پشتیبانی شبکه در زعفرانیه

پشتیبانی شبکه در زعفرانیه

شبکه سازی حرفه ای زمانی است که با سایر متخصصان هم در زمینه شغلی و هم در سایر زمینه‌های مرتبط ارتباط برقرار می‌کنید. شبکه سازی به شما این امکان را می‌دهد که روابطی را با دیگران تقویت کنید که برای شغل شما و کسانی که در شبکه شما هستند سودمند باشد. اگر کسب و کار شما در منطقه زعفرانیه فعالیت می‌کند، استخدام یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده مستقر در زعفرانیه می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل‌ها را برای شرکت خود بیابید و آنها را به روز نگه دارید تا بتوانید از رقبا جلو بزنید.

 

“شرکت رایان پشتیبان مفتخر است در همه زمینه‌های مربوط به خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی از شبکه، به مشتریان خود چه در تهران و در منطقه زعفرانیه، خدمات پشتیبانی ارائه دهد. ما در رایان پشتیبان ۲۴ ساعته آماده اعزام نیروهای فنی و مجرب خود به محل کار شما هستیم و شما را از هر گونه نگرانی درباره شبکه و مشکلات مربوط به آن برحذر میداریم.”

تعریف شبکه با یک مثال

ما می‌توانیم یک شبکه را به‌عنوان یک ارکستر الکترونیکی متشکل از تمام چیزهایی که سازمان ما برای اشتراک‌گذاری، ذخیره و پردازش اطلاعات، ارائه خدمات و انجام کار استفاده می‌کند، در نظر بگیریم. اعضای آن ارکستر شامل چیزهای بسیار متفاوتی است. کلمه شبکه بلافاصله بازیگران را سرورها، دستگاه‌های ذخیره سازی، سوئیچ‌ها، فایروال‌ها، روترها، چاپگرها و رایانه‌های رومیزی به ذهن متبادر می کند. همچنین ممکن است به چیزهایی مانند تلفن‌های هوشمند، تلفن‌های رومیزی و تبلت فکر کنیم. با این حال، شبکه امروزی شامل بسیاری از چیزهای دیگر است که ممکن است به آنها حتی فکر هم نکنیم. دستگاه‌های فکس، دستگاه‌های پست، دستگاه‌های تولید رباتیک، سیستم‌های گرمایش و تهویه مطبوع، سیستم‌های روشنایی، سیستم‌های امنیتی، و حتی چیزهایی مانند سیستم‌های سرگرمی، یخچال، توستر و قهوه سازها! در یک شبکه، همه این دستگاه‌ها به یکدیگر متصل هستند و با یکدیگر در ارتباط موثر قرار گرفته‌اند تا کاری را که از آنها می‌خواهیم انجام دهند و وظایف ما و زندگی‌مان را آسان‌تر کنند.

 مفهوم پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه سرویسی است که بر نگهداری شبکه تجاری موجود تمرکز دارد. گاهی اوقات، این به صورت داخلی انجام میشود. این شامل همه موارد مربوط به شبکه خواهد بود از عیب یابی مشکلاتی که ممکن است برای شبکه ایجاد شود تا آزمایش آن برای مشکلات احتمالی یا آسیب پذیری‌های امنیتی و همچنین شامل تعمیر و نگهداری شبکه نیز میشود.

تکنسین‌های پشتیبانی شبکه، شبکه‌های IT را توسعه و نگهداری می‌کنند. آنها عملکرد شبکه را نظارت کرده، ظرفیت سرور را بهینه می‌کنند و شبکه‌ها و داده‌ها را ایمن نگهداری می‌کنند. آنها همچنین خطاهای شبکه را در محل کار مشتری تعمیر کرده و به ارتقاء شبکه نیز کمک می‌کنند

خدمات شبکه در زعفرانیه

خدمات پشتیبانی شبکه شامل نگهداری روزانه شبکه‌های موجود یک شرکت است. این می‌تواند شامل تست معمول، عیب یابی و به روز رسانی شبکه کامل باشد. با توجه به مقیاس دانش و مهارت‌هایی که این امر مستلزم آن است، گماشتن کارکنان داخلی بدین منظور می‌تواند کاری پرهزینه و اضافی باشد. مشارکت با یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده مانند رایان پشتیبان به یک راه حل فناوری مقرون به صرفه و مطمئن برای پشتیبانی شبکه منتهی میشود و شامل همه چیز از پاسخ به سوالات در مورد شبکه گرفته تا تهیه آخرین تجهیزات و حتی اقدامات امنیت سایبری است. ما مطمئن می‌شویم که شبکه شما برای همیشه فعال و کارا باقی میماند.

 برخی از خدمات پشتیبانی شبکه شرکت رایان پشتیبان در زعفرانیه عبارتنداز:

راه اندازی و مدیریت شبکه: مدیران شبکه واجد شرایط بر تمام جنبه‌های مهم کسب و کار شما نظارت خواهند داشت تا رویکردی مقرون به صرفه‌تر از استخدام کارکنان فناوری اطلاعات داشته باشند. این همچنین شامل راه اندازی اولیه و اتصال همه دستگاه‌ها مانند رایانه‌های رومیزی، سرورهای پشتیبان، چاپگرها، خطوط ثابت و دستگاه‌های تلفن همراه به شبکه است.

