خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در غرب تهران

خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر در غرب تهران

شرکت رایان پشتیبان با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال سابقه در زمینه خدمات شارژ و فروش کارتریج | نصب و تعمیر پرینتر توانسته کاربران خود راضی نگه دارد و شما هم می توانید از آن دسته افراد باشید و نهایت استفاده را از خدمات ما داشته باشید، فقط کافیست با شرکت رایان پشتیبان در تماس باشید.

پرینتر به طور معمول ۲ نوع هستند ، جوهری و تونر.  و پرینترها جوهرافشان و تونر برای پرینترهای لیزری کاربرد دارد. به طور معمول شرکت هایی نظیر اچ پی، لکس مارک و کانن المان‌های حرارتی را در کارتریج برای منتشر کردن جوهر به کار گرفته اند اما همه ی پرینترهای اپسون از کریستال‌های پیزوالکتریک در نازل‌های خود به جای المان‌های حرارتی بهره گیری می کنند. جوهر محفظه‌ای در پرینتر می باشد که جوهر پرینت کاغذ را در خود قرار می دهد. هر پرینتر دارای یک یا چند مخزن جوهر، یک تراشه و اتصال الکترونیکی برای ارتباط با پرینتر می باشد.

خدمات شارژ وفروش کاتریج| نصب و تعمیر پرینتر در غرب تهران

نکته های در مورد شارژ کارتریج:

 • توجه کنید که کارتریج چاپگر های ۱۰۰۵ و ۱۰۰۶ دارای شماره فنی CB۴۳۵A و کارتریج پرینتر ۱۵۰۵ و چندکاره ۱۱۲۰ و ۱۵۲۲ دارای شماره فنی CB436A می باشند.

 • حتماً دقت کنید از تونر اختصاصی این مدل برای شارژ کارتریج استفاده کنید که البته در بازار ایران کم پیدا می شود. استفاده از تونر دیگر مدل ها کیفیت چاپ خیلی پایینتری را به شما خواهد داد.

 • همواره از تونر درجه یک  و ساخت ایران استفاده نمایید. استفاده از تونرهای نامرغوب درجه ۲ و ۳ چینی و برچسب ژاپن کیفیت چاپ خیلی پایین و در بسیاری مواقع غیر قابل قبولی خواهند داشت.

 • در نرمافزار همه ی چاپگر های لیزری HP انتخاب تحت عنوان Density وجود دارد که به وسیله آن میتوانید میزان کم رنگی و پر رنگی بودن چاپ را تنظیم کنید که عددیست میان ۱ تا ۵ که با ۱ کم رنگترین و با ۵ پر رنگترین چاپ را می توانید داشته باشید.

بصورت پیش فرض بر روی عدد ۳ بوده و بعد از شارژ  در صورتی که چاپ کمی کم رنگ است، می بایست عدد را روی ۴ یا ۵ تنظیم نمایید. بدیهی است Density تونر خیلی زیادتری مصرف خواهد کرد. ولی درباره مدل های canon می بایست بگوییم که از آن جا که این شرکت با شرکت HP همکاری نزدیکی دارد و کارتریج بسیاری از مد های آن ۲ با هم مشترک می باشد، آموزش های قبل در مورد شارژ بسیاری از مدل های canon هم کاربرد دارد.

روند کلی خدمات در قسمت تعمیر پرینتر بعد از فرستادن به وسیله مشتری :

به محض پذیرش پرینتر مورد نظر، به وسیله ی متخصصان بررسی و مشکلات سیستم مشخص می گردد. بعد از عیب یابی برآورد هزینه ی تعمیر ، با اس ام اس و یا تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد شد. بعد از تایید نهایی به وسیله ی مشتری ، پروسه ی تعمیر شروع می شود.

اطلاع از وضعیت پرینتر و پیگیری قطعه به شکل ارتباط تلفنی یا دنبال کردن از طریق سایت امکان پذیر است. بعد از تعمیر پرینتر و تحویل به مشتری تا زمان تست کامل و اطلاع از سلامت سیستم هیچ وجهی دریافت نمی شود.
در صورتی که بعد از برآورد هزینه و عیب یابی، کاربر به هر علتی از تعمیر پرینتر خود منصرف شود، هیچ هزینه ای نمی گیرد. همه ی قطعات تعویض شده به وسیله رایان پشتیبان، قطعات اصلی و اورجینال و با ارائه گارانتی خواهد بود.

مطلب مرتبط:

با انواع شبکه های سخت افزاری خانگی بیشتر آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.