مانیتورینگ شبکه و مواردی از این دست استفاده می‌کردند. در حال حاضر برند میکروتیک خدمات یکسانی را با قیمت بسیار پایین‌تر و  پایداری بالاتر ارائه می‌دهد.

قیمت پایین‌تر، سهولت در نصب و اجرا و خدمات فراوان  باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها نسبت به نصب و راه‌اندازی این تجهیزات اقدام کنند.

هزینه راه اندازی میکروتیک

عوامل موثر بر میزان هزینه و تعرفه کانفیگ میکروتیک voip

عوامل زیر ساختی

یکی از نکات مهمی که بر روی تعرفه و میزان هزینه مورد نیاز ارگان‌ها و سازمانهای خواهان میکروتیک اثر می‌گذارید بحث زیرساخت مورد نظر است. روتر میکروتیک هم به صورت سخت‌افزاری موجود است و هم قابلیت نصب بر روی کامپیوترهایی را دارد که مبتنی بر x86 هستند. بنابراین در مرحله اول این دو مورد هزینه‌بر هستند.

همچنین از محصولات شرکت روتر برد می‌توان به انواع رادیو ، روتر، اکسس پوینت و … اشاره نمود که هرکدام هزینه سخت‌افزاری خاص خود را می‌طلبد. علاوه بر این اگر به فکر مسیریاب و ارتقاء شبکه برای سیستم ویپ مجموعه خود هستید، ویپ نیز به تجهیزات خاص خود نیاز دارد که باید در ردیف بودجه مورد انتظارتان در نظر بگیرید.

خدمات و پشتیبانی

انتخاب یک شرکت دارای تجربه و نیروهای متخصص در نصب و راه‌اندازی میکروتیک هم به یکی از عوامل اثرگذار بر هزینه‌های مورد نیاز  به شمار می‌رود. با انتخاب شرکت رایان پشتیبان که تمامی مراحل را به صورت اصولی و استاندارد انجام می‌دهد و نیاز به دوباره‌کاری را مرتفع می‌کند، می‌توان از هزینه‌های آتی جلوگیری کرد. در واقع صلاحیت و دانش یک مجموعه برای انجام این کار ضمانت اصلی در برابر تمام هزینه‌های صرف شده است.

هزینه نصب میکروتیک

وسعت مجموعه

مسلم است که هرچه وسعت یک مجموعه، شعب و دفاتر آن بیشتر باشد برای راه‌اندازی میکروتیک به هزینه بیشتری نیاز است، اما باید ذکر این نکته خالی از لطف نیست ارتباطات و امنیت شبکه با استفاده از این روش تا حد زیادی بالا خواهد رفت و از دیگر هزینه‌ها جلوگیری می‌کند، به همین سبب یک روش مقرون به صرفه تلقی می‌شود. کاربردهای امنیتی فراوان چون کنترل پورت‌های ورودی و خروجی، ارتباط با منابع داخل شبکه از مکان‌های مختلف، همچنین کاربردهای مدیریتی نظیر مدیریت پهنای باند، پروکسی، سرعت آپلود و دانلود و کاربرد ارتباطی چون راه‌اندازی ویپ نیز از مزایای این شبکه است که آن را بسیار مقرون به صرفه و مفید می‌گرداند.

شرکت رایان پشتیبان تجربه طولانی مدت خود را به همراه خدمات متنوع و پشتیبانی در اختیار شما قرار می‌دهد تا با اینگونه امکانات نوین و کاربردی مجموعه‌ای مدرن‌تر، نوین‌تر و امن‌تر از لحاظ شبکه و ارتباطی داشته باشید.قیمت رقابتی مجموعه ما در کنار پکیجی از خدمات و مباحث پشتیبانی رضایت مشتریان را در طول زمان فعالیت به خود جلب کرده است. بزرگترین  تبلیغات ما توانایی و تخصصی است که در پس زمینه تمام فعالیت‌ها قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.