خدمات شبکه در پاکدشت

خدمات شبکه در پاکدشت

ارائه‌دهنده خدمات شبکه در پاکدشت یک نهاد تجاری است که خدماتی مانند دسترسی به شبکه و پهنای باند را با اجازه دسترسی به زیرساخت اصلی خود یا دسترسی به نقاط دسترسی شبکه خود ارائه می‌کند یا می‌فروشد، که در نتیجه به معنای دسترسی به اینترنت نیز می‌باشد. ارائه دهندگان خدمات شبکه بسیار شبیه به ارائه دهندگان خدمات اینترنت هستند یا حتی می‌توان آنها را مشابه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی  (ISP) در نظر گرفت، اما در بیشتر موارد آنها هستند که خدمات اصلی را به ISP ها ارائه می‌دهند. با مراجعه به تیم رایان پشتیبان از خدمات موثر آنان استفاده نمایید.

نکات مهم در رابطه با خدمات شبکه در پاکدشت

در بررسی خدمات شبکه در پاکدشت باید بدانید که در سلسله مراتب کلی شبکه جهانی که اینترنت است، ارائه دهندگان خدمات شبکه احتمالا در صدر قرار دارند. آنها دسترسی اصلی به ISP ها را فراهم می‌کنند، که به نوبه خود خدمات خود را می‌فروشند و اتصال اینترنت را برای دیگران، به ویژه مصرف کننده نهایی، فراهم می‌کنند. هنگامی که کاربر با استفاده از مودم DSL یا مودم کابلی به اینترنت متصل می‌شود، آن کاربر با ISP متصل شده و احراز هویت می‌شود، که سپس با ستون NSP ارتباط برقرار می‌کند. اینترنت، خود از هر سرور و گره تشکیل شده است که همگی به ستون اصلی که توسط NSP ها نگهداری می‌شوند متصل هستند. این بدان معناست که NSP ها اساساً زیرساختی را فراهم می‌کنند که اینترنت را می‌سازد.

  • مسیریابی و سوئیچینگ.

استفاده از آخرین تکنولوژی برای جداسازی مناسب ترافیک شبکه.

  • لوازم امنیتی و فایروال‌ها.

امنیت در حال تبدیل شدن به یک مرکز تمرکز برای همه صنایع است. Modern Data می‌تواند به مشتریان کمک کند تا وسایل امنیتی و فایروال‌هایی را انتخاب کنند که مناسب‌ترین نیازها، بودجه و اندازه شرکت شما را دارند. بهینه سازی WAN تکنیک‌های مختلفی برای افزایش کارآمد انتقال داده در شبکه‌های گسترده (WAN) وجود دارد. Modern Data می‌تواند بهترین فناوری را برای خدمات شبکه شما تعیین کند.

Voice Over IP (VoIP) و ارتباطات یکپارچه.

از بهترین راه حل برای ادغام خدمات بیدرنگ، سازمانی و ارتباطی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

  • امنیت پروتکل اینترنت (IPSec)

خدمات بی سیم. شبکه های داخلی و مهمان امن ایجاد کنید. شبکه های بی سیم چندگانه را به صورت مرکزی کنترل کنید.

مشاوران و کارشناسان فناوری اطلاعات تجربه دارند و می‌توانند تعیین کنند که کدام نوآوری می‌تواند برای شرکت شما مناسب باشد.

  • خدمات شبکه پیاده سازی یک شبکه جدید یا بهینه سازی و موجود

Modern Data با شما کار خواهد کرد تا تعیین کنید که آیا بهینه سازی شبکه موجود یا سرمایه گذاری در یک شبکه جدید برای سازمان شما بهترین است. چه شرکت شما بزرگ باشد و چه کوچک، کارشناسان آماده هستند تا با اهداف و چالش‌های شما آشنا شوند، راه حل‌های پیشرفته را توصیه کنند، و بهره وری و حاشیه سود کارکنان شما را بهبود ببخشند.

