پشتیبانی زیرساخت شبکه

پشتیبانی زیرساخت شبکه

برای کسب و کارهای امروزی، شبکه از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه شبکه پلتفرمی است که برای انجام هر کار دیگری در سازمان ضرورت دارد و قادر است هر فرد، هر ماشین محاسباتی و هر منبع اطلاعاتی را در سازمان شما به هم متصل کند. به این ترتیب، ضروری است که پشتیبانی زیرساخت شبکه شما با سرعت و قابلیت اطمینان ساخته شود. پشتیبانی زیرساخت شبکه به تیم شما اجازه می‌دهد در خدمات رسانی به مشتریان و همکاری با آنها، کارآمد و سازنده ظاهر شوید.

از آنجایی که تکنولوژی و شبکه دائما در حال رشد هستند، ساختن یک شبکه‌ی قوی دشوار است. رایان پشتیبان تخصص لازم برای ایجاد خدمات زیرساخت شبکه ایمن، مدیریت و پشتیبانی زیرساخت شبکه LAN، WAN و بی سیم شما را دارد. ما از محصولات پیشرو در صنعت استفاده می‌کنیم و رویکردی کاملاً یکپارچه و مشاوره‌ای را در پیش می‌گیریم و در نهایت به دنبال استفاده از فناوری به گونه‌ای هستیم که زیرساخت پشتیبانی شبکه کامل را برای اهداف تجاری شما ایجاد کند.

زیرساخت شبکه چیست؟

فناوری‌های زیرساخت شبکه، منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مختلف یک شبکه هستند که اتصال کامل شبکه، ارتباطات، عملیات و مدیریت یک شبکه سازمانی را امکان‌پذیر می‌سازند. زیرساخت شبکه مسیر ارتباط و خدمات بین کاربران، فرآیندها، برنامه‌ها، خدمات و شبکه‌های خارجی مثل اینترنت را فراهم می‌کند.

ما این خدمات را برای پشتیبانی از شبکه‌های صوتی و داده و اجزای شبکه، از جمله (سیستم های POS، DAS سلولی، Wi-Fi، مس، فیبر، هاب، روتر، مالتی پلکسر، کلید، PBX، VoIP، و غیره) ارائه می‌دهیم. این به ما امکان می‌دهد تنها نقطه تماسی باشیم که برای زیرساخت‌های شبکه و شبکه‌های صوتی و داده‌ای سازمانی نیاز دارید.

پشتیبانی از زیرساخت شبکه بی سیم یا وایرلس

در دنیای امروز، خدمات زیرساخت شبکه ایمن بی سیم بسیار ارزشمند است. اعضای تیم انتظار دارند در هر زمان و هر مکان دسترسی آنلاین و اتصال دستگاه داشته باشند، با این حال این امر باعث ایجاد برخی تقاضاهای کوبنده برای کارفرمایان می شود – تقاضا برای سرعت، پهنای باند، امنیت و موارد دیگر.

رایان پشتیبان مفتخر است که زیرساخت پشتیبانی شبکه سفارشی‌سازی شده را برای برآورده کردن نیاز خدمات زیرساخت شبکه ایمن شما ارائه دهد. ما این کار را با بررسی سایت شروع می‌کنیم که به ما کمک می‌کند اهداف و موانع شما را ارزیابی کنیم و هر دو را به صورت مقرون ‌به‌ صرفه بررسی کنیم. ما به خصوص مفتخریم که تعدادی از برنامه‌های کاربردی پشتیبانی زیرساخت شبکه بی‌سیم را ارائه ‌کنیم، که همه آنها در صنعت پیشرو هستند. اما قبل از انتخاب یک برنامه، مهم است که بدانیم آن برنامه چیست و چگونه ممکن است با اهداف تجاری شما مطابقت داشته باشد.

مدیریت پروژه فناوری اطلاعات با استفاده از زیرساخت موثر شبکه

مدیریت پروژه فناوری اطلاعات، یک نقطه تماس برای اطمینان از موفقیت پروژه‌های شبکه‌های صوتی و داده‌های سازمانی به شمار می‌آید.
مدیریت پروژه فناوری اطلاعات می‌تواند با نگاهی بیرونی و تکیه بر کارشناسان به کسب و کار شما کمک کند تا کارایی را افزایش دهد. با پیچیده‌تر شدن پروژه‌ها و زیرساخت‌ها، تغییر سریع فناوری‌ها و تهاجمی‌تر شدن تقاضاها، وجود یک مدیر پروژه‌ی مجرب ارزشمندتر می‌شود.

همچنین شبکه صدا و داده به راهکارهای فناوری برای ادغام ارتباطات صوتی و داده در یک شبکه واحد اشاره دارد. رایان پشتیبان مدل‌های Voice و Data زیر را ارائه می‌دهد:

تجزیه و تحلیل و تنظیم شبکه: تجزیه و تحلیل عملکرد و توصیه‌های بهبود برای شبکه‌های صوتی و داده.

طراحی شبکه: برنامه ریزی ظرفیت و پشتیبانی طراحی برای نیازهای شبکه صدا و داده سازمانی.

استقرار سریع شبکه: استقرار به موقع، آزمایش و راه اندازی شبکه‌های صوتی و داده‌های سازمانی و اجزای شبکه.

خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات ذخیره سازی و پایگاه داده

ما پشتیبانی بین پلتفرمی را برای پایگاه‌های داده مبتنی بر ابر و در محل ارائه می‌کنیم، و از فناوری‌های یادگیری ماشینی برای اصلاح سیستم‌های مدیریت پایگاه داده (DBMS) استفاده می‌کنیم.

