خدمات پشتیبانی وبپ

خدمات پشتیبانی ویپ

خدمات پشتیبانی ویپ، یکی از مهمترین مسائلی به شمار می رود که پس از راه اندازی و اجرای این سیستم باید بدان توجه کرد. به دلیل نوپا بودن و پیشرفت‌های روزانه در این سیستم تماس نوین، باید مجموعه‌ای برای راه‌اندازی و پشتیبانی از ویپ انتخاب شود که فاکتورهای مهمی چون تعهد، پیگیری منظم و پاسخگویی را دارا باشد. مجموعه ما به ارائه خدمات پشتیبانی از VOIP  به بهترین شکل سعی در مشتری مداری و کسب رضایت شما دارد.

سیستم VoIP چیست؟

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که یک سیستم VoIP به شما امکان می‌دهد با استفاده از اتصال اینترنت بی‌سیم به جای خطوط قدیمی خدمات تلفن قدیمی، تماس‌های تلفنی صوتی برقرار کنید. VoIP در قالب برنامه‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری موجود است. سیستم‌های IP مبتنی بر نرم‌افزار با هر دستگاه پشتیبانی‌شده از اینترنت، از iPhone گرفته تا رایانه لپ‌تاپ، سازگار هستند. این باعث می‌شود که به راحتی دست به‌کار شوید.

سیستم‌های VoIP نیز برای راه‌اندازی به حداقل تجهیزات نیاز دارند. کیفیت تماس برتر آنها نسبت به سیستم‌های تلفن سنتی، خدماتی پیشرفته را به آنها می‌دهد. علاوه بر این، ارائه دهندگان برتر VoIP مانند OpenPhone ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهند که با خدمات تلفن استاندارد نمی‌توانید پیدا کنید، از جمله توانایی تنظیم ساعات کاری، اشتراک‌گذاری شماره تلفن با هم تیمی‌ها، و ارسال آسان پست‌های صوتی خود به ایمیل.

انواع خدمات پشتیبانی ویپ یا VoIP

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که اگر در حال انجام جهش به VoIP هستید، باید تصمیماتی بگیرید. انواع مختلفی از تلفن‌ های VoIP وجود دارد که می‌توانید بسته به نیاز های کسب و کار، بودجه و سایر نیاز های خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برای ادغام کامل سیستم تلفن اینترنتی جدید خود در محل کار خود، باید مطمئن شوید که راه اندازی آن‌ها برای شما و تیم شما به خوبی کار می‌کند. در اینجا انواع اصلی تلفن‌ های VoIP آورده شده است:

  1. تلفن‌ های IP رومیزی

تلفن‌ های IP رومیزی معمولاً برای به حداکثر رساندن قدرت اتصال به رایانه‌ ها متصل می‌شوند، زیرا به هر حال معمولاً به یک مکان متصل می‌شوند. اکثر تلفن‌ های رومیزی به شما امکان می‌دهند شناسه تماس گیرنده و سایر ویژگی‌ها را روی یک صفحه نمایش کوچک مشاهده کنید. تلفن‌های رومیزی به عنوان تلفن‌های استاندارد، در مراکز تماس یا به عنوان تلفن‌ های پذیرش کار می‌کنند. آنها یک گزینه همه کاره هستند که به راحتی عمل می‌کنند.

  1. تلفن‌ های بی‌سیم

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که تلفن‌های بی‌سیم به شما امکان می‌دهند در طول تماس‌ های صوتی خود حرکت کنید. آنها شما را به سیم یا رایانه خاصی متصل نمی‌کنند. در نتیجه، اگر از دسترس یک اتصال WiFi قوی دور شوید، اتصالات تلفن بی‌سیم ممکن است دچار مشکل شوند. با این حال، راحتی آنها در برخی از تنظیمات اداری ارزش آن را دارد که از آن‌ها استفاده کنید. تلفن‌ های بی‌سیم به شما این امکان را می‌دهند که از هر نقطه‌ ای که نقطه اتصال وجود دارد، تماس تلفنی بگیرید و ممکن است برای افرادی که در دفتر کار می‌کنند یا هم تیمی‌هایی که دائماً از همکار به همکار خود می‌چرخند، مناسب باشند.

  1. گوشی‌ های USB

برای استفاده از تلفن USB، آن را با استفاده از کابل USB به دستگاه خود وصل کنید. اینها یک گزینه محبوب برای کمک به تثبیت اتصال تلفن نرم‌افزاری شما هستند.

  1. تلفن های نرم افزاری

نقطه مقابل گوشی‌ های سخت‌افزار، گوشی‌ های نرم‌افزاری هستند. اما نرم‌افزار تلفن VoIP چیست و VoIP چگونه کار می‌کند؟ می‌توانید با دانلود برنامه نرم‌افزاری ارائه‌دهنده VoIP، یک تلفن نرم‌افزار را روی دستگاه نصب کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به یک شماره تلفن مجازی را می‌دهد که می‌تواند مانند یک تلفن معمولی استفاده شود اما به مکان جغرافیایی خاصی وابسته نیست. تلفن‌ های نرم‌افزاری یک راه عالی و مقرون به صرفه برای ارتباط با هم تیمی‌ها و مشتریان شما هستند.

