پشتیبانی شبکه در کامرانیه

پشتیبانی شبکه در کامرانیه

پشتیبانی شبکه در کامرانیه توسط کارشناسان شرکت رایان پشتیبان در محل مورد نظرتان انجام می‌شود. همچنین خدمات‌رسانی نه تنها برای کامرانیه بلکه به همه نقاط ایران انجام می‌شود. به دلیل حساسیت‌های شغلی در ادارات و شرکت‌ها و لزوم کارکرد خوب کامپیوترها، وجود یک مسئول برای پشتیبانی کامپپوتر ضروری است. هر چند که بیشتر شرکت‌ها عنوان شغلی پشتیبانی شبکه را ندارند، ولی وجود پشتیبان شبکه در کامرانیه و هر نقطه دیگر از ایران لازم است. این مقاله به معرفی شغل و سمت پشتیبانی شبکه و همچنین پشتیبانی شبکه در کامرانیه تهران اختصاص یافته است.

منظور از پشتیبانی شبکه

گاها در شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون لازم است بین چند رایانه و سرور اطلاعات و داده‌ها ردوبدل شود. به همین خاطر رایانه‌ها و سرورها از راه‌های گوناگونی به هم وصل می‌شوند. این تجهیزات اتصال یافته به هم شبکه نام دارد. برای اشتراک‌گذاری، ذخیره اطلاعات و پردازش آن از شبکه استفاده می‌شود. شبکه سبب راحت شدن کار در اداره خواهد شد. هر گاه اسم شبکه می‌آید مردم فکر می‌کنند منظور اتصال رایانه‌ها است. ولی در سال‌های اخیر با پیشرفت دانش تبلت، موبایل و غیره نیز به شبکه اضافه شده است. network supper یا پشتیبانی شبکه از دغدغه‌های صاحبان مشاغل است. اگر صاحب یک شرکت هستند و دارای چند رایانه حتما به تبادل اطلاعات نیاز دارید. اینجاست که لزوم وجود یک پشتیبان شبکه حس می‌شود. در این قسمت با پشتیبان حرفه‌ای شبکه آشنا می‌شوید و روش‌های نگهداری شبکه را خواهید دانست. پشتیبان شبکه باید با شرایط شرکت منعطف باشد زیرا در صورت منعطف بودن قادر به همکاری و ادامه کار با شرکت است. در صورت نارضایتی مشتریان از پشتیبانی شبکه، شخص اعتبار خود را به مرور از دست خواهد داد. از ویژگی‌های یک پشتیبان معتبر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخصص: پشتیبان شبکه باید دارای همه تخصص‌های شبکه باشد تا طبق نیاز شغلی خدمات فنی را عرضه کند. از جمله تخصص‌های ضروری برای پشتیبانی شبکه لینوکس، سیسکو، مایکروسافت و غیره می‌باشد.
  • تجربه بالا: هر چقدر تجربه پشتیبان شبکه زیاد باشد سرعت تشخیص و حل مشکلات بیشتر است.
  • مشاوره: تصمیم‌ گیرنده اصلی برای برای زیرساخت مدیران هستند. بنابراین پشتیبان شبکه در مورد اکتیو و پسیو شبکه باید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کند.
  • نیروی متخصص: دقت کنید که تخصص مایکروسافت، ویندوز، سپسکو، ویپ، لینوکس، خرید وسایل و تعمیرات رایانه همه درون یک شخص جمع نمی‌شود. به عبارت دیگر یک شخص به تنهایی همه توانایی‌های گفته شده را نخواهد داشت. پس نیاز است که یک تیم از اشخاص متخصص با مهارت‌های گوناگون کار کنند.
  • روحیه تیمی: برای پشتیبانی شبکه تخصص‌های زیادی وجود دارد. پس کارشناسان شبکه باید با هم تعامل زیادی داشته باشند زیرا همه کارها به هم وصل است.
  • تعرفه مناسب: خدمات پشتیبانی با تعرفه مناسب ارائه شود.
  • در دسترس بودن: پشتیبانی شبکه باید ۲۴ ساعت در دسترس باشد تا مشکلات شبکه حل شود.
  • کار با شرکت‌های معتبر: تجربه کار با شرکت‌های معتبر و بزرگ نشان‌دهنده قابلیت فنی بالای پشتیبانی شبکه است.
  • مدیریت وضعیت بحرانی: زمان سرقت، آتش‌سوزی، زلزله، هک و غیره اول باید با پشتیبان شبکه تماس بگیرید تا از صدمات بیشتر جلوگیری شود. تیم پشتیبانی طبق تجارب و توانایی‌های بالای خود به حل مسائل در وضعیت بحرانی خواهد پرداخت.

