مشاوره راه اندازی شبکه

مشاوره راه اندازی شبکه

وقتی به تصویر کلی IT شرکت خود نگاه می‌کنید، خواهید دید که به یک برنامه استراتژیک جامع فناوری اطلاعات نیاز دارید که به ارتقاء، انتقال فناوری، برنامه ریزی ظرفیت و یا فرآیندهای فناوری اطلاعات کارآمدتر بپردازد. اگرچه ممکن است در ابتدا این وظایف آسان و انجام پذیر به نظر برسند، اما بیشتر شرکت‌ها زمان، منابع یا توانایی لازم برای همگام شدن با فناوری‌های در حال تغییر و اجرای راه‌حل‌های خاص، مانند ارتقاء سرور یا سایر به‌روزرسانی‌ها را ندارند.

خدمات مشاوره راه اندازی شبکه، به شما کمک می‌کند تا فرصت‌ها و چالش‌های زیرساخت شبکه خود را با ارائه خدمات کامل چرخه حیات از استراتژی و ارزیابی گرفته، تا طراحی و استقرار و نظارت و مدیریت مداوم برطرف کنید. مشاوران ما در شرکت رایان پشتیبان به شما کمک می‌کنند از فناوری‌هایی مانند شبکه‌های تعریف‌شده با نرم‌افزار (SDN) و مجازی‌سازی توابع شبکه (NFV) نهایت استفاده را ببرید و نقشه‌ای برای زیرساخت‌های خود ایجاد کنید که فرآیند اولویت‌بندی استراتژیک و بهم پیوستن شبکه‌ها، عملیاتی و شبکه‌های شما را ساده‌تر می‌کند.

مشاوره شبکه

چه در مواقع عادی و چه در زمان‌هایی که چالش‌های بزرگ داشته باشید، مشاوران راه اندازی شبکه اینجا هستند تا با ایجاد شبکه‌ای که نیاز دارید به شما کمک کنند در کسب و کار خود موفق شوید و در ممیزی، طراحی، مشاوره و استراتژی به شما کمک کنند. مشاوران از نزدیک با شما کار خواهند کرد تا بفهمند که چگونه فناوری میتواند به اهداف تجاری شما کمک کند؛ این ممکن است جنبه‌های مختلفی از شبکه ازجمله عملکرد بهتر، هزینه کمتر، افزایش چابکی و موارد دیگر را شامل شود.

مشاوران ما دارای چندین دهه تجربه در زمینه شبکه و مشاوره‌های مربوط به آن هستند و آماده کمک به شما در موارد زیر می‌باشند:

  • بهینه سازی شبکه
  • انتخاب بهترین استراتژی با استفاده از فناوری‌های موجود
  • معماری شبکه
  • ادغام چند شبکه
  • طراحی دقیق فناوری
  • استقرار پروژه
  • تشخیص سیستم و رفع اشکالات و خطاها

 

با کمک مشاوران شبکه، عملکرد شبکه IT خود را تقویت کرده و استراتژی دیجیتال خود را در آینده ثابت کنید.

عملکرد شبکه خود را با کمک متخصصان درجه یک تثبیت کنید. با شبکه گسترده منابع مشاوره ما، از طرح جامعی برخوردار خواهید شد که به ارتقاء، انتقال فناوری، برنامه ریزی ظرفیت و فرآیندهای فناوری اطلاعات کارآمدتر می‌پردازد.

مشاوران پیاده سازی شبکه، سازمان شما و فناوری و نیازهای تجاری آن را شناسایی کرده و سپس از این نیازها پشتیبانی می‌کنند. مشاوران ما با ملاقات با شما شروع می‌کنند تا بدانند چه کاری انجام می‌دهید، چگونه کسب و کار شما کار می‌کند، اهداف شما چیست، سپس بهترین گزینه‌ها را برای خدمات تجاری IT سفارشی شده ارائه می‌دهیم.

ما مهندسین CISCO و Microsoft Certified را برای کمک به شما در ایجاد طراحی شبکه برای کسب و کارتان مطابق با اهدافتان مجهز می‌کنیم. خدمات طراحی شبکه زیرساخت‌های محاسباتی و ارتباطی ایمن، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را فراهم می‌کند. خدمات طراحی و پیاده سازی شبکه ارائه شده توسط شرکت خدماتی رایان پشتیبان عبارتنداز:

  • نصب سخت افزار
  • نصب و پیکربندی نرم افزار
  • کابل کشی اترنت
  • راه‌حل‌های بی‌سیم
  • نصب سرور فیزیکی و مجازی
  • و موارد بسیار دیگری

تیم واجد شرایط ما پکیج کامل طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما با شما کار می‌کنیم تا بفهمیم چگونه می‌توانیم اهداف تجاری شما را بهتر انجام دهیم. تیم ما پکیج کامل طراحی و پیاده سازی سیستم شبکه به همراه تجهیزات مورد استفاده در طراحی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شامل امکانات و تجهیزات مورد استفاده در هنگام طراحی مانند کابل کشی، سوئیچ، فایروال و سرور است.

خدمات مشاوره راه اندازی شبکه

مزایای بهره‌گیری از خدمات مشاوره راه اندازی شبکه کدامند؟

  • خدمات شبکه
    یک شرکت خدمات شبکه به تجزیه و تحلیل شبکه شما کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که سیستم‌های شما به طور موثر کار می‌کنند. برای مدیریت تمام جزئیات از مشاوره راه اندازی شبکه کمک بگیرید. از جمله نیازهای مسیریابی و سوئیچینگ، مرکز داده، شبکه و مدیریت نرم افزار و سایر موارد. مشاوران همچنین مطمئن خواهند شد که شبکه شما به خوبی اجرا میشود تا بتوانید بر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان خود تمرکز کنید.
  • مشاوره ارتباطات یکپارچه
    مشتریان و کارمندان شما می‌خواهند هر زمان که نیاز باشد، از طریق صوتی، تصویری، پیام‌رسانی فوری، تلفن همراه یا مرکز تماس شما، بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. با ابزارهای همکاری مناسب، این امکان پذیر است. هنگامی که نیاز به استفاده از پیام رسان فوری، ویدئو، پست صوتی یا تلفن داشته باشید، ما به شما کمک می‌کنیم تا با بودجه‌ای که در دست دارید، ویژگی‌ها و عملکردهای مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. سپس یک مشاور شبکه یک راه حل شخصی ایجاد می‌کند و در پیاده سازی آن کمکتان می‌کند، آموزش‌های لازم را انجام می‌دهد و به حمایت از تیم شما در کل فرآیند ادامه می‌دهد.
  • خدمات مشاوره امنیت شبکه
    تأثیر نقض امنیت شبکه داده میتواند از یک مورد جزئی تا بسیار قابل توجه باشد. تنظیم اقدامات پیشگیرانه مناسب برای جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز به شبکه شما بسیار مهم است. خدمات مشاوره راه حل‌های امنیت فناوری اطلاعات فراتر از فایروال‌های مرزی عمل می‌کند. آنها شامل تشخیص نفوذ و سخت شدن زیرساخت شبکه شما هستند.
  • مشاوره ابری
    استفاده از فضای ابری مزایای زیادی دارد – ذخیره سازی در صورت تقاضا، دسترسی، قابلیت‌های اشتراک گذاری، همکاری آسان و اغلب صرفه جویی در هزینه. یک مشاوره شبکه فرآیندهای کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و توصیه هایی در مورد داده‌هایی که به بهترین وجه به ابر منتقل میشوند ارائه می‌دهد. داشتن درک کامل از نحوه عملکرد کسب و کار شما برای تنظیم یک استراتژی موثر برای انتقال داده بدون درز مهم است.

همکاری با مشاوران رایان پشتیبان

مشاوره شبکه گسترده است و شامل طیف گسترده ای از کارها است، بنابراین ما به شما کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین گزینه را از نظر کیفیت و قیمت متناسب با نیاز خود پیدا کنید. شما بهترین قیمت‌ها را از شرکت‌های برتر خدمات شبکه دریافت خواهید کرد.

رایان پشتیبان وسعت و عمق تخصص مشاوره شبکه فناوری اطلاعات را ارائه می‌دهد به طوری که اطمینان حاصل کند که برنامه IT شما در اولین فرصت و به درستی اجرا میشود. خدمات مشاوره فناوری اطلاعات رایان پشتیبان شامل یک ارزیابی شبکه جامع جهت بررسی موجودی و محیط فعلی شما و ارائه یک توصیه سیستمی هوشمند و مقرون به صرفه بر اساس اهداف خاص شما است.

از کارکنان ما برای طیف گسترده‌ای از مهارت‌های فنی شبکه استفاده کنید. آنها در بسیاری از آخرین راه‌حل‌های فناوری مدارک معتبر و بین المللی دارند و می‌توانند منابعی را ارائه دهند که تیم فنی شما را به روز نگه میدارد. به ما اجازه دهید مشاور شبکه شرکت شما باشیم تا دیگر هرگز نگران مدیریت مداوم فناوری اطلاعات خود نباشید.

ارزیابی شبکه توسط مشاوران رایان پشتیبان چگونه صورت میگیرد؟

ابتدا یکی از تکنسین‌های ارشد ما سیستم‌های IT فعلی شما را چک می‌کند. پس از آن ما میتوانیم:

  • هرگونه قرار گرفتن در معرض خطر و پشتیبان‌گیری از داده‌ها، قطعی برق و خرابی سیستم را مشخص کنید.
  • یک خط دفاعی قدرتمند و جامع برای شبکه خود در برابر خطرناکترین ویروس‌های رایانه‌ای، هکرها و اسپم‌ها ترسیم کنید.
  • استراتژی‌هایی را برای افزایش سرعت کل شبکه کامپیوتری خود و در عین حال کاهش هزینه‌های اینترنت و سرویس ایمیل خود انتخاب کنید.
  • اسناد اولیه شبکه را ایجاد کنید. اصولاً یک طرح اولیه دقیق یا نمایه از کل شبکه خود را با کمک مشاوران ایجاد می‌کنید.
  • ما همچنین یک گزارش کتبی قابل درک را در اختیار شما قرار می‌دهیم که مناطق پرخطر شما را برای ویروس‌ها، خرابی‌ها یا سایر تهدیدات مشخص می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.