خدمات پشتیبانی سرور

خدمات پشتیبانی سرور

پشتیبانی سرور رایان پشتیبان

خوب است بدانید: امروزه اهمیت خدمات پشتیبانی و نگهداری سرور IT برای بقای یک تجارت مبتنی بر اینترنت امری حیاتی است.

داشتن سرور برای هر شرکتی جهت انجام بسیاری از فعالیت های روزمره ضروری است.
وقتی صحبت از مدیریت و نگهداری زیرساخت های فناوری اطلاعات یک کسب و کار می شود، پشتیبانی از سرور به عنوان یک موضوع مهم بیان میشود. سرورها اطلاعات حیاتی مشاغل و مشتریان را در اختیار دارند.
سرور رایانه ای است که درخواست ها را پردازش می کند و داده ها را به رایانه های موجود در شبکه منتقل میکند. و در واقع سرور وظیفه ارائه سرویس های مختلف نرم افزاری در شبکه را دارد.
اگر حتی شما مشاغل کوچکی داشته باشید، به احتمال زیاد سروری دارید که مواردی مانند ایمیل، چاپگرها و پایگاه های داده را کنترل می کند. بنابراین لازم است که شما سیستم های پشتیبانی سرور را برای نظارت و اطمینان از عملکرد صحیح کسب و کار خود داشته باشید.

به طوریکه در صورت نداشتن پشتیبان سرور، به احتمال زیاد در نهایت با مشکل مواجه خواهید شد. به عنوان مثال: ممکن است شما به روز رسانی نرم افزارها یا تهیه نسخه پشتیبان را فراموش کنید و درنتیجه با مشکلاتی روبه رو شوید که خسارت جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.
برون سپاری پشتیبانی از سرور خود به شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی سرور میتواند از به وجود آمدن چنین شرایطی جلوگیری کند.

متخصصان پشتیبانی سرور ما به انواع تجهیزات تخصصی مراکز داده امروزی از جمله سرورها، روترها، سوئیچ ها و سایر دستگاه ها تسلط و تخصص دارند. شما می توانید پشتیبانی سرور شرکت یا سازمان خود را به رایان پشتیبان بسپارید و با خیالی راحت روی فعالیت های اصلی کسب و کار خود تمرکز کنید.
پشتیبانی از سرور از تجارت شما محافظت می کند
متخصصان ما در رایان پشتیبان همیشه در دسترس هستند تا به شما در رفع مشکلات سرور، همچنین پایدار و ایمن بودن سرور شما کمک کنند.
ما سرور شما را کنترل و ایمن می کنیم تا بتوانید بهترین عملکرد را برای سرور خود داشته باشید.

پشتیبانی سرور

اهمیت داشتن شرکت پشتیبانی سرور

شما با پیدا کردن یک شرکت معتبر برای مدیریت خدمات پشتیبانی سرور، تمرکز خود را بر رشد کسب و کار خود می گذارید و دیگر نگران این نیستید که سرور شما به مشکل بخورد یا از به روز ترین آپدیت ها و مسائل امنیتی ودیگر مشکلات غافل شوید .
اکثر شرکت ها متمرکز به کسب و کار و تجارت خود هستند و تا زمانی که مشکلی برایشان پیش نیاید، توجه به سرور و اهمیت بالای آن در کسب و کار خود را نادیده میگیرند.

با این حال، سرورها مهمترین بخش زیرساخت های فناوری اطلاعات در شرکت ها هستند. تیم پشتیبانی سرور باید قابل اعتماد، ایمن، قابل دسترسی ۲۴ × ۷ و سریع باشند. آنها باید بطور منظم سرورها را کنترل ، مدیریت و نگهداری کنند.
بروزرسانی سرور برای هر شرکت بسیار اهمیت دارد و برای اطمینان از بهترین زمان بروزرسانی، کارشناسان ما با نظارت ۲۴ × ۷ برای پشتیبانی سریع در کنار شما هستند.

مدیریت خدمات پشتیبانی از راه دور سرور ما برای مدیریت سرور لینوکس و ویندوز سرور جنبه های مختلفی مانند: بالا بردن امنیت سرور ، بهینه سازی و کارهای فعال مانند حسابرسی های ماهانه را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که سرورهای شما بهترین کارایی را دارند.
خدمات مدیریت سرور از طرف ما کاملا مدیریت شده طراحی شده است تا شما بتوانید در کسب و کارتان در قسمت فناوری و اطلاعات بر کارهای روز مره خود تمرکز کنید.

