پشتیبانی شبکه شمس آباد

پشتیبانی شبکه شمس آباد

اینترنت همه چیز را در مورد نحوه زندگی ما تغییر داده است، از جمله نحوه اداره کسب و کارمان. این روزها، شرکت ها همه چیز را از همکاری پروژه گرفته تا فروش محصول و خدماتشان به مشتری، از طریق کانال‌های دیجیتال و شبکه انجام می‌دهند.

ما در رایان پشتیبان با متخصصان مجرب و کاربلد به منظور راه اندازی و پشتیبانی از شبکه همکاری داریم، جلساتی را با مشتریان برگزار می‌کنیم، در سمینارهای آموزشی شرکت می‌کنیم، کمپین های بازاریابی راه اندازی می‌کنیم و از طریق اینترنت با همکاران ارتباط برقرار می‌کنیم.

اگر کسب و کار شما در منطقه شهرک صنعتی شمس آباد فعالیت می‌کند، استخدام یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده مستقر در شمس آباد می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل‌ها را برای شرکت خود بیابید و آنها را به روز نگه دارید تا بتوانید از رقبا جلو بزنید.

 

“شرکت رایان پشتیبان مفتخر است در همه زمینه‌های مربوط به نصب و راه اندازی شبکه و پشتیبانی از شبکه، به مشتریان خود چه در داخل تهران و چه در ناحیه شمس آباد، خدمات ارائه دهد. ما در رایان پشتیبان ۲۴ ساعته آماده اعزام نیروهای فنی و مجرب خود به محل کار شما هستیم و شما را از هر گونه نگرانی درباره شبکه و مشکلات مربوط به آن برحذر میداریم.”

اهمیت پشتیبانی شبکه در شمس آباد

اکنون که کمی بیشتر در مورد شبکه های کامپیوتری می دانیم، پشتیبانی شبکه چیست و چرا اهمیت دارد؟

همانطور که از نام آن حدس می زنید، پشتیبانی شبکه سرویسی است که به نگهداری و به روز رسانی یک شبکه کامپیوتری کمک می‌کند. یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است روی هر بخش از یک شبکه، از دستگاه‌های جداگانه گرفته تا خود سیستم، کار کند.

در دنیای تجارت، خدمات پشتیبانی شبکه به شرکت‌ها کمک می‌کند تا سیستم‌های رایانه‌ای را که آنها را در حال اجرا نگه می‌دارد، حفظ کنند. این ممکن است شامل همه چیز باشد، از راه اندازی رایانه برای کارمندان جدید گرفته تا مدیریت خرابی‌های شبکه.

اگر در شمس آباد صاحب یک کسب و کار هستید، داشتن تیم پشتیبانی شبکه مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در بهره وری و موفقیت شرکت شما ایجاد کند. بنابراین همین امروز با ما تماس بگیرید تا نیروهای‌مان را فوری به محل‌تان اعزام کنیم و از داشتن یک کادر فنی مجرب لذت ببرید.

مزایای خدمات کامپیوتری در شهرک شمس آباد

  • دریافت یک سیستم استاندارد

یکی از بزرگترین مزایای کار با تیم پشتیبانی شبکه این است که می‌توانید یک سیستم استاندارد برای شرکت خود راه اندازی کنید. وقتی برنامه نصب شبکه را به تنهایی طراحی می‌کنید یا به کارمندان خود اجازه می‌دهید سیستم‌های خود را راه اندازی کنند، هزار نسخه مختلف از یک سیستم دریافت می‌کنید.
این امر اجرای راه حل‌های جدید را بدون طراحی مجدد سیستم تقریبا غیرممکن می‌کند چراکه برقراری ارتباط موثر در سیستم‌های غیر استاندارد بسیار دشوار است.

یک تیم پشتیبانی شبکه، استانداردهای طلایی صنعت کامپیوتر را می‌داند و می‌تواند به شما در راه‌اندازی سیستمی که با آن استانداردها مطابقت دارد کمک کند.

تیم شما قادر به برقراری ارتباط بهتر خواهد بود زیرا همه آنها روی نسخه‌های یکسان یک سیستم کار می‌کنند. و از هرگونه تنظیمات غیرمعمولی که می‌تواند منجر به خرابی شبکه یا خرابی بیشتر شود، اجتناب میشود.

  • امنیت خود را بهبود بخشید

امنیت سایبری یک موضوع فوق العاده مهم برای هر کسب و کاری است که در دنیای مدرن فعالیت می‌کند. همه چیز از استخدام و حقوق و دستمزد گرفته تا توسعه محصول و بازاریابی، از طریق رایانه اتفاق می‌افتد. ایمن نگه داشتن شبکه شما می‌تواند برای حفظ شما در صدر، بسیار مهم باشد.

متأسفانه، به همان سرعتی که توسعه دهندگان اقدامات امنیتی جدیدی را ارائه می‌کنند، هکرها نیز راه‌های جدیدی برای فرار از آنها ارائه می‌کنند. از طریق همکاری با ما، تیم پشتیبانی شبکه شما در مورد جدیدترین و بزرگترین امنیت سایبری به روز خواهد بود. این می‌تواند به شما کمک کند از حملات سایبری پرهزینه جلوگیری کنید و اطلاعات خود را ایمن نگه دارید.