خدمات پشتیبانی شبکه در کامرانیه توسط رایان پشتیبان

خدمات پشتیبانی شبکه در کامرانیه توسط تیم متخصص شرکت رایان پشتیبان انجام میشود و شامل رفع ایرادات و مشکلات شبکه می‌باشد. سعی کنید برای پشتیبان شبکه‌تان مجموعه‌ی رایان پشتیبان را انتخاب کنید که روش‌های به‌صرفه‌ای را برای جلوگیری از تهدید و خرابی شبکه ارائه دهد. در ضمن پشتیبان شبکه‌تان باید همواره آماده خدمت در حوزه پشتیبانی شبکه و حفاظت از امنیت شبکه باشد.

علت نیاز شما به آماده‌سازی شبکه و حتی پشتیبانی از آن، ایمن بودن شبکه می‌باشد. پشتیبانان شبکه در رایان پشتیبان اول نرم افزار شما را بررسی می‌کنند. بعد از بررسی نرم افزاری، بخش سخت ‌افزاری شبکه‌تان بررسی خواهد شد. تا بدین ترتیب مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم‌هایتان برطرف شود. در نهایت خدمات پشتیبانی و به‌روزرسانی از راه دور صورت می‌گیرد. علت نیاز به پشتیبان شبکه در هر جای تهران ارتباط پایدارتر است. ارتباط به ‌روز و پایدار به سلامت نرم افزاری و سخت ‌افزاری شبکه مربوط است. چون با سلامت سیستم‌ها برای تبادل اطلاعات بهره‌وری بیشتری صورت می‌گیرد. مواردی چون بررسی وضعیت ترافیک، تجزیه و تحلیل شبکه از وظایف پشتیبان شبکه است. کاری که پشتیبان شبکه انجام می‌دهد فقط مواردی که گفتیم نیست. تجزیه و تحلیل مرتب، عیب‌یابی و برطرف کردن مشکلات سیستمی از جمله وظایف یک پشتیبان شبکه است.

پشتیبان شبکه با تأمین امنیت شبکه به آپدیت، حفاظت و پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و نصب‌ نرم افزار‌ها می‌پردازد. خدمات پشتیبانی شبکه ما در کامرانیه شامل موارد زیر است:

  1. خدمات سخت ‌افزاری:
  • بهبود کارکرد سخت افزاری شبکه
  • خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه
  • تعویض قطعات شبکه
  • ارتقاء و به‌ روز رسانی سیستم‌های سخت افزاری شبکه
  • نگهداری و حفظ همه تجهیزات سخت افزاری شبکه
  • بازدید دوره‌ای به منظور پیشگیری از خراب شدن تجهیزات سخت افزاری مربوط به شبکه
  • عیب‌یابی و برطرف کردن خرابی سخت افزاری مربوط به شبکه
  1. خدمات نرم ‌افزاری مربوط به پشتیبان شبکه:
  • نصب نرم افزار
  • به‌روزرسانی نرم افزار
  • برطرف کردن ایرادات مربوط به شبکه
  • نگهداری و حفظ اطلاعات مربوط به شبکه
  • پشتیبانی از شبکه‌های رایانه‌ای
  • پیشگیری از به وجود آمدن خرابی و مشکل نرم افزاری مربوط به شبکه

چه هنگام به پشتیبانی شبکه نیاز خواهید داشت؟

  1. سرعت شبکه‌ها کم باشد، قطع و وصل‌های پشت سر هم صورت بگیرد.
  2. اطلاعات شبکه و سیستم پراکنده باشد.
  3. امنیت داده‌ها و سیستم‌های شبکه کامل نباشد.
  4. مشکل سخت افزاری و نرم افزاری وجود داشته باشد.
  5. از پشتیبان شبکه فعلی راضی نباشید.
  6. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سخت افزاری و نرم افزاری را پیدا نکنید.
  7. قرار است دسترسی اشخاص به اطلاعات شبکه و سازمان را کنترل کنید.

در صورتی که هر یک از مشکلات گفته شده را داشتید شما نیاز به پشتیبان شبکه در کامرانیه دارید. زیرا پشتیبانی شبکه از اطلاعات شبکه و حتی تعویض خدمات برای شما لازم است.

