خدمات کابل کشی در پونک

خدمات کابل کشی در پونک

از دیگر قسمت های زیر مجموعه راه اندازی شبکه، قسمت خدمات اکتیو شبکه است. اکتیو در معنای فعال می‌باشد. به بیان دیگر خدمات اکتیو شبکه، در واقع همان فعالیت‌های نرم‌افزاری شبکه و پیکربندی امن تجهیزات شبکه می‌باشد. تجهیزات اکتیو شبکه نیز به مجموعه تجهیزاتی می گویند که قابلیت اعمال یک فرآیند تعیین شده را بر روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارند. شرکت رایان پشتیبان راه کارهای شبکه ای و خدمات تخصصی خود را در حوزه خدمات اکتیو شبکه بر اساس نیاز شرکت‌ها عرضه می کند.

خدمات کابل کشی ، داکت کشی، پسیو و اکتیو شبکه در پونک

خدمات اکتیو شبکه رایان پشتیبان شامل موارد پایین هستند:

  • تنظیم و پیکربندی همه ی تجهیزات اکتیو شبکه مثل : سوئیچ، روتر، مودم، اکسس پوینت، فایروال و …
  • نصب و راه‌ اندازی سرویس‌های تحت شبکه مثل: Active Directory ،Domain  ،DNS و غیره
  • نصب و راه اندازی سیستم عامل‌های کلاینت و سرور و تنظیمات آن، مثل: Windows Server 2016 ,2012 ,2008 ،Linux و غیره
  • نصب و راه‌ اندازی برنامه های تحت شبکه مثل : آنتی ویروس‌ها Skype for Business Server (Microsoft Lync Server) ،SQL Server ،Microsoft Exchange ،Microsoft CRM برنامه های تجاری و حرفه ای تحت شبکه و غیره
  • انجام پیکربندی و  تنظیمات برای مدیریت یکپارچه اکانت‌ها، سیستم‌ها، فایل‌ها و غیره
  • نصب و راه اندازی مدیریت اینترنت،یوزرها و کنترل پهنای باند

کابل کشی شبکه:

کابل‌ کشی شبکه و ترانکینگ از جمله خدمات اصلی شرکت رایان پشتیبان در زمینه خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری و خدمات شبکه می‌باشد. بنابر این از مرحله طراحی شبکه، مرحله اجرای کابل‌کشی و ترانکینگ شروع می شود که در این قسمت رعایت استانداردها و اصول پیاده‌سازی زیرساخت از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

برای پیاده‌‌ کردن استاندارد کابل‌کشی شبکه، احتیاج به مهارت‌های کاملاً تخصصی به همراه دانش و تخصص در زمینه نرم‌افزار، سخت‌افزار، و همچنین آگاهی نسبت به ساختار سازمانی شرکت‌ها دارد. متخصصان فنی کابل کشی شرکت رایان پشتیبان ، با مدیران شرکت از جمله مدیر فناوری اطلاعات شرکت همکاری می‌کنند تا بتوانند یک سیستم به طور کاربردی و استاندارد را که توانایی پذیرش حجم بسیاری از احتیاجان تجاری شرکت را داشته باشد طراحی و اجرا نمایند.

استاندارد داکت کشی شبکه

برای خطوط مخابراتی ۴۰ سانت بیشتر از خط تراز مکان نصب و با توجه به رعایت استاندارد های محصول استفاده شده. کالاهای گوناگونی داخل بازار پیدا می شود که برای دکوراسیون گوناگون به کار گرفته می شود. نوع داکت ، نوع عایق بندی و نوع کابل مشخص کننده ایمنی می باشد محیط چی ایجاد می کنه در ایران در صورتی که صاحب کار بگه این کاری که من میگم رو می بایست انجام بدی راهی بعد از قانع نشدنش جز انصراف از انجام پروژه وجود نداره .دیگر اصول بستگی به محیط داره برای مثال کابل کشی شبکه نیم بایست از کنار کنتور برق یا سیم های برق رد شود.

پسیو شبکه:

خدمات پسیو شبکه، یکی از اصلی ترین قسمت های نصب و راه اندازی شبکه است که به خدمات مربوط با زیرساخت شبکه اتلاق می شود. پسیو در لغت به معنی غیرفعال است. تجهیزات پسیو شبکه و خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری هیچ‌گونه فعالیتی بر روی سیگنال و یا دیتای در حال گذر در شبکه انجام نمی‌دهند. در نتیجه خدمات پسیو شبکه در واقع فقط به خدمات نصب و راه اندازی زیرساخت شبکه، نصب و راه‌اندازی تجهیزات شبکه و سرور، انجام پروژه‌های کابل کشی و ترانکینگ به شکل ساخت یافته، نصب وراه اندازی تلفن سانترال، برق و UPS می گویند و وارد مرحله پیکربندی نمی شود.

نصب و راه اندازی مودم ADSL

ADSLیکی از تازه ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های موجود در جهان برای متصل شدن به اینترنت پرسرعت است. بیشتر از نیمی از کاربران اینترنت در کشورهای توسعه پیدا کرده از این طریق به شبکه جهانی اینترنت متصل می شوند. در این روش با نصب و راه اندازی تجهیزات خیلی پیشرفته در مراکز مخابراتی امکان رساندن اطلاعات اینترنتی به مشترک بدون احتیاج به شماره گیری و هزینه تلفن در تمام مدت ۲۴ ساعت امکان پذیر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.