خدمات پشتیبانی voip

خدمات پشتیبانی ویپ شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات پشتیبانی شرکت رایان پشتیبان دارای ۲ بخش اساسی و مهم است که مکمل هم بوده و برخورداری از این دو نوع خدمات تجربه بهتری در استفاده از ویپ را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. در واقع علاوه بر خدمات اولیه، بحث پشتیبانی باعث بازدهی بهتر و مشکلات بسیار کم در استفاده از این سیستم می‌شود.

بررسی‌ های منظم و دوره‌ای

راه‌اندازی و اجرای سیستم ویپ یکی از مهمترین مراحل برای استفاده از این تکنولوژی است اما پشتیبانی بخش مهم دیگری از خدمات شرکتی است که این سیستم را برای شما اجرا می‌کند. مجموعه … با بررسی‌های منظم و دوره‌ای که بخشی از قرارداد این شرکت است پایایی و عملکرد ویپ را مورد بررسی قرار می‌دهد. بررسی‌ های دوره‌ ای از شکل‌گیری مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و بازدهی این سیستم را برای شما در حد انتظارتان نگه می‌دارد. از جمله مسائلی که در این نوع بررسی و بازدید‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد عبارتند از:

  • بررسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم ویپ برای جلوگیری از مشکلات و اختلال احتمالی
  • بکاپ‌گیری و بررسی گزارشات مربوطه
  • بررسی وضعیت خطوط

اطلاعات بیشتر  : تعرفه خدمات voip

عیب‌یابی و پاسخگویی به مشکلات احتمالی

به جز بررسی‌ های دوره‌ ای که توسط خود شرکت و در فواصل زمانی معینی صورت می‌پذیرد، مشکلات احتمالی که توسط مجموعه بهره‌مند از ویپ نیز به شرکت …. ارجاع می‌شود در کمترین زمان مورد بررسی قرار می‌گیرد و عیوب احتمالی سریعاً برطرف می‌گردد. سرعت در عیب‌یابی و پاسخگویی به مشکلات احتمالی بخشی از خدمات پشتیبانی ویپ است که دارای اهمیت بالایی است و از اخلال در نظم کار های یک مجموعه جلوگیری می‌کند.

خدمات ویپ

ارتقاء سیستم ویپ

بخش دیگری از این نوع خدمات در شرکت … شامل ارتقاء سیستم با توجه به ویژگی‌ های مدنظر مشتریان است. اضافه کردن تماس تصویری، صندوق صوتی و مواردی از این قبیل نیز بلافاصله بعد از درخواست مشتری و بعد از بررسی‌ها و برآورد های لازم صورت می‌پذیرد.

راهنمای درک خدمات VoIP برای کسب و کارها

ارتباطات خوب در قلب هر رابطه قرار دارد و این شامل روابط تجاری نیز می‌شود. وقتی بتوانید به راحتی با کارمندان، فروشندگان، شرکا و مشتریان ارتباط برقرار کنید، می‌توانید به کسب و کار خود کمک کنید تا برای موفقیت آماده بماند. فناوری‌های زیادی در این حوزه وجود دارد که نوید می‌دهد ارتباطات تجاری را آسان‌تر کند. اما برای کسب‌وکارهایی که تازه شروع کرده‌اند یا برای آن‌هایی که به فرصت‌های رشد چشم دوخته‌اند غربال کردن همه این گزینه‌ها می‌تواند طاقت‌فرسا باشد.

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که ممکن است به نظر برسد که ساده‌ترین انتخاب این است که فقط از خدمات تلفن ثابت سنتی استفاده کنید، اما آیا واقعاً می‌توانید امیدوار باشید که در دنیای تجارت مدرن با استفاده از سیستم‌های قدیمی و ابزارهای قدیمی موفق شوید؟

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMB) در حال درک این موضوع هستند که رقابتی بودن به معنای استفاده از همان ابزارهایی است که کسب و کارهای بزرگتر انجام می‌دهند. به همین دلیل است که بسیاری از SMB ها به فناوری مبتنی بر نرم افزار از طریق اینترنت که به عنوان ابر نیز شناخته می‌شود روی می‌آورند تا به کسب و کار خود کمک کنند.

تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه فناوری‌های مبتنی بر ابر برای شما بهترین هستند، می‌تواند تأثیر زیادی بر کسب‌وکار شما داشته باشد، بنابراین مهم است که انتخاب‌های هوشمندانه داشته باشید. هنگامی که صحبت از ارتباطات تجاری می‌شود، راه‌حل Voice over Internet Protocol (VoIP) می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که کسب و کار شما برای ارائه نتایج بزرگ بدون کاهش بودجه شما نیاز دارد.