پشتیبانی دسکتاپ و کاربر نهایی: پشتیبانی کامل از دسکتاپ و کاربر نهایی برای حفظ بهره وری ضروری است. کاربران نهایی اغلب اولین کسانی هستند که با مشکلات مواجه می‌شوند و بنابراین باید قبل از انتشار و افزایش اثرات مخرب آنها را گزارش کنند.
رایان پشتیبان یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات حرفه‌ای در این زمینه است و راهی مقرون به صرفه را به مشتریان ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که کارمندان شما با نظارت و مدیریت فعال تمام محیط‌های دسکتاپ کارآمد باقی می‌مانند.

امنیت شبکه: امنیت شبکه امروزه بزرگترین چالش را برای کسب ‌و کارها ایجاد می‌کند، زیرا یک تهدید واحد، مانند نقض داده‌ها، با توجه به تأثیر گسترده این خطرات، می‌تواند کل سازمان را فلج کند. به همین دلیل است که امنیت شبکه یک عنصر حیاتی از پشتیبانی شبکه است و ارزش همکاری با ارائه‌دهنده پشتیبانی شبکه را تقویت می‌کند تا شبکه‌های شما را با جدیدترین وصله‌های امنیتی، فایروال‌ها و سیستم‌های تشخیص نفوذ به‌روز نگه دارد و امنیت همه داده‌های حیاتی را تضمین کند.

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات: پشتیبان گیری و بازیابی داده‌ها راه نجات شما در صورت وقوع فاجعه است. در صورت وقوع فاجعه، بازسازی سیستم‌ها و فرآیندهای شبکه فناوری اطلاعات اولین گام در تداوم کسب‌ و کار است. این یک موضوع بسیار حساس است، بنابراین شما باید یک شرکت با صلاحیت بالا را انتخاب کنید. اگر شرکتی را فقط به این دلیل استخدام کنید که نرخ پایینی دارد، ممکن است منجر به از دست رفتن دائمی اطلاعات مهم شود و همچنین بازیابی اطلاعات را برای یک تکنسین با تجربه غیرممکن کند.

چرا کسب و کارها به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارند؟

فناوری دائماً در حال تغییر است و اکثر سازمان‌های کوچک و متوسط ​​با چالش‌هایی روبرو هستند که همگام با آن‌ها حرکت کنند. فناوری‌های نوظهور که برای افزایش بهره‌وری طراحی شده‌اند، نوآوری را به فرآیندهای حرفه‌ای می‌بخشند، اما فرصتی منحصر به فرد را ارائه می‌دهند که اغلب از تیم حرفه‌ای معمولی پیشی می‌گیرد.

مشارکت با شرکت‌های تخصصی فناوری اطلاعات که خدمات فناوری اطلاعات را ارائه می‌کنند، مانند پشتیبانی شبکه، به جای کارکنان تیم‌های داخلی همراه با آموزش مداوم و هزینه‌های آموزش مداوم، اغلب انتخاب هوشمندانه‌تری است.

راه اندازی شبکه در زعفرانیه

خدمات نصب و راه اندازی شبکه‌های کامپیوتری رایان پشتیبان به صورت زیر است:

خدمات پسیو شبکه: کلیه امور مربوط به تجهیزات سخت افزاری شبکه، زیر شاخه‌ خدمات پسیو شبکه است. به طور خلاصه و تیتروار این خدمات شامل موارد زیر میشوند:

  • خدمات کابل کشی شبکه
  • طراحی اتاق مانیتورینگ یا پایش شبکه
  • نصب و راه اندازی برق اضطراری UPS
  • کابل کشی برق
  • پیاده سازی تجهیزات مربوط به تلفن سانترال
  • نصب شبکه وایرلس
  • نصب و تنظیم رک شبکه
  • نصب تجهیزات پسیو شبکه مانند سوئیچ، روتر و …
  • نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه
  • نصب سیستم های امنیتی
  • نصب تجهیزات اتاق سرور شامل خنک کننده، تهویه هوا، اعلام و اطفاء حریق، کف پوش، دیوار پوش و سقف کاذب
  • نصب سیستم احراز هویت هنگام ورود و خروج
  • نصب سنسورها کنترلی به منظور نظارت شبکه در بخش های مختلف
  • برقراری ارتباط بین بخش های مختلف
  • تست و عیب یابی شبکه بعد از نصب اولیه

خدمات اکتیو شبکه: برای شروع کار از طریق شبکه، به نصب یک سری نرم افزارهای خاص جهت ارائه‌ی سرویس‌های مختلف نیاز است. این نوع خدمات در دسته خدمات اکتیو شبکه قرار می‌گیرند که توسط شرکت رایان پشتیبان پوشش داده میشود. چند مورد از خدمات اