هزینه راه اندازی ویپ

هزینه راه اندازی Voip

با توجه به اینکه بسیاری از مجموعه‌ها و شرکت‌ها به دنبال جایگزین کردن سیستم سنتی پاسخگویی خود با ویپ هستند، هزینه راه‌اندازی ویپ و میزان تعرفه خدمات voip اولین سوالی است که برای یک مجموعه در ذهن نقش می‌بنند. هزینه این سیستم با توجه به گستردگی سازمان، تعداد خطوط و موارد دیگر متفاوت است.

هر مجموعه‌ای می‌تواند با توجه به شرایط سازمانی خود این سیستم را راه اندازی نماید، اولین شرط انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه است. راه‌اندازی به بهترین شکل و اصولی بودن توسط شرکت معتبر باعث می‌شود تا هزینه‌های جاری و مشکلات آتی کمتر شود.

هزینه راه اندازی voip

عوامل موثر در میزان تعرفه خدمات voip

کل هزینه ویپ بسته به تعداد کاربران، هزینه‌های سخت افزاری البته برای یکبار و هرگونه ارتقاء مورد نیاز برای شبکه متفاوت خواهد بود. نکته مهمتر اینکه کلیه هزینه برای راه اندازی ویپ در مقابل هزینه‌هایی که برای سیستم سنتی خواهید پرداخت بسیار کمتر و به صرفه‌تر است و همین امر دلیل استقبال و استفاده روزافزون از آن خواهد بود.

عوامل زیرساختی

همانگونه که می‌دانید، ویپ اساساً با اینترنت کار می‌کند و نیاز به زیر ساخت‌های پایدار و اینترنت پرسرعت برای ارائه کیفیت بهتر در تماس و دیگر خدمات آن است. بنابراین اگر در مجموعه خود اینترنت مناسب دارید و ارتباطات درون مجموعه‌ای شما از طریق شبکه است نیاز به هزینه چندانی در این بخش نخواهید داشت.

در غیر این صورت باید برای زیرساخت شبکه و اینترنت هزینه کنید که از مقدمات اصلی برای نصب و راه‌اندازی ویپ به شمار می‌رود.

[irp posts=”11138″ name=”خدمات ویپ”]

میزان وسعت مجموعه

با توجه به تعداد خطوط مورد نیاز و وسعت مجموعه نیز تعرفه خدمات voip متغیر خواهد بود. هرچه تعداد خطوط داخلی و شهری مورد نیاز در یک مجموعه بیشتر باشد مسلماً هزینه راه‌اندازی نیز بالاتر است. علاوه بر خطوط تلفن، به زیر ساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزار بیشتری نیاز است که بر تعرفه خدمات voip  اثرگذار خواهد بود.

تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز

با توجه به اینکه سیستم ویپ نیاز به تلفن‌های مخصوص دارد؛ یکی از هزینه‌های اولیه که برای راه اندازی آن باید مدنظر داشته باشید این تلفن‌هاست.  البته تلفن‌های نرم افزاری وجود دارد که برای صرفه‌جویی در هزینه ابتدایی بسیار مفید است و در مجموعه‌های کوچک نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این اگر به دنبال بهبود کیفیت شبکه خود هستید تا سیستم ویپ به بهترین شکل برای شما راه‌اندازی شود هزینه کابل شبکه، پچ پنل، داکت ، پچ کورد  و مواردی از این دست را نیز باید در نظر داشته باشید.

هزینه‌های مربوط به کانفیگ تجهیزات

یکی از عوامل مهمی که بر روی تعرفه خدمات voip بسیار اثرگذار است و تخصصی‌ترین بخش برای این سیستم است. هزینه‌های مربوط به روتر، راه‌اندازی مرکز تماس، سوئیچ‌ها و… جز عوامل مهم در این بخش به شمار می‌رود.

در انتها اینکه یک سیستم تلفن تلفنی VoIP ارزان‌تر از سیستم های تلفنی معمولی است. اما چرا اینگونه است؟ خوب، دلیل اصلی نکته نسبتاً پایین بودن قیمت ویپ این است که سیستم‌ مذکور مبتنی بر نرم‌افزار هستند. نرم‌افزار ویپ از اتصال پهنای باند موجود شما برای کار استفاده می‌کند و تماس را از طریق اینترنت انتقال می‌دهد.

ویپ به سخت‌افزار گران زیادی نیاز ندارد که بتواند کار کند. بله، در صورت تمایل می‌توانید تلفن‌های VoIP را خریداری کنید، اما همچنین می توانید تماس های ویپ را با استفاده از نرم افزار و رایانه خود – و میکروفون داخلی و بلندگوهای آن – یا یک دستگاه تلفن همراه برقرار کنید. در هر صورت شرکت رایان پشتیبان با مشاوره خود و بازدید از زیرساخت‌ها هزینه‌های راه‌اندازی ویپ را برای شما برآورد می‌کند. خدمات قابل ارتقاء و پشتیبانی نیز از دیگر از امتیازات ویژه است که شرکت … برای مشتریان خود مد نظر دارد.

[irp posts=”11160″ name=”خدمات پشتیبانی ویپ”]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.