  • بهبود بهره وری

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که کار با یک تیم پشتیبانی شبکه در واقع می تواند به بهبود بهره وری کلی شرکت شما کمک کند. تیم شما دیگر مجبور نخواهد بود زمان خود را برای رسیدگی به مشکلات شبکه اختصاص دهد. کارمندان شرکت می‌توانند روی انجام کارهایی که آنها را برای انجام آن استخدام کرده‌اید و راضی نگه داشتن مشتریان تمرکز کنند.

اما تیم پشتیبانی شبکه شما همچنین می‌تواند راه‌هایی را برای کارآمدتر کردن سیستم شما پیشنهاد کند. آن‌ها قادرند شبکه‌ای را پیکربندی کنند که سریع‌تر حرکت کند یا با سیستمی که در حال اجرا است تعامل بیشتری برقرار کنند و یا راه حل‌هایی را بیابند که کارایی بیشتری را که نیاز دارید را با دردسر کمتر ارائه دهند.

  • عیب یابی مسائل روزانه

مهم نیست که چقدر سیستم قوی دارید، هرازگاهی سیستم دچار اختلال و مشکل میشود. اگر اقدامات احتیاطی مناسب را در نظر بگیرید، باید بتوانید از بسیاری از بلایای بزرگ شبکه جلوگیری کنید.

اما هرازگاهی، یکی از اعضای تیم در اتصال به برنامه مورد نیاز خود با مشکل مواجه میشود یا چاپگر شما در حالت فریتز قرار میگیرد. یک تیم پشتیبانی IT محلی می‌تواند به عیب یابی این مشکلات کمک کند تا تیم شما سریعتر راه اندازی شود و کار کند. آنها تخصص لازم برای تشخیص مشکلات رایج را دارند و می‌دانند چگونه آنها را حل کنند، در حالی که سایر اعضای تیم شما بر جنبه‌های دیگر کار خود تمرکز می‌کنند.

  • کاهش زمان توقف

همه ما می‌دانیم که وقتی شبکه از کار می‌افتد یا به کندی کار می‌کند چقدر می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما آیا می‌دانستید که این امر می‌تواند برای شرکت شما نیز هزینه زیادی داشته باشد؟

داشتن یک تیم پشتیبانی شبکه خوب می‌تواند به شما کمک کند تا این هزینه‌ها را کاهش دهید و شبکه خود را به طور مداوم فعال نگه دارید. آنها علاوه بر حل سریع مسائل، می‌توانند به شناسایی مشکلاتی که هر روز اعضای تیم شما را کند می‌کنند کمک کنند. آنها می‌توانند به این موارد رسیدگی کنند و کارها را به آرامی و بدون مشکل پیش ببرند.

  • به روز بمانید

همانطور که ممکن است از برخی از نکاتی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم فهمیده باشید که به روز نگه داشتن شبکه شما بسیار مهم است. حفظ یک شبکه به روز میتواند همه چیز را از امنیت گرفته تا کارایی شما بهبود بخشد. اما تلاش برای همگام شدن با آخرین پیشرفت‌ها در شبکه‌های کامپیوتری میتواند زمان بر باشد.

با ابن حال تیم پشتیبانی فنی شما می‌تواند زمان مورد نیاز را برای اطلاع از دنیای فناوری دائماً در حال تغییر اختصاص دهد. آنها می‌توانند در صورت بروز فرصت‌های جدید به شما اطلاع دهند و برای اجرای آنها در محل کارتان برنامه ریزی کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند راه‌حل‌هایی را که برای شرکت شما کار نمی‌کنند فیلتر کنند، بنابراین می‌توانید روی اداره کسب ‌و کارتان تمرکز کنید و خیالتان راحت باشد که شبکه شما در دستان متخصص است.

خدمات پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان در شمس آباد

در گروه رایان پشتیبان، خدمات پشتیبانی شبکه اصلی ما شامل موارد زیر است:

  • طراحی/ طراحی مجدد، پیاده سازی و نگهداری LAN در شهرک شمس آباد
  • نصب / ارتقاء / انتقال / تعمیر و نگهداری سرور در شهرک شمس آباد
  • امنیت و نظارت بر اینترنت (فایروال و فیلترینگ وب) در شهرک شمس آباد
  • پیاده سازی توپولوژی شبکه و مهندسی زیرساخت IP در شهرک شمس آباد
  • عیب یابی روتر، سوئیچ و فایروال از جمله محصولات سیسکو در شهرک شمس آباد
  • مدیریت شبکه در شهرک شمس آباد
  • راه حل‌های بی سیم در شهرک شمس آباد
  • خدمات ترمینال و راه حل‌های دسترسی از راه دور (RAS) در شهرک شمس آباد
  • پیاده سازی پشتیبان گیری و بازیابی (Veritas، ARCserve و راه حل‌های سخت افزاری) در شهرک شمس آباد
  • راه حل‌های ضد ویروس و ضد هرزنامه در سراسر شرکت (نسخه نورتون، مک آفی، پاندا، ترند میکو) در شهرک شمس آباد
  • اتصال WAN (اتصال شاخه از طریق T۱ یا VPN) در شهرک شمس آباد
  • عیب یابی خطوط پهنای باند و مخابراتی (DSL، مودم کابلی، ISDN، T۱، T Fractional، رله فریم) در شهرک شمس آباد
  • اجرای پروژه فناوری در شهرک شمس آباد
  • نصب کابل دیتا در شهرک شمس آباد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.