خدمات شبکه در غرب تهران

تمامی شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ جهت افزایش راندمان شرکت خود نیاز به نصب و راه‌اندازی شبکه خواهند داشت؛ بنابراین به شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه‌ای نیاز خواهد بود که در محدودهٔ شغلی آن‌ها بوده و در دسترس باشد تا در مواقع ضروری به‌سرعت آماده ارائه خدمات باشد. در همین راستا شرکت رایان پشتیبان اقدام به ارائه خدمات در غرب تهران نموده است تا به سرعت نیاز مشتریان خود در این منطقه را برطرف نماید.

شرکت رایان پشتیبان با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در زمینه ارائه خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه در غرب تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید کلیه خدمات مربوط با شبکه اعم از: راه‌اندازی شبکه، پشتیبانی شبکه، داکت کشی شبکه، کابل‌کشی شبکه، آرایش رک و اتاق سرور، خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه، انجام تست فلوک، راه‌اندازی انواع شبکه‌های Workgroup و Domain، راه‌اندازی DHCP سرور و DNS سرور و … در غرب تهران را به ما بسپارید.

علاوه بر این شما برای اطمینان از عملکرد مطلوب شبکه و بهره‌وری از بازده سرمایه‌گذاری فناوری خود، به پشتیبانی مناسب نیاز دارید. هدف از پشتیبانی شبکه اطمینان از این است که شبکه شما دائماً با بالاترین عملکرد در حال اجرا است. شرکت رایان پشتیبان با برخورداری از متخصصین خبره و کارآزموده به شما اطمینان می‌دهد که خدمات با کیفیت و مطلوبی به شما ارائه دهد تا کلیه نیازهای شبکه شما را برطرف نماید.

 

نصب و راه‌اندازی شبکه در غرب تهران:

تیم توسعه، خدمات و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری انفورماتیک ما با در اختیار داشتن پرسنل فنی حرفه‌ای، متعهد و با تجربه و با هدف مشاوره و طراحی، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری LAN . WLN . Wireless  و در دست داشتن تجهیزات آن‌ها، آمادگی خود را برای همکاری با کمپانی‌ها و ادارات اعلام می‌کند.

کنترل و مدیریت شبکه‌های محلی از راه دور، ارتقای سیستم‌عامل شبکه، عیب‌یابی و بهینه‌سازی شبکه، امنیت شبکه، ارتقای سخت‌افزارهای شبکه، پشتیبانی شبکه دسترسی از راه دور به شکل ریموت کنترل، نصب و راه‌اندازی انواع شبکه‌های بزرگ و کوچک، نصب و راه‌اندازی بستر اصلی شبکه، طراحی و پیاده کردن نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه، خدمات WSUS، خدمات نت وب، شبکه‌های وایرلس و … از جمله خدمات ما در این راستا می‌باشد.

چرا به شرکت پشتیبانی شبکه نیاز دارید؟

در واقع خدمات پشتیبانی شبکه به معنای نگهداری و رفع عیوب و مشکلات از یک شبکه اجرا شده می‌باشد. این خدمات شامل نظارت از راه دور، عیب‌یابی، به‌روزرسانی، ارتقا سیستم‌عامل، اتصال شبکه و … می‌باشد.

ازآنجایی‌که امروزه شبکه‌های رایانه‌ای به یک امر ضروری و لازم‌الاجرا در شرکت‌ها و مؤسسات تبدیل شده است؛ داشتن گروه پشتیبانی شبکه نیز در تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها امری ضروری و لازم است تا همواره بر سلامت سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای شبکهٔ شما نظارت داشته باشند. شرکت رایان پشتیبان با برخورداری از گروهی متشکل از متخصصان مجرب و حرفه‌ای در زمینه‌های گوناگون نرم‌افزار، سخت‌افزار، سیستم‌های شبکه و امنیت اطلاعات، خدمات پشتیبانی در زمینه شبکه و سیستم‌های کامپیوتری به کاربران گرامی عرضه می‌کند.

درصورتی‌که در پی اطلاع از آخرین وضعیت تجهیزات جانبی شبکه سازمان خود برای بررسی کارکرد و راندمان سازمان تحت مدیریتتان می‌باشید. می‌توانید با شرکت رایان پشتیبان در زمینه خدمات نصب، راه‌اندازی و خدمات شبکه در غرب تهران در ارتباط باشید. ازاین‌رو چنان چه برای تصمیم‌گیری‌های به‌موقع احتیاج به تجهیزات شبکه کارآمد و بروزی دارید. به نظرتان چه تدابیری می‌بایست باندیشید تا سیستم شبکه‌های کامپیوتری همواره فعال شوند تا در کار سازمان مشکلی ایجاد نشود؟ نقش مشخص‌کننده سیستم‌های کامپیوتری در همهٔ قسمت‌های یک سازمان، لزوم برخورداری از شبکه‌های کامپیوتری را بیشتر می‌کند، به دلیل اینکه این تجهیزات علاوه بر سرعت دادن به ارتباطات داده‌ای، برای خیلی از کاربردهای غیر داده‌ای مانند Voice و Video هم می‌توانند مورداستفاده قرار گیرد.

پشتیبانی شبکه در غرب تهران

درصورتی‌که شرکت و یا سازمان شما در محدودهٔ غرب تهران است و نیاز به یک شرکت پشتیبانی شبکه دارید می‌توانید با کارشناسان ما در رایان پشتیبان در ارتباط باشید. کارشناسان پشتیبانی ما همواره در تلاش‌اند با نظارت مداوم شبکه‌های کامپیوتری شما در صورت وقوع مشکل در شبکه آن را به‌ سرعت حل نمایند و حتی قبل از وقوع آن را شناسایی نمایند. همچنین آنها در صورت لزوم بروز رسانی امنیتی لازم را برای شبکه انجام می‌دهند تا همواره امنیت شبکه شما در بالاترین حد ممکن باشد. در صورت نیاز به پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار، آن‌ها همواره در دسترس هستند تا خدمات لازم را به شما ارائه نمایند. کارشناسان ما بررسی دوره‌ای از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای شبکه شما خیال شما را بابت سلامتی عملکرد شبکه راحت می‌نمایند.

 

عیب‌یابی شبکه در غرب تهران:

عیب‌یابی که شامل تشخیص و مشخص‌کردن نوع مشکل و ازبین‌بردن آن می‌شود هم از مباحث اصلی نگهداری و خدمات شبکه‌ها به‌حساب می‌آید. جای اصلی این مشکل می‌تواند سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، نداشتن تطابق تجهیزات، ناهماهنگی میان اجزا، تنظیمات نادرست و … باشد. کارشناسان باتجربه ما به صورت ۲۴ ساعت در هفته فعال می‌باشند تا در صورت وقوع اشکال یا ایراد در شبکه شما آن را عیب‌یابی نمایند و به سرعت و قبل از گسترده شدن مشکل آن را برطرف نمایند.

درصورتی‌که به خدمات شبکه و یا پشتیبانی شبکه در غرب تهران نیاز دارید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تیم ما راهکارهای متناسب با نیاز شما را ارائه می‌نمایند تا ضمن برطرف شدن تمامی نیازهایتان، متحمل هزینه‌های اضافی نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.