قرارداد نصب و راه‌ اندازی شبکه

قرارداد نصب و راه‌ اندازی شبکه

یکی از چالش‌های عمده‌ای که امروزه مهندسان شبکه با آن روبرو هستند، اطمینان از این است که طراحی شبکه، سرعت و قابلیت اطمینان نصب و راه اندازی شبکه را برای نیازهای امروز و سال‌های آینده نیز فراهم کند.

اعمال یک قرارداد نصب و راه‌اندازی، به حذف خطرات احتمالی در پروسه‌ی نصب شبکه کمک می‌کند و باعث میشود طرفین قرارداد تصویر واضحی از انتظاراتشان در قبال یکدیگر داشته باشند. داشتن یک قرارداد نصب و پیاده سازی مناسب، به قابلیت اطمینان زیرساخت‌ها، عملکرد و رشد آینده کمک وافری می‌کند.

نصب و راه اندازی شبکه

شبکه کامپیوتری شما ستون فقرات عملیات شما است؛ لذا باید قابل اعتماد، امن و قابل مدیریت باشد. خدمات نصب و مدیریت شبکه به شما در ارتقاء شبکه موجود یا طراحی و نصب شبکه جدید کمک می‌کند.
نصب و راه‌اندازی شبکه با درک برنامه‌های تجاری کوتاه مدت و بلند مدت آغاز میشود. ما در رایان پشتیبان پس از درک نحوه عملکرد کسب و کار شما، به شما در انتخاب و پیکربندی نوع و تعداد رایانه‌ها، سرورها و دستگاه‌هایی که برای تحقق اهداف خود نیاز دارید کمک می‌کنیم. ما می‌توانیم تجهیزات مناسب مانند سوئیچ‌ها، روترها، فایروال‌ها و موارد دیگر را پیشنهاد دهیم. برنامه نصب و مدیریت شبکه سفارشی ما برای پشتیبانی از طرح و بودجه شما طراحی و اجرا میشود. پس از پیکربندی شبکه فناوری اطلاعات برای برآوردن اهداف کسب و کارتان باید پیشرفت‌‍‌های قابل توجهی را در خط پایانی خود تجربه کنید.

برخی از خدمات نصب شبکه شامل موارد زیر است:

  • خدمات و پشتیبانی شبکه‌های بی‌سیم
  • نصب و پشتیبانی دستگاه تلفن همراه و پشتیبانی سرور
  • تامین امنیت شبکه
  • خدمات یکپارچه سازی شبکه
  • کابل کشی کامپیوتر
  • خرید و نصب سخت افزار و نرم افزارهای لازم
  • و ..

خدمات نصب و پیکربندی شبکه‌های حرفه‌ای رایان پشتیبان این اطمینان را به شما می‌دهد که شبکه شما داده‌ها را تا حد ممکن سریع و کارآمد پردازش می‌کند. ما همچنین ارزیابی می‌کنیم که آیا از سطح امنیتی مناسبی برخوردار هستید یا خیر. تکنسین‌های دارای مجوز رایان پشتیبان می‌توانند به شما در شناسایی اطلاعات مورد نیاز برای حفاظت کمک کرده و سپس به شما در استقرار سیستم‌های مناسب جهت اطمینان از ایمن ماندن آنها کمک کنند..

الزامات درج قرارداد نصب و راه اندازی شبکه

اگر در دفتر کاری و یا شرکت‌تان بیش از یک کامپیوتر دارید و قصد دارید یک شبکه‌ی کارامد برای تسریع و راحتی کارها ایجاد کنید، اولین گام بستن قرارداد نصب و راه‌اندازی شبکه با یک شرکت خدماتی معتبر است. اندازه و نوع شبکه بسته به محیط شرکت (از سیمی تا بی سیم) متفاوت است، اما الزامات اصلی همچنان یکسان است و بایستی سریع ، قابل اعتماد و ایمن باشد.

زمانی که از قرارداد صحبت می‌کنیم، منظورمان توفقنامه‌ایست که بین شرکت خدماتی و مشتری صورت گرفته و جزئیات کار در آن به تفصیل بیان شده است. هدف از بستن قرارداد کتبی و رسمی این است که در طول فرایند کاری هیچکدام از دو طرف نتوانند از تصمیمات‌شان منصرف شوند و از زیر مسئولیت خود شانه خالی کنند و هر دو طرف قرارداد چشم اندازی صحیح از شرح وظایف و مسئولیت‌هایشان داشته باشند.

قرارداد راه‌ اندازی شبکه

مواردی که در قرارداد نصب و راه‌اندازی شبکه باید درج شود:

  • موضوع قرارداد:
    موضوع قرارداد باید دقیقا در برگه توافقنامه ذکر شود که در این مورد نصب و راه اندازی شبکه می‌باشد
  • تعهدات کارفرما:
    تمامی مسئولیت‌های کارفرما در قبال پیمانکار باید نوشته شود
  • تعهدات پیمانکار:

شرح جزء به جزء وظایفی که پیمانکار باید در طول پروسه‌ی قرارداد انجام دهد، درج میشود

  • هزینه‌ها:

دستمزد ماهیانه‌ی پیمانکار که در پایان هر ماه باید پرداخت شود

  • تاریخ شروع و پایان قرارداد:
    زمانبندی اعتبار قرارداد درج میشود و در صورت تمایل طرفین میتوان مجددا آن را تمدید کرد
  • تعیین مدیر اجرایی:

در قرارداد بهتر است درج شود که چه کسی چه وظیفه‌ای به عهده دارد تا همه با وظایف خود به خوبی آشنا باشند

  • شیوه پرداخت:

نحوه پرداخت دستمزد (به صورت نقدی، چک و..) از همان آغاز کار بهتر است تعیین شود

  • شرایط فسخ قرارداد:

در قرارداد بهتر است تخلفاتی را که منجر به فسخ قرارداد خواهد شد کتبا” اعلام کرد

  • امضای طرفین قرارداد:

در پایان طرفین باید پای برگه را به منظور تصدیق و تایید قوانین مندرج در قرارداد امضا کنند

همکاری با رایان پشتیبان

اگر در حال انتقال به مکانی جدید هستید، نقاط شبکه احتمالاً دقیقاً در جایی که میخواهید قرار ندارند. ما در شرکت رایان پشتیبان می‌توانیم نقاط شبکه را جابجا کرده و سوکت‌های اضافی را برای رایانه‌ها و سیستم‌های تلفن اضافه کنیم. ما همچنین می‌توانیم شبکه‌های موجود را با افزودن کابل کشی داده بیشتر یا ایجاد اتصال بی‌سیم به یک شبکه سیمی موجود گسترش دهیم.

اینجا در رایان پشتیبان آماده‌ی ارائه خدمات کامل پیاده سازی شبکه و نصب سخت افزارها و نرم افزارهای لازم از جمله نصب کابل، پوشش بی‌سیم کامل، راه اندازی پچ پنل و امنیت شبکه هستیم. متخصصان ما شبکه‌ای متناسب با شرایط و نیازهای سازمان شما را برنامه ریزی و سازماندهی می‌کنند؛ بنابراین چه در حال انتقال به محل جدید هستید و چه میخواهید شبکه موجود خود را بهبود بخشید، با شماره‌های ما تماس بگیرید تا در مورد خدماتی که مایلید دریافت کنید مشاوره رایگان بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.