همه چیز در رابطه با خدمات پشتیبانی ویپ

Voice over Internet Protocol (VoIP)  امکان برقراری تماس‌های تلفنی از طریق شبکه را فراهم می‌کند. با افزایش سرعت اینترنت و پایداری آن، VoIP به گزینه خدمات تلفن همراه برای مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است. در اینجا به این خواهیم پرداخت که VoIP چیست و چگونه کار می‌کند، و بحث می‌کنیم که چگونه خدمات تلفن VoIP می‌تواند به کسب‌وکارها در کاهش هزینه‌ها و بهبود ارتباطات کمک کند. اگر برای تعیین بهترین راه‌حل مخابراتی برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که VoIP فرآیندی است که امکان انتقال ترافیک صوتی و سایر انواع ارتباطات را از طریق یک شبکه فراهم می‌کند. این به شما امکان می‌دهد به جای PSTN سنتی از اتصال اینترنت خود به عنوان سرویس تلفن خود استفاده کنید.

Voice over IP اساساً نحوه ثبت دو نقطه پایانی، استفاده از امنیت، انتقال کنترل‌ها و توافق برای گفتگو با یکدیگر است. VoIP همچنین می‌تواند پیوندی از مجموعه میز شما به Cloud PBX شما و به طور جداگانه پیوند PBX شما به ترانک‌های تماس خروجی شما در نظر گرفته شود. بنابراین، برقراری تماس در واقع می‌تواند به دو مسیر VOIP نیاز داشته باشد، یکی از تلفن شما به PBX شما و دیگری از PBX شما به سمت Trunk Carrier . شبیه به سیستم‌های PBX اداری (مبادله شعبه خصوصی) با خطوط تلفن متعدد، تماس‌های VoIP همچنین از ارسال تماس، پست صوتی، شناسه تماس‌گیرنده، تماس کنفرانس، ضبط تماس و انتظار تماس پشتیبانی می‌کنند.

یک سرویس تلفن VoIP به شما امکان می‌دهد فناوری‌های ارتباطی را در یک سیستم یکپارچه متحد کنید. این به اعضای تیم با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا به طور موثر و بدون مشکل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برخی از سیستم‌های تلفن VoIP پشتیبانی می کنند از:

  • تماس‌های صوتی
  • پست صوتی به ایمیل
  • اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ
  • تماس‌های ویدئو کنفرانس
  • متن‌های اس ام اس
  • پیام رسانی فوری

موارد حائز اهمیت در استفاده از خدمات پشتیبانی ویپ

VoIP یک اصطلاح عمومی برای هر نوع تماسی است که از اینترنت به عنوان رسانه ارتباطی خود استفاده می‌کند. عملکرد واقعی اجرا شده توسط این تماس‌ها می‌تواند بسته به نحوه اجرای آنها متفاوت باشد.

SIP یک پروتکل ارتباطی است که می‌تواند برای راه اندازی و تبادل ارتباطات ارسال شده از طریق اینترنت استفاده شود. ساختاری برای پیام‌های خاص ارسال و دریافت شده بین نقاط پایانی فراهم می‌کند. این امر سیستم‌های VoIP تجاری را نیز ممکن می‌سازد، زیرا اتصال دو طرف را با استفاده از دستگاه‌های دارای IP در شبکه IP مانند خدمات صوتی تسهیل می‌کند. برخلاف تماس‌های تلفنی معمولی، تماس خدمات تلفنی VoIP به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از ارتباطات مانند صدا، متن و ویدیو را به چندین دستگاه از طریق اینترنت انتقال دهید.

چه کسانی به این خدمات نیاز دارند؟

خدمات پشتیبانی ویپ برای کلیه مجموعه‌ های طرف قرارداد با شرکت …. ارائه می‌گردد. در واقع با اجرای این سیستم در یک مجموعه، پشتیبانی بخش جدایی ناپذیر و گریزناپذیری است که باید به همراه خدمات اولیه ارائه گردد. هیچ مجموعه‌ ای از خدمات پشتیبانی بی‌نیاز نیست و فاز دوم از اجرای سیستم ویپ نگهداری و پشتیبانی از آن است.

چرا رایان پشتیبان؟

شرکت رایان پشتیبان از اولین لحظات تصمیم شما برای انتقال از سیستم سنتی تماس همراه شما خواهد بود و کلیه نیازها و فاکتور های مورد نیاز را برای شما برآورده خواهد کرد. خدمات مربوط به پشتیبانی از ویپ مجموعه ما دارای مزایا و امتیازات خاصی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • استفاده از کارشناسان و نیرو های کارآزموده برای پشتیبانی به شکل تخصصی
  • رفع ایرادات و عیب‌یابی در کمترین زمان ممکن
  • امکان ارتقا با توجه به نیاز های مشتری
  • بازدید های منظم و کامل دوره‌ ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.