آموزش ورود به تنظیمات مودم

خدمات شبکه جهت استارتاپ ها

استارتاپ ها یا شرکت های نوپا که اکثرا دانش بنیان نیز هستند مدتهاست در دنیا در زمینه کسب و کار، سرعت رشد بسیار بالایی را دارند. چند سالی است در کشور ما نیز این مورد در حال وقوع است. این شرکت ها نیز مانند شرکت های بزرگ و متوسط برای سیستم های کامپیوتری خود به شبکه نیاز دارند. به علت بودجه معمولا حساب شده این شرکت ها و همچنین دانش بنیان بودن آنها، این شرکت قصد دارید خدمات ویژه ای به نام خدمات شبکه جهت استارتاپ ها را خدمت این دوستان ارائه نماید که بهترین شرایط برای این شرکت ها را رقم خواهد زد.

در مورد خدمات شبکه اولین مورد طراحی و نصب و راه اندازی شبکه است. شبکه‌های کامپیوتری باید با توجه به شرایط و سیاست ها و اهداف و بودجه شرکت سفارش دهنده طراحی و پیـاده ه‌سازی شوند. شبکه‌ های کامپیوتری زیرساخت ‌های لازم را برای به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان فـراهم می آورند و اگر شبکه در یک شرکت به درستی طراحی نشود، و فاکتورهای مهمی همچون هدف از برپا سازی شبکه، انتظار کاربران، قابلیت ارتقا ، امنیت و سرعت و همچنین سرویس ها و خدماتی که قرار است بر پایه شبکه ارائه شود در نظر گرفته نشوند، می تواند برای شرکت مشکلات فراوانی ایجاد کنند. از این رو ما آمادگی خود را برای ارائه خدمات ویژه در زمینه طراحی و راه اندازی شبکه برای تمامی شرکت ها اعلام می نماییم.استارتاپ ها که شرکت هایی معمولا دانش بنیان با بودجه حساب شده و محدود هستند قطعا بهترین خدمات را از ما دریافت خواهند نمود.

خدمات شبکه جهت شرکت های استارتاپ

مورد بعدی در مورد خدمات شبکه، پشتیبانی و نگهداری شبکه است. استارتاپ هایی که شبکه برای خود راه اندازی می کنند قطعا مثل شرکت های دیگر صاحب شبکه، می توانند با مشکلات مرسوم شبکه های کامپیوتری مواجه شوند. عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه ، رفع مشکل و ایرادات شبکه در کمترین زمان ممکن، بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی و ارائه کلیه خدمات پشتیبانی جامع خدمت استارتاپ ها از خدماتی است که خدمت این بزرگواران توسط شرکت ما ارائه می گردد. در مبحث پشتیبانی شبکه باید در نظر داشت، پشتیبانی می تواند نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد و هر گونه مشکلی در این دو زمینه را باید جزو  پشتیبانی در نظر گرفت. اما مهم ترین بحث در زمینه پشتیبانی شبکه شرکت ها و استارتاپ ها، سرعت پشتیبانی است. اگر مشکلی به عنوان مثال در سرور شبکه به وجود بیاید، ممکن است کل شبکه از کار بیفتد و در واقع شرکت نتواند فعالیت کند. پس خدمات سریع ما در ارائه پشتیبانی اینجا ارزش خود را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.