خدمات شبکه در سعادت آباد

پشتیبانی شبکه در سعادت آباد

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در ناحیه‌ی سعادت آباد تهران زندگی می‌کنید و یا کسب و کارتان آنجاست و قصد نصب و راه‌اندازی یک شبکه‌ی کامپیوتری را دارید، می‌توانید با همکاران ما در شرکت رایان پشتیبان تماس بگیرید تا در اولین فرصت در محل شما حضور پیدا کنند و شبکه‌ای مطابق با نیاز سازمان شما پیاده سازی نمایند.

راه‌اندازی شبکه در سعادت آباد

زمانی که شخص یا سازمانی با هدف بالا بردن امنیت سازمان خود دست به راه اندازی شبکه می‌زند، بایستی از یک تیم مجرب و دوره دیده و دارای سابقه کار طولانی برای انجام خدمات خود بهره ببرد. تیم پشتیبانی شرکت رایان پشتیبان برای تک تک مراحل پیاده سازی شبکه، از طراحی شبکه گرفته تا نصب و نگهداری از آن، افراد متخصص و دارای تحصیلات آکادمیک را استخدام نموده تا به بهترین شکل ممکن و با پرهیز از هزینه‌های اضافی تغییران لازم را در سیستم‌های کامپیوتری سازمان شما اعمال کنند.

از آنجا که شرکت رایان پشتیبان در منطقه‌ی سعادت آباد واقع شده است، دسترسی به خدمات ما برای افرادی که در این ناحیه به پشتیبانی نیاز دارند بسیار سریعتر و راحت‌تر صورت میگیرد. تنها کافیست به شماره‌هایی که در پایین صفحه درج شده تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید تا یکی از کارشناسان رایان پشتیبان در ارتباط با مشکل مربوطه فورا در محل حضور یابد.

خدمات شرکت رایان پشتیبان

واحد خدمات شبکه شرکت رایان پشتیبان با محوریت پیاده کردن شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و شرکت‌ها به عنوان بستر اصلی ارتباطات داخل سازمانی و منتقل کردن اطلاعات، محرمانه نگه داشتن اطلاعات آن مجموعه، پشتیبان گیری از اطلاعات، استفاده‌ی بهینه از برنامه‌های تحت شبکه و تحت وب با مناسب‌ترین کارایی‌ به شکلی منظم و دقیق فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

به طور کلی خدمات و پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان در این ۳ قالب عرضه می‌گردد:

  • مشاوره‌ی اولیه جهت تشخیص شبکه‌های کامپیوتری مناسب
    مشاوره قبل از نصب یک شبکه کامپیوترییکی از اصولی‌ترین و ضروری‌ترین گام‌هاییست که یک شرکت پشتیبانی خبره و حرفه‌ای باید انجام دهد. بنابراین اولین قدم برای نصب و راه اندازی شبکه و خدمات پشتیبانی شبکه، مشاوره است چرا که با در نظر داشتن نیاز و بودجه‌ای که هر مجموعه برای ساختار شبکه خود در نظر گرفته است می‌بایست راهکاری مناسب به آن مجموعه ارائه شود. یک شخص مشاور شبکه‌های کامپیوتری با در نظر گرفتن استانداردها موجب کم شدن هزینه و بیشتر شدن کارایی و زیاد کردن امنیت خواهد شد که نکته قابل اهمیتی در شبکه می‌باشد.
  • نصب و راه‌اندازی شبکه
    خدمات شبکه به طور کلی به دو گروه پسیو و اکتیو تقسیم میشود که در یک مقاله‌ی جدا به تفصیل درباره‌ی آنها پرداخته‌ایم. خدمات راه اندازی شبکهدر واقع مرتبط به بخش اکتیو شبکه‌های کامپیوتری است و بعد از مرحله اول یعنی مرحله‌ی مشاوره شبکه های کامپیوتری قابل اجرا می‌باشد.
    بنابراین پس از اینکه طراحی و ساختار شبکه را با در نظر گرفتن نیاز سازمان و بودجه‌ی آن تعیین کردیم، نوبت به پیکربندی‌ بخش‌های مختلف سازمان می‌رسد. از جمله پیکربندی تجهیزات میکروتیک، پیکربندی سوئیچ‌ها و روترهای سیکو، راه اندازی سرورهای مجازی، خدمات مجازی سازی و راه اندازی شبکه دامین یا ورک گروپ با سرویس‌های مورد نیاز این پیکربندی‌ها. متخصصان واحد خدمات پشتیبانی از شبکه پس از راه اندازی شبکه بایستی تا مدت زمانی معین جواب گوی پیکربندی‌های انجام شده باشند و با ارائه گزارشات مکتوب از پیکربندی‌های انجام شده  وظایف خود را کامل کنند.
    البته لازم است این را بدانید که شرکت رایان پشتیبان علاوه بر خدمات اکتیو شبکه، خدمات پسیو شبکه را نیز تمام و کمال برای سازمان انجام می‌دهد. از جمله خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری و خدمات خرید سرورهای شبکه چرا که خدمات پسیو شبکه کامپیوتری و خدمات خرید سرورهای شبکه هم تاثیر مستقیمی بر خدمات اکتیو شبکه می‌گزارد. خدمات پسیو شبکه برخلاف آنکه بسیار مبحث آسانی به نظر می‌آید، نیازمند تخصص فراوان است و انجام آن از اهمیت زیادی برخوردار است به این دلیل که در خدمات پسیو شبکه بایستی یکسری از استانداردها و محاسبات رعایت شود تا موجب بروز اشکالاتی در عملکرد بخش اکتیو شبکه نشود.
  • خدمات پشتیبانی شبکه
    برخی از سازمان‌ها دارای شبکه‌ی کامپیوتری می‌باشند اما برای انجام برخی از خدمات شبکه و پشتیبانی از آن به همکاری با شرکت های ارائه دهنده‌ی خدمات شبکه تمایل دارند. این کار برای شرکت‌هایی در اندازه کوچک یا متوسط مناسب و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد زیرا قیمت تمام شده خدمات پشتیبانی شبکه زمانی که با شرکت‌های پشتیبانی شبکه همکاری می‌کنند در مقایسه با زمانی که یک شخص به عنوان مسئول شبکه آن مجموعه حضور دارد، بسیار پایین‌تر می‌باشد. از طرفی هم شرکت‌های پشتیبانی شبکه دیگر وابسته به یک فرد بخصوص نمی‌باشند چرا که با یک گروه تخصصی خدمات پشتیبانی شبکه قرارداد پشتیبانی دارند که کارها را با تخصص و مهارت پیش میبرد و از آنجا که این کار به صورت گروهی و تیمی پیش میرود، زمانی که یکی از افراد نتواند از عهده‌ی کار برآید سایر افراد تیم به او کمک خواهند کرد.

خدمات نصب، راه اندازی و نگهداری شبکه در سعادت آباد

آیا رایان پشتیبان فقط به شرکت‌هایی که در منطقه‌ی سعادت آباد هستند خدمات ارائه می‌دهد؟
پاسخ این سوال منفی است. شرکت رایان پشتیبان نه تنها در سعادت آباد بلکه در اکثر مناطق تهران خدمات پشتیبانی از شبکه ارائه می‌دهد. نیروهای انسانی این شرکت در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده‌ی خدمت رسانی و انجام پروژه‌های کوچک و بزرگ خدمات درون شبکه‌ای می‌باشد. برخی از این خدمات به قرار زیر می‌باشند:

  • ایجاد امکان دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی‌ها
  • پشتیبان گیری دوره‌ای از اطلاعات در محل کارفرما و ارائه آن به کارفرما
  • بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت، شبکه و تمامی سیستم‌ها
  • ارائه گزارش‌های روزانه و یا هفتگی در خصوص نحوه ارائه خدمات و شرح فعالیت‌های انجام شده
  • ارائه خدمات نگهداری کامپیوتر و شبکه شامل صفر تا صد رفع اشکالات سیستم و شبکه
  • ارائه خدمات نصب و بروز رسانی آنتی ویروس و فایروال
  • ارائه خدمات بروز رسانی سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی
  • مدیریت پهنای باند، اینترنت و کنترل دسترسی به اینترنت
  • ارائه راهکارهای امنیت ارتباطات و اطلاعات

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.