خدمات شارژ و فروش کارتریج در پونک

کارتریج پونک : خدمات شارژ وفروش | نصب و تعمیر پرینتر

شرکت رایان پشتیبان ارائه کننده خدمات شارژ وفروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر با استفاده از پرسنل کار آزموده می باشد که با ارائه خدمات به موسسات و شرکت ها و همچنین افراد می باشد. این مرکز خدمات خود را به شکل گسترده به ویژه در تمامی نقاط کشور ارائه می نماید. در حال حاضر این سعی می نماید با ارائه خدمات مطلوب و متفاوت رضایت مشتریان را حفظ کند.

کارتریج پونک : خدمات شارژ وفروش | نصب و تعمیر پرینتر

کارییج چه وسیله ای است و نحوه کار با آن چگونه است؟

  1. به کارتریج هایی که از رنگ مایع استفاده می کنند جوهری یا جوهرافشان گفته می شود.
  2. به کارتریج هایی که از رنگ پودری استفاده می کنند تونری یا لیزری گفته می شود.

چاپگرهای جوهر افشان که با پاشیدن قطرات ریز جوهر روی یک صفحه کاغذ از طریق منافذ ریزی که در هد کارتریج هستند، موجب به وجود آوردن عکس های سیاه و سفید و رنگی در حد کیفیت مناسب است .

رنگ‌های اصلی در چاپگرهای جوهر افشان، به ۳ رنگ کلی تقسیم خواهند شد: آبی، قرمز و‌ زرد که به همراه آنها یک رنگ مشکی هم وجود دارد که برای ساختن عکس با رنگ سیاه به کار گرفته می شود.

برخی از چاپگرهای جوهرافشان، از ترکیب ۳ رنگ اصلی، رنگ مشکی مرکبی به وجود می‌آورند که برای نوشتن متن چندان مناسب نیم باشد و رنگ آن به شکل سیاه متمایل به سبز یا آبی است.

در سری قدیم پرینترهای جوهرافشان، در کارتریج‌ها، ۳ رنگ اصلی به همدیگر اتصال دارند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به عوض کردن هر ۳ رنگ بودید. اما امروزه در چاپگرهای جوهرافشان، این ۳ رنگ از همدیگر جدا شده‌اند. و به طور معمول اکثر چاپگرهای جوهر افشان از ۴ رنگ اصلی ساخته شده‌اند.

اما شما برای چاپ حرفه‌ای عکس، به یک چاپگر با ۶ کارتریج رنگ مجزا احتیاج دارید که علاوه بر ۳ رنگ اصلی و رنگ مشکی، دارای یک رنگ قرمز روشن و آبی روشن ‌باشد که در ایجاد عکسها با رنگ‌های طبیعی‌تر اثر گذار است.

در خرید خرید کارتریج این نکات را در نظر داشته باشید:

  • در طرح فابریک چینی، می‌توان هولوگرام را از بدنه‌ی کارتریج مثل یک برچسب جدا نمود.
  • شماره‌ی سریال در پشت بسته‌ی کارتریج چاپ می شود و با شماره‌ی بدنه تطابق ندارد.
  • کارتریج‌های طرح فابریک چینی خود ۳ نوع هستند:
  • درجه‌ی ۱ یا Grade A: دارای درام و چیپست و قطعه های با کیفیت قابل قبولی می باشند و تعداد اندازه اورجینال پرینت گرفته. امکان شارژ چندین بار را دارند و قیمت اقتصادی دارند.
  • درجه‌ی ۲: از مشخصه‌های این نوع کارتریج در عمل این می باشد که با آن نسبت به اندازه نرمال، به شکل  محسوس، تعداد پایین تری پرینت می‌توان گرفت.
  • درجه‌ی ۳ (کارتریج ریفیل): در حقیقت کارتریج‌های مصرف شده‌ای می باشند که تعمیر شده، کاست آنها رنگ شده و داخل نوارشان پلوم قرار داده‌اند و استفاده از آنها پیشنهاد نمی‌شود، کیفیت چاپ این نوع کارتریج‌ها به شکل محسوسی پایین می باشد.

شارژ کارتریج در پونک:

تونر کارتریج پرینترها با در نظر داشتن میزان مصرف روزانه از پرینتر، پس از مدتی تمام خواهد شد.
۳ راه برای تامین کارتریج است: خرید کارتریج طرح،خرید کارتریج اصل، و یا شارژ کارتریج موجود. حتماً‌ کیفیت کارتریج اصل از طرح و طرح از شارژی زیاد می باشد و طبیعتا هزینه به همین نسبت کم می شود و در صورتی که مصرف کارتریجتان زیاد است و هزینه چاپ برایتان از کیفیت آن مهم تر است، بهتر است کارتریج خود را به شکل استاندارد شارژ نمایید.
مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.