در بررسی خدمات شبکه در پاکدشت باید بدانید که ارائه‌ دهنده خدمات شبکه (NSP) شرکتی است که مالک، راه‌اندازی و فروش دسترسی به زیرساخت‌ها و خدمات اصلی اینترنت است. مشتریان اصلی NSP ها سایر ارائه دهندگان خدمات از جمله ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP)  هستند که به نوبه خود دسترسی به اینترنت را به مشاغل و مصرف کنندگان می‌فروشند. با این حال، چندین ارائه دهنده خدمات شبکه نیز به عنوان خود ISP عمل می‌کنند. از NSPها به عنوان تامین کنندگان شبکه نیز یاد می‌شود.

NSPها کابل فیبر نوری و مسیریاب‌های اصلی – یعنی مسیرهای داده اصلی – که اینترنت را تشکیل می‌دهند، ساخته و نگهداری می‌کنند. اتصالات فیزیکی آنها در نقاط مبادله اینترنتی، جایی است که ISPهای منطقه ای می‌توانند به ستون NSP متصل شوند. به این مکان‌ها نقاط همتا نیز می‌گویند. همه ارائه دهندگان خدمات شبکه آشنا نیستند، اما برای شبکه‌های مدرن ضروری هستند. زیرساخت‌ها و خدمات پرسرعت آن‌ها از اکوسیستم پایین‌دستی که شامل ISPها، حامل‌های بی‌سیم و اپراتورهای شبکه مجازی و غیره است، پشتیبانی می‌کند، در حالی که پایه و اساس تمام خدمات IP تجاری را فراهم می‌کند.

  • نمونه هایی از NSP ها

هر منطقه از کره زمین به طور معمول دارای تعداد انگشت شماری NSP است، اگرچه برخی از مناطق تنها یکی دارند. برخی از NSP های برتر جهان شامل شرکت‌های زیر است:

  • AT&T
  • CenturyLink
  • مخابرات
  • NTT
  • نارنجی
  • اسپرینت
  • Verizon Business

سعی کنید با مراجعه به تیم رایان پشتیبان در این حوزه سطح آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهید.

نحوه کار ارائه دهندگان خدمات شبکه

در بررسی خدمات شبکه در پاکدشت باید بدانید که یک ISP می‌تواند پهنای باند را از NSP خریداری کند که اتصال را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. سپس مشتریان از طریق زیرساخت آخرین مایل ISP خود به شبکه دسترسی پیدا می‌کنند که به نوبه خود به ستون NSP متصل می‌شود. از آنجا، NSP تمام ترافیک را هدایت می‌کند و زیرساخت مورد نیاز برای اتصال به شبکه را فراهم می‌کند. NSP زیرساخت‌های خود را برای برآوردن نیازهای ترافیکی ایجاد، نگهداری و گسترش می‌دهند. ISP مسئول شبکه، فروش، بازاریابی و خدمات مشتری خود است. ISPها همچنین می‌توانند خدمات دیگری را از NSP خریداری کنند – مانند خدمات مبتنی بر ابر یا میزبانی وب – که با نام تجاری ISP به مشتری نهایی فروخته می‌شوند، استراتژی که به عنوان برچسب سفید شناخته می‌شود.

  • خدمات شبکه

تبدیل شبکه‌های سازمانی و ۵G برای هر شرکتی که کسب‌وکار خود را در فضای ابری بازسازی می‌کند و راه‌حل‌های جدید را در لبه توسعه می‌دهد، ضروری است. تا سال ۲۰۲۵، ۸۰ درصد از بارهای کاری از مراکز داده سنتی به شبکه ابری، عمومی، خصوصی و لبه منتقل خواهند شد. با این حال، بیشتر شبکه‌های سازمانی برای پاسخگویی به نیازهای عصر دیگری ساخته شده‌اند. هر شرکتی باید از نوآوری‌های ابری استفاده کند و شبکه‌های سازمانی را دوباره تصور کند تا در دنیای ابر و لبه عملکرد داشته باشد و نیازها برای پهنای باند، عملکرد و امنیت بیشتر را برآورده کند.

Accenture به طور منحصر به فرد برای کمک به مشتریان در تغییر شبکه‌های خود قرار گرفته است. به گفته گروه اورست، Accenture پیشرو در خدمات مهندسی ۵G است. با مجموعه‌ای غنی از خدمات که از ایده‌پردازی گرفته تا طراحی، توسعه و عملیات را شامل می‌شود، می‌توانند به شما کمک کنند یک شبکه مناسب برای هدف ایجاد کنید که عملکرد را باز می‌کند و کسب‌ و کار را در بخش‌های مختلف صنعت آزاد می‌کند. برای کسب آگاهی و افزایش اطلاعات خود بهتر است به مجموعه رایان پشتیبان مراجعه کنید.

