پشتیبانی شبکه در شهر قدس

پشتیبانی شبکه در شهر قدس

برای هر سازمانی که از چندین کامپیوتر یا سیستم استفاده می‌کند، داشتن یک شبکه قابل اعتماد یک ضرورت است. یک شبکه پرسرعت میتواند در زمان و پول صاحبان مشاغل صرفه جویی کند و در عین حال سودآوری را افزایش دهد. همچنین با یک پشتیبانی کارامد میتوان بهره وری را با توانمندسازی کارکنان برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز از هر کجا که هستند افزایش داد. شبکه ها همچنین به آن ها اجازه می دهند فایل ها را به اشتراک بگذارند و به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

همکاران ما در شهر قدس آماده‌ی پشتیبانی از شبکه شرکت شما هستند. ما خدمات شبکه‌ای را ارائه می‌دهیم که کسب و کار شما را برای موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می‌کند. ما نظارتی را که برای اجرای روان شبکه‌ها نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهیم. ما ساختار مورد نیاز برای افزایش و به حداکثر رساندن بهره وری را ارائه خواهیم داد و خدمات پاسخگویی مورد نیاز شما را در صورت بروز مشکلات ارائه می‌دهیم.

تکنسین‌های رایان پشتیبان آماده‌ خدمت رسانی در شهر قدس

در زمانی که تکنولوژی جهان را فراگرفته است، یک تکنسین ماهر پشتیبانی شبکه مورد توجه‌ترین متخصص فنی است. شبکه‌ها پیچ و مهره‌هایی هستند که همه‌ی سیستم‌های شبکه را به هم متصل می‌کنند. تکنسین پشتیبانی شبکه تمام مشکلات شبکه را برای افزایش بهره وری و کاهش زمان خرابی حل می‌کند. یکی از بازتاب‌های مثبت پشتیبانی شبکه توسط تکنسین‌های رایان پشتیبان این است که شبکه بدون وقفه و بدون خرابی کار کند.

یک تکنسین پشتیبانی شبکه، یک متخصص فناوری اطلاعات است که به تعمیر و نگهداری و عیب یابی سخت افزار شبکه کامپیوتری کمک می‌کند. آنها در زمینه‌هایی مانند سیستم‌های اطلاعاتی، بازیابی داده‌ها، مدیریت شبکه یا مدیریت سیستم تخصص دارند. محدوده کار تکنسین از شبکه‌های محلی (LAN) تا شبکه‌های گسترده (WAN) و شبکه‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) است. آنها همچنین ممکن است سخت افزار شبکه از جمله فیبر نوری، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های وایرلس یا بی‌ سیم را مدیریت کنند.

تکنسین پشتیبانی شبکه باید زیرساخت شبکه را نصب و نظارت کند. آنها باید درک خوبی از اتصال فیبر و پچ پنل مسی داشته باشند. این وظیفه تکنسین پشتیبانی شبکه است که مس و فیبر را به سوئیچ‌ها و روترها وصل کند.

 زمینه‌ های کاری پشتیبانی شبکه

وظیفه تکنسین پشتیبانی شبکه پیگیری بررسی‌های پیکربندی شبکه است. متخصصان باید سرورها و اجزای زیرساخت را نظارت و مدیریت کنند. آنها باید با همکاری نزدیک با تیم‌های داخلی و خارجی برای مدیریت پروژه‌های فنی کار کنند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که تمام شبکه‌ها مطابق با معماری شرکت هستند. این تکنسین پشتیبانی شبکه است که سیستم‌های شبکه را برای برآورده کردن استانداردهای در حال تغییر توسعه و ارائه می‌کند.

متخصصان باید کمک فنی و پشتیبانی برای پیاده سازی مشتری ارائه دهند. آنها باید مکانیزم کنترلی برای رسیدگی به تمام تغییرات شبکه داشته باشند. تکنسین‌های پشتیبانی شبکه باید خود را با اسناد فنی که شامل توپولوژی، نمودارهای شبکه، رویه‌های پشتیبان گیری و بازیابی، رویه‌های امنیتی است، به روز نگه دارند. تکنسین باید تغییراتی را که بر هر شبکه یا سیستمی تأثیر میگذارد، مدیریت و نظارت کند.

