خدمات کابل کشی در ولنجک

خدمات کابل کشی ، داکت کشی، پسیو و اکتیو شبکه در ولنجک

همان طور که اطلاع دارید، انواع شرکت تجهیز شبکه و عاملان فروش بسیاری اقدام به تأمین تجهیزات شبکه های کامپیوتری می‌کنند و کالاها برندهای گوناگونی را در کیفیت های متفاوت ارائه و به فروش می‎رسانند. چنان چه از پشتیبانی شبکه شرکت های معتبر بهره گیری نمی کنید و خودتان برای خرید تجهیزات نصب دوربین مداربسته و سایر محصولات مورد استفاده در شبکه سری به بازار زده باشید، احتمالاً از فرق بین قیمت‌ها برای یک کالای به خصوص سردرگم شد اید که منجر به بی اعتمادی شما به بازار تجهیزات شبکه می شود.

خدمات کابل کشی ، داکت کشی، پسیو و اکتیو شبکه در ولنجک

نکاتی درباره کابل کشی شبکه:

کابل کشی تو در تو سبب تداخل سیگنال‌ها می‌گردد

کابل کشی‌های تو در تو، باعث ایجاد تداخل میدان‌های الکترومغناطیسی القایی می گردد و به این علت موجب  افت کیفیت سیگنال به علت وجود خاصیت القایی می شود. کابل کشی احتمال دارد که به شکل نامرتب و بهم ریخته یا به شکل منظم و بسته شده اما آزاد و یا به صورت تصادفی و غیر تفکیک شده صورت گیرد تا از وجود القای سیگنالی ممانعت کند.

از سیم‌های برق فاصله بگیرید

موقعی که کابل‌های مسی شبکه به موازات سیم‌های منتقل کردن الکتریکی قرار می‌گیرند، آن ها مثل یک تقویت کننده و یا القاگر عمل خواهند کرد و می‌توانند موجب القای جریانی به قدرت ۵۰/۶۰Hz گردند، که در این حال جرقه‌های نویز بر روی کابل‌های الکتریکی اتفاق خواهد افتاد. بنابر این قطعاً بین کابل‌های برق و کابل‌های داده تا حد لازم فاصله را رعایت کنید.

کابل ها را خشک نگاه دارید

رطوبت می‌تواند موجب عوض شدن تغییر در خاصیت دی الکتریک مسیر گردد و می‌تواند به شکل چشم‌گیری بر روی عملکرد سیگنال اثر بگذارد . کابل‌ها را در طول فرآیند نصب به شکل خشک نگاه دارید. کابل‌های مسی در کانال‌ها و یا شکاف‌های بین ساختمان‌ها را می بایست با شرایط به خصوصی به کار گرفت مثل ضد آب بودن کانال و یا داشتن درپوش در کانال‌ها که برای ممانعت و یا جذب رطوبت بکار می‌روند.

داکت چیست؟

داکت یک کانال دارای درب برای عبور کابل روکار است که عموما از جنس پلاستیک و PVC می باشد. از داکت برای  عبور کابل شبکه، برق، تلفن، دوربین مدار بسته و انواع سیم و کابل به علت محافظت از آن ها و قشنگی کار استفاده می شود. بعضی وقتها برای زیبایی کار لوله های روکار را هم در داکت قرار می دهند. در این هنگام اجرای شبکه ابتدا داکت کشی شده و بعد پریز های شبکه بر روی دیوار چسبیده به آن نصب می شود. بعد کابل از داکت خارج شده و به پریز وارد خواهد شد.

ترانک چیست؟

آن چه در معمول به ترانک اطلاق می گردد داکت پهن با قابلیت نصب مستقیم انواع پریز و مکانیزم بر روی آن می باشد. نحوه کار به این صورت می باشد که اول یک فریم بر روی ترانک نصب شده و بعد بر روی فریم پریز های مربوطه اتصال داده خواهد شد.

کادر و فریم چیست؟

برای نصب و راه اندازی پریز بر روی ترانک اول احتیاج به نصب یک قاب بر روی ترانک می باشد. واحد اندازه گیری فریم ماژول و خانه می باشد که هر خانه معادل دو ماژول است. هر ماژول امکان نصب یک کیستون شبکه یا تلفن را دارد. پریز های برق به اندازه دو ماژول یا یک خانه فضا اشغال می کنند.

مطلب مرتبط:

خدمات کابل کشی ، داکت کشی، پسیو و اکتیو شبکه در پونک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.