 چندین مرحله برای ساخت یک شبکه مدرن

در بررسی خدمات شبکه در پاکدش تباید بدانید که بیاموزید که چرا اکنون زمان خوبی برای بازسازی شبکه‌های سازمانی است و چگونه می‌توانید موفق شوید. کسب و کار خود را از طریق زیرساخت‌های همیشه آماده فناوری اطلاعات تکمیل کنید.

  • شبکه سازمانی شما چگونه اندازه گیری می‌شود؟

مرکز ثقل فناوری اطلاعات سازمانی به ابر منتقل شده است. با این وجود، شبکه‌ها در تلاش هستند تا از پتانسیل ۵G و SD-WAN استفاده کنند. همانطور که انتظارات و تقاضاها افزایش می‌یابد، شرکت‌ها باید شبکه‌های خود را مجدداً اختراع کنند تا به این روند ادامه دهند یا در خطر عقب ماندن باشند.

لایه انتقال خدمات ارتباطی بین دو فرآیند در حال اجرا بر روی دو میزبان مختلف را فراهم می‌کند. برای ارائه این سرویس، لایه انتقال متکی به خدمات لایه شبکه است که یک سرویس ارتباطی بین هاست را ارائه می‌دهد. به طور خاص، لایه شبکه، بخش‌های لایه انتقال را از یک میزبان به میزبان دیگر منتقل می‌کند. در میزبان ارسال کننده، بخش لایه انتقال به لایه شبکه منتقل می‌شود. سپس لایه شبکه “به نحوی” بخش را به میزبان مقصد می‌رساند و بخش را از پشته پروتکل به لایه انتقال می‌دهد.

اینکه چگونه لایه شبکه یک قطعه را از لایه انتقال میزبان مبدا به لایه انتقال میزبان مقصد منتقل می‌کند موضوع این بخش است. خواهیم دید که برخلاف لایه‌های انتقال، لایه شبکه نیاز به هماهنگی هر میزبان و روتر در شبکه دارد. به همین دلیل، پروتکل‌های لایه شبکه از چالش برانگیزترین بخش پروتکل هستند.

در بررسی خدمات شبکه در پاکدشت باید بدانید که نقش لایه شبکه به طرز فریبنده ای ساده است — برای انتقال بسته‌ها از میزبان ارسال کننده به میزبان دریافت کننده. برای انجام این کار، سه تابع مهم لایه شبکه را می‌توان شناسایی کرد:

تعیین مسیر لایه شبکه باید مسیری را که بسته‌ها از فرستنده به گیرنده می‌روند، را تعیین کند. الگوریتم‌هایی که این مسیرها را محاسبه می‌کنند، الگوریتم‌های مسیریابی نامیده می‌شوند. برای مثال، یک الگوریتم مسیریابی تعیین می‌کند که آیا بسته‌هایی از H1 به H2 در مسیر R2-R1-R3 یا مسیر R2-R4-R3 (یا هر مسیر دیگری بین H1 و H2) جریان دارند.

سخن پایانی

حساب NetworkService یک حساب محلی از پیش تعریف شده است که توسط مدیر کنترل سرویس استفاده می‌شود. این حساب توسط زیرسیستم امنیتی شناسایی نمی‌شود، بنابراین نمی‌توانید نام آن را در تماس با تابع LookupAccountName مشخص کنید. این دارای حداقل امتیازات در رایانه محلی است و به عنوان رایانه در شبکه عمل می‌کند. این حساب را می‌توان در تماسی با توابع CreateService و ChangeServiceConfig مشخص کرد. توجه داشته باشید که این حساب رمز عبور ندارد، بنابراین هرگونه اطلاعات رمز عبوری که در این تماس ارائه می‌کنید نادیده گرفته می شود. در حالی که زیرسیستم امنیتی این نام حساب را بومی سازی می‌کند، SCM از نام‌های محلی پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، شما یک نام محلی برای این حساب از تابع LookupAccountSid دریافت خواهید کرد. بهتر است برای کسب دانش علمی در این حوزه از خدمات تیم متخصص رایان پشتیبان کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.