امنیت و پشتیبانی شبکه در کامرانیه

امنیت شبکه کنار پشتیبانی شبکه معنا پیدا می‌کند. یعنی از جمله اقدامات مهمی که در پشتیبانی شبکه کامرانیه به آن توجه می‌شود، امنیت شبکه است. در هر قسمت از شبکه لایه‌های گوناگونی قرار دارد و حملات در هر لایه‌ای رخ خواهد داد. بنابراین باید امنیت شبکه در هر لایه‌ای تأمین شود. نکته‌ای که باید به آن دقت کرد پشتیبانی شبکه‌های رایانه‌ای باید نرم افزاری و سخت افزاری در کامرانیه و هر منطقه‌ای دیگر وجود داشته باشد.

سرویس تام پشتیبانی شبکه در کامرانیه شامل گزینه‌های زیرا است:

  • عیب‌یابی
  • اتصال
  • به‌روزرسانی یا آپدیت
  • کنترل از راه دور
  • نصب آنتی ‌ویروس
  • و به‌روزرسانی سیستم‌ها

هر شبکه دارای چند سیستم است و برای ارتباط میان سیستم‌ها باید از پروتکل شبکه کمک بگیرید. با پیشرفته شدن تکنولوژی پیشرفت‌های برای امنیت و حتی پشتیبانی شبکه‌های رایانه‌ای صورت می‌گیرد. در همین هنگام امکان ایجاد فضای بیشتر برای سودجویان و هکرها به وجود خواهد آمد. منظور از امنیت شبکه اقدامات صورت گرفته به منظور جلوگیری از صدمات و حملات خارجی و داخلی و به وجود آوردن امنیت در حوزه پشتیبانی شبکه‌های رایانه‌ای است. پس داشتن یک تیم پشتیبانی رایانه‌ای قوی به منظور حفظ و ایجاد امنیت شبکه بسیار مهم است.

 اهمیت امنیت شبکه

  1. از زیرساخت‌های شبکه‌تان در کامرانیه در مقابل حملات سایبری به خوبی محافظت خواهد شد.
  2. اجازه ورود اطلاعات و منابع غیرمجاز به شبکه شما داده نمی‌شود.
  3. قادر به مشخص کردن ورودی‌های مجاز هستید و مطمئن باشید که فقط خودتان می‌توانید به اطلاعات شبکه‌تان دسترسی داشته باشید.
  4. از پاک شدن و پریدن ناگهانی اطلاعات‌تان در شبکه جلوگیری می‌شود و این اتفاق نخواهد افتاد.

 چرا کمک گرفتن از پشتیبان شبکه برای کسب و کارها ضرورت دارد؟

برای درک بهتر از فرآیند پشتیبانی شبکه‌های رایانه‌ای فکر کنید که ارتباط‌تان با سرور یا کاربر قطع شده است. علت قطعی زیرساخت کابل می‌باشد و شرکت اطلاعات فنی ندارد و شبکه خراب است. یک نکته مهم که باید در نظر بگیرید علم و دانش فنی، قدرت تشخیص و یافتن علت مشکل است. این موضوع سبب کاهش زمان حل مشکل‌تان می‌شود. پشتیبانی شبکه اجزای شبکه را می‌توان به اندام یک آدم تشبیه کرد. اگر به سردرد مزمن مبتلا شده‌اید یافتن علت آن کار آسانی نیست و برای تشخیص آن باید آزمایش بدهید. با بررسی سوابق شما ممکن است علت سردردتان معلوم شود و در همین پروسه پزشک نقش زیادی دارد. پشتیبان شبکه در کامرانیه نقش پزشک حاذق را دارد. هر چه مهارت و تخصص پزشک بیشتر باشد یافتن علت بیماری و درمان آن سریعتر مشخص می‌شود. علت اهمیت پشیبان شبکه در هر منطقه نیاز همه خدمات به سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری است. ارتقا و به‌روزرسانی سیستم وظیفه پشتیبان شبکه است. اگر ارتباط در شبکه قطع شود بدون معطلی ارتباط میان دفاتر، پرسنل و مشتریان و سیستم‌ها قطع می‌شود.

رفع مشکلات به وسیله پشتیبان شبکه در کامرانیه

با وجود یک پشتیبان شبکه از بروز مشکلات شبکه‌ای جلوگیری خواهد شد. سایر خدماتی که پشتیبان شبکه ارائه می‌دهد، پشتیبانی فنی می‌باشد. زمان بروز مشکلات شما می‌توانید پشتیبانی شبکه خود را به رایان پشتیبان بسپارید. کافی است با مشاوران شبکه رایان پشتیبان تماس بگیرید تا از خدمات آن بهره‌مند شوید. فراموش نکنید که پشتیبانی شبکه کار هر کسی نیست پس به نکاتی که گفتیم حتما توجه کنید. در این مقاله به ریز و درشت پشتیبانی شبکه در کامرانیه اشاره کردیم، امیدواریم از مقاله ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.