جدا از این موارد، سایر مسئولیت‌های تکنسین های پشتیبانی شبکه شامل موارد زیر است:

 

  • راه اندازی اجزای شبکه
    نصب و نگهداری سخت افزار شبکه وظیفه اصلی یک تکنسین پشتیبانی شبکه است. این شامل کارهایی مانند بررسی اتصالات شبکه، کابل کشی و آزمایش دستگاه‌های شبکه مانند روتر، سوئیچ‌ها، سرورها و فرآیندهای امنیتی شبکه است. همه این عملیات تضمین می‌کند که عملیات روزانه بدون وقفه یا خرابی غیر ضروری اجرا میشود.
  • رفع خرابی‌های سیستم
    متأسفانه با وجود بیشترین تلاش‌ها و توجه به جزئیات شبکه، باز هم امکان دارد خرابی‌هایی در سیستم رخ دهد. تکنسین‌های پشتیبانی شبکه، مشکلات سخت‌افزاری و مشکلات نرم‌افزار سرور را که به‌دلیل مشکلات هارد، خرابی مادربرد، تراشه رم بد، مشکلات اتصال ISP یا مشکلات پیکربندی ایجاد می‌شوند، عیب‌یابی می‌کنند. یک تکنسین پشتیبانی شبکه همچنین مواقع بحرانی را شناسایی می کند: استفاده و بارگذاری شبکه، محدوده شبکه و تداخلات شبکه بی سیم که میتواند سرعت شبکه را کاهش دهد.
  • برنامه‌های ارتقا
    با پشتیبانی یک شبکه کامپیوتری باید تعمیر و نگهداری سیستم را سازماندهی و برنامه ریزی کرد تا از هرگونه وقفه در جریان کار جلوگیری شود. ارزیابی عملکرد شبکه به طور منظم، داده‌هایی را برای تجزیه و تحلیل زمان و نحوه به روز رسانی شبکه برای افزایش بهره وری فراهم می‌کند.

 

مهارت‌ها‌ی پشتیبانان ما در شهر قدس :

دانش کامپیوتر

آشنایی با عملکردهای نرم افزاری و سخت افزاری، تکنسین پشتیبانی شبکه را با دانش لازم برای ارزیابی آخرین روندهای کامپیوتری و پیشرفت های فناوری آماده می‌کند. تجزیه و تحلیل عملکرد شبکه‌ی شرکتها با استفاده از آخرین امکانات یکی از اقداماتی ست که توسط مهندسان و متخصصان فنی رایان پشتیبان صورت میگیرد برای تعیین اینکه آیا فناوری‌های جدیدتر برای عملیات شرکت شما سودمند خواهد بود یا خیر.

تفکر تحلیلی

مهارت‌های تشخیصی و تحلیلی قوی یکی دیگر از ویژگی‌های تکنسین‌های رایان پشتیبان است. آنها به شناسایی منبع خطاهای سیستم و مسائلی که ممکن است بلافاصله آشکار نشوند کمک می‌کنند.

مهارت حل مسئله

توانایی حل مشکل و عیب یابی قوی برای تکنسین پشتیبانی شبکه ضروری است. دلیل ارزشمند بودن این قابلیت‌ها این است که آنها توانایی شناسایی مشکلات و همکاری با مهندسان و معماران شبکه را برای حل مشکلات در اختیار شرکت قرار می‌دهند.

مدارک تحصیلی

کارفرمایان رایان پشتیبان معمولاً داوطلبانی را استخدام می‌کنند که دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا هر رشته مرتبط باشند. داشتن تجربه کاری مرتبط نیز یک مزیت قطعی است.

 برخی از مدارک و گواهینامه‌های تکنسین‌های رایان پشتیبان

تکنسین پشتیبانی شبکه نقش مهمی در سازمان خواهد داشت. داوطلبان برای مقاومت در برابر رقابت‌ها و ایجاد شغل باید گواهینامه‌های تخصصی مرتبط داشته باشند. گواهینامه‌ها درک عمیق و تخصصی در مورد موضوعات مهم را به فرد ارائه می‌دهد.

