خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در ولنجک

خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در ولنجک

رایان پشتیبان تعمیر خدمات و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را انجام می دهد. البته شما می توانید برای لوازم جانبی دیگر کامپیوتر خود مثل مودم، روتر، کیبورد، پرینتر، مانیتور و اسکنرتان هم تقاضای اعزام متخصصان را ثبت کنید.
مرسوم ترین اشکالات کامپیوترها و لپ تاپ ها، شکستگی یا آسیب دیدگی صفحه نمایش، موارد سخت افزاری و نرم افزاری، ویروسی شدن دستگاه، نصب و راه اندازی ویندوز یا مک، متصل شدن به اینترنت، یزگردانی اطلاعات و عیب یابی و سرویس کامل برای عملکرد بهتر و سریع تر می باشد.

تعمیر کامپیوتر، مقوله ای می باشد که بسیار احتیاج به تخصص، تجربه و شناخت دقیق قطعه ها و قسمت های گوناگون این سیستم دارد. این فرآیند، با در نظر داشتن نوع عملکرد کامپیوتر، به ۲ قسمت عمده ی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم خواهد شد. می توان تصور کرد که چنان چه تعمیرکاران در هرکدام از این قسمت ها، مهارت و تجربه ی لازم را نداشته باشند، چه تبعاتی در انتظار کامپیوتر می باشد. به این علت است که همکاران ما در رایان پشتیبان، تعمیرات رایانه را بر عهده ی بهترنی تعمیرکاران این حوزه قرار داده اند. تعمیرکارانی که معتبرترین دوره های آموزشی را برای تعمیر رایانه دیده و از سال ها تجربه ی مفید در این زمینه برخوردار هستند. به این شکل، در صورت بروز هرگونه اشکالی در قسمت های گوناگون کامپیوتر، قادر به تعمیر تخصصی آن قسمت و اصلاح عملکرد کلی دستگاه به نحو احسن می باشند.

با برخی از خدمات کامپیوتری رایان پشتیبان بیشتر آشنا شوید:

تعمیر و از بین بردن ایراد

هر نوع مشکل سخت افزاری و نرم افزاری اعم از عملکرد بد هارد، مانیتور، کیبورد، بورد، قطع شدن صدا یا وبکم و … را با تعمیر یا عوض کردن قطعات شما مرتفع خواهیم کرد.

سرویس کامل

لپ تاپ ، کامپیوتر،و تبلت هم مثل سایر تجهیزات احتیاج به سرویس دوره ای دارند. حاصل این سرویس بیشتر شدن عمر دستگاه و صرفه جویی در هزینه های شما می باشد. به علاوه ما در سرویس کامل تمامی اشکالات نرم افزاری و کم بودن سرعت دستگاه را رفع خواهیم کرد.

نصب و راه اندازی انواع نرم افزار

نصب بعضی از نرم افزارها مانند ۳D max, photoshop, crm, ویندوز و دیگر سیستم عامل ها احتیاج به تخصص زیادتری دارند، کارشناس ما نرم افزارهای مورد نیازتان را برای شما نصب خواهند کرد. نصب آنتی ویروس، درایورها و بروز رسانی آن ها هم به وسیله کارشناسان رایان پشتیبان صورت می گیرد.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی لپ تاپ، کامپیوتر و all-in-one کار آن چنان پیچیده ای نمی باشد ولی چنان جه شما فرصت مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه خود را نداشته باشید، ما برایتان انجام خواهیم داد. بعلاوه کارهای نصب و راه اندازی مودم و اتصال به اینترنت را هم برای شما انجام خواهیم داد.

مزایای شرکت رایان پشتیبان:

  • تمامی سرویس کارهای رایان پشتیبان در زمینه حرفه خود آموزش دیده و گواهینامه دارند.
  • ما پس از ساعات کاری و حتی در روزهای تعطیل آماده سرویس دهی می باشیم.
  • پیش از اعزام سرویس کار و در صورت امکان ایراد بوجود آماده را تلفنی با شما برطرف خواهیم کرد.
  • هم قطعات و هم خدمات انجام شده دارای یک ماه گارانتی رایان پشتیبان است.
  • شما می توانید پیش از درخواست، لیست تعرفه ها را مشاده کنید. همچنین متخصصان ما پیش سرویس دهی حدود قیمت را به شما اعلام خواهد کرد.

مطلب مرتبط:

خدمات نصب، راه اندازی و نگهداری شبکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.