پشتیبانی از سرور شامل: پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی از نرم افزار سیستم عامل میشود.
پشتیبانی سخت افزاری شامل: نگهداری تمام قطعات فیزیکی سرور است که شامل پوشش و تمام کارهای داخلی دستگاه مانند حافظه، دیسک های سخت، فن های خنک کننده و مادربردها میشود.

پشتیبانی نرم افزار سیستم عامل شامل: نگهداری و نظارت بر نرم افزارهای روی دستگاه است که شامل نگهداری، ارتقا و نصب هرگونه نرم افزار در صورت لزوم میشود.

خدمات پشتیبانی سرور رایان پشتیبان

  •  پیکربندی اولیه سرور
  •  پشتیبانی فعال از مراکز داده
  •  زیرساخت های فناوری اطلاعات
  • مدیریت سرور از راه دور
  •  خدمات پشتیبانی سرور
  •  امنیت سرور
  • نصب، راه اندازی و پشتیبانی سرورهای لینوکسی یا ویندوزی
  • نظارت بر سرور
  •  گزارش وضعیت سخت افزار و تعمیر
  • هشدار و نصب
  •  مدیریت و بازیابی سرور

مزایای اصلی خدمات مدیریت سرور رایان پشتیبان

پیشگیری: تیم متخصص ما با پشتیبانی فعال از سرور های شما، از خرابی و مشکلات احتمالی پیشگیری می کنند.

پوشش جامع: ما از کلیه سخت افزارها و سیستم عامل های مدرن برای پیاده سازی سرور شما استفاده می کنیم.

بهترین کیفیت پشتیبانی: اولویت اول کار ما رضایت مشتری است و ما برای رضایت و ارتباط خوب با مشتریان، پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می کنیم.

به روز رسانی به موقع نرم افزارها: به روزرسانی های نرم افزار و برنامه ها یک روند مداوم است زیرا نرم افزار و برنامه ها به طور مداوم در حال به روز رسانی و بهبود هستند. میتوان گفت دنیای IT در هر ساعت در حال پیشرفت است. عدم انطباق با تغییرات و تحولات جدید فقط شما را در معرض خطر قرار می دهد. تعهد تیم ما به پیشرفته بودن در دنیای IT به این معنی است که شما در زمینه اجرای آخرین فن آوری، نظارت دقیق بر سرور از پشتیبانی مداوم برخوردار خواهید شد.

بازگردانی اطلاعات قبلی: در صورت به روز رسانی جدید، اگر خطا یا نقصی در عملکرد سیستم ها رخ دهد، شرکت پشتیبانی ما به راحتی اطلاعات را به نسخه قبلی بازگردانی میکند.

پشتیبان گیری قابل اطمینان: تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شرکت شما گامی اساسی در ایمن نگه داشتن فعالیت تجاری شما است.

آزمایش قبل از راه اندازی سرور: اگر سرورهای شما به طور کامل تعویض شوند، تیم پشتیبانی ما قبل از راه اندازی، کل سیستم را آزمایش میکنند تا از بروز هرگونه مشکل و خرابی در سرور جلوگیری کنند.

امکان آرشیو اطلاعات: اگر زمانی یکی از کارمندان تان شرکت شما را ترک کند، لازم است که اطلاعات و داده های آن به طور ایمن بایگانی شود. به همین ترتیب، اگر کارمند جدیدی به شرکت شما بپیوندد لازم است که بتواند به شبکه های مربوطه دسترسی پیدا کند.

مدیریت حوادث: تمامی خرابی ها و مشکلات باید گزارش، حل و بایگانی شوند تا در صورت بروز مجدد، شما دقیقاً بدانید که چگونه آن را برطرف کنید. کارشناسان سرور ما همیشه آنلاین هستند تا به شما کمک کنند از کارهای پیچیده سرور مراقبت کنید یا سرور خود را از مشکلات مهم نجات دهید.

زیرساخت بسیار امن: ما با تجربه گسترده ای که در زمینه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه داریم و با استفاده از سخت افزار و نرم افزارهای مدرن، زیرساختی کاملا ایمن را برای سرورهای شما راه اندازی کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.