در اینجا چند گواهی وجود دارد که تکنسین‌های رایان پشتیبان حداقل یکی از آنها را دارا هستند:

  • Cisco Certified Network Associate (CCNA)
  • Juniper Networks Certified Internetwork Associate (JNCIA)
  • تکنسین CompTIA A+
  • CompTIA Network+
  • مهندس سیستم گواهی مایکروسافت (MCSE)

 خدمات شبکه مدیریت شده برای مشاغل پیشرو در شهر قدس

شرکت‌ها می‌توانند از استفاده از خدمات شبکه مدیریت شده برای تجهیز زیرساخت شبکه خود برای افزایش عملکرد بهره مند شوند. برنامه ریزی دقیق و آزمایش توسط مهندسان شبکه CSE میتواند به اداره کارآمد شرکت‌های فناوری اطلاعات با مدیریت هوشمندانه شبکه‌های آنها کمک کند. همچنین، کسب ‌و کارهای کوچک می‌توانند با استفاده از یک مدل درخواستی، کارایی فرآیند را افزایش دهند و تنها برای برآوردن مجموعه‌ای از الزامات، هزینه پرداخت کنند.

ما خدمات و زیرساخت‌های شبکه مدیریت شده را ارائه می‌دهیم که کاملاً مطمئن و ایمن هستند. هنگامی که با پشتیبانی شبکه‌ای ما در شهر قدس همکاری می‌کنید، راه حل‌های اتصال سازمانی قوی و دانش عالی در مورد چالش‌های شبکه داخلی دریافت می‌کنید. علاوه بر این، شبکه‌های ابری ما در سرتاسر کشور مستقر هستند تا یک محیط واحد فناوری اطلاعات و مرکز داده را فراهم کنند.

 مزایای پشتیبانی شبکه

کنترل هزینه: خدمات شبکه مدیریت شده بر اساس هزینه ثابت همراه با کاهش هزینه‌های ارتقاء به لطف پشتیبانی شبکه که چندین شبکه را برای مشاغل جهانی اجرا می‌کند، دریافت میشود.

تعمیر و نگهداری به موقع: خدمات شبکه ارتقاء سریع‌تری را با پشتیبانی از زیرساخت مدرن ارائه می‌دهد که امکان بررسی‌های نگهداری پیشگیرانه را برای بهبود مستمر فراهم می‌کند.

امنیت شبکه: از شبکه در برابر ویروس‌ها، هرزنامه‌ها، بدافزارها و سایر نفوذها محافظت کنید زیرا پشتیبانی شبکه امنیت داده‌ها را با پیکربندی ایمن سیاست برای برنامه‌های تجاری حیاتی تضمین می‌کند.

دردسترس بودن شبکه: شبکه مدیریت شده متعهد به ارائه سطح بالایی از در دسترس بودن شبکه است که با ارائه سطح آپ تایم تضمین شده، شرکت‌ها را تقویت می‌کند.

افزایش بهره‌وری: به بهره وری واقعی کسب و کار خود پی ببرید زیرا پشتیبانی شبکه با نظارت بهبود یافته برای افزایش عملکرد به جلوگیری از وقفه و خرابی شبکه کمک می‌کند.

خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان در شهر قدس

در گروه رایان پشتیبان، خدمات پشتیبانی شبکه اصلی ما شامل موارد زیر است:

  • طراحی/ طراحی مجدد، پیاده سازی و نگهداری LAN در شهر قدس
  • نصب / ارتقاء / انتقال / تعمیر و نگهداری سرور در شهر قدس
  • امنیت و نظارت بر اینترنت (فایروال و فیلترینگ وب) در شهر قدس
  • پیاده سازی توپولوژی شبکه و مهندسی زیرساخت IP در شهر قدس
  • عیب یابی روتر، سوئیچ و فایروال از جمله محصولات سیسکو در شهر قدس
  • راه حل‌های ضد ویروس و ضد هرزنامه در سراسر شرکت (نسخه نورتون، مک آفی، پاندا، ترند میکو) در شهر قدس
  • اتصال WAN (اتصال شاخه از طریق T۱ یا VPN) در شهر قدس
  • عیب یابی خطوط پهنای باند و مخابراتی (DSL، مودم کابلی، ISDN، T۱، T Fractional، رله فریم) در شهر قدس
  • اجرای پروژه فناوری در شهر قدس
  • نصب کابل دیتا در شهر قدس
  • مدیریت شبکه در شهر قدس
  • راه حل‌های بی سیم در شهر قدس
  • خدمات ترمینال و راه حل‌های دسترسی از راه دور (RAS) در شهر قدس
  • پیاده سازی پشتیبان گیری و بازیابی (Veritas، ARCserve و راه حل‌های سخت افزاری) در شهر قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.