برخی از خدمات ما در این زمینه عبارتند از:

طراحی و اجرا

معماران پایگاه داده ما درک کاملی از الزامات کسب و کار و مدیریت زیرساخت دارند و بهترین شیوه‌ها و استانداردها را در عین بهینه سازی جریان داده‌ها اجرا می‌کنند.

تنظیم عملکرد

ما تجزیه و تحلیل عملکرد پایگاه داده پیشرفته را انجام می‌دهیم که برای شناسایی تنگناهای بالقوه، یافتن پرس و جوهای SQL، و اولویت بندی اقدامات برای ارائه نتایج قابل اندازه گیری طراحی شده است.

ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات

ما راه‌حل‌های نرم‌افزاری برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها و بازیابی داده‌ها و اطلاعات از دست رفته را به کار می‌گیریم تا از حفاظت داده‌های قوی، مقیاس‌پذیر، و به شدت حفاظت شده برای سیستم‌های داخلی شما اطمینان حاصل کنیم.

مزایای مدیریت زیرساخت شبکه و IT

  • کاهش کار فناوری اطلاعات: تیم‌های فناوری اطلاعات زمان زیادی را صرف مدیریت و امنیت اجزای زیرساخت خود می‌کنند. با یک سرویس زیرساخت فناوری اطلاعات و شبکه یکپارچه، همه برنامه‌ها و تنظیمات آن‌ها در یک مکان در فضای ابری متصل و ذخیره می‌شوند، که کار را آسان می‌کند و کاربر جدید را پیکربندی می‌کند. افزودن منابع جدید به شبکه نیز ساده‌تر خواهد بود و با یک کلیک انجام میشود.
  • طول عمر و تداوم کسب و کار: زیرساخت فناوری اطلاعات قابل اعتماد و با مدیریت آسان یکی از حیاتی‌ترین ارکان موفقیت کسب و کار است. وقتی زیرساخت در ابر ذخیره می‌شود، منابع در دستگاه‌های مختلف و حتی زمانی که دفتر فیزیکی در دسترس نیست، بیشتر در دسترس هستند، و تضمین می‌کنند که در صورت وقوع فاجعه‌ای پیش‌بینی نشده، کسب‌وکار فعال و بدون مشکل باقی می‌ماند.
  • کاهش هزینه‌های فناوری اطلاعات: زیرساخت‌های فناوری اطلاعات که توسط یک ارائه‌دهنده مدیریت می‌شود به این معنی است که تیم‌های فناوری اطلاعات مجبور نیستند برای تجهیزات سخت‌افزاری مانند فایروال‌ها هزینه کنند. مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات یک راه حل سازگار از راه دور است که برای راه اندازی یا اجرای مؤثر به سخت افزار اضافی نیاز ندارد و نیروی انسانی ارزشمند فناوری اطلاعات را برای کار بر روی تلاش‌های سازنده‌تر آزاد می‌کند.
  • افزایش بهره وری کارکنان: کارمندان فناوری اطلاعات که به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات یکپارچه و یکپارچه دسترسی دارند، بهره وری بیشتری دارند، زیرا نیازی به پرداختن به تأخیر اتصال، شکاف بین منابعی که نیاز به پیکربندی دستی گسترده یا راه حل ها دارند، یا اقدامات احتیاطی خسته کننده ندارند. این ایده که کارمندان می‌توانند بدون نیاز به در نظر گرفتن اینکه چگونه از ابزارهای بخش خود استفاده می‌کنند کارآمد است.
  • فعال کردن دسترسی از راه دور: زمانی که راه حل مناسب امنیتی زیرساخت فناوری اطلاعات بخشی از شرکت شما باشد، دسترسی به منابع از راه دور آسان است. یک ارائه‌دهنده خوب زیرساخت فناوری اطلاعات مدیریت شده، دسترسی از راه دور را به یک نگرانی پیش‌فرض تبدیل می‌کند، به طوری که ابزارها هم به صورت مرکزی مدیریت می‌شوند، هم به صورت گسترده و غیرمتمرکز قابل دسترسی هستند. محصولات دسترسی از راه دور مانند RDP و Cloud VPN جزء مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات هستند، اما باید با راه حل‌های دیگری ترکیب شوند تا موثر واقع شود.
  • داده ها و ترافیک خود را ایمن کنید: هنگام استفاده از یک سرویس مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات، پیوند دادن اجزا به همراه ابزارهای شبکه (برای دسترسی، تقسیم بندی و موارد دیگر) تنها نیمی از معادله است. امنیت این مؤلفه‌ها، که در حالت ایده‌آل نیز متمرکز و با یک ارائه‌دهنده واحد مصرف می‌شود، نیز مهم است و تضمین می‌کند که ترافیک و داده‌ها بین منابع شما محافظت می‌شود.

 همکاری با رایان پشتیبان

شرکت رایان پشتیبان یک رویکرد جامع برای پشتیبانی شبکه و زیرساخت آن دارد که فعالیت‌ها را در سه حوزه یکپارچه می‌کند:

  • عملیات شبکه و زیرساخت
  • مهندسی شبکه و زیرساخت
  • و امنیت سایبری شبکه و زیرساخت

رایان پشتیبان تضمین می‌کند که هر سه این حوزه‌ها به شدت هماهنگ شده‌اند تا مؤثرترین و کارآمدترین پشتیبانی کلی را ارائه دهند. ما در رایان پشتیبان هر سه حوزه جداگانه پشتیبانی را ارائه خواهیم داد زیرا مجموعه مهارت‌های مورد نیاز برای هر حوزه منحصر به فرد است و داشتن سرنخ‌های فنی برای هر یک از سه حوزه به ما این امکان را می‌دهد که بهترین پشتیبانی ممکن را به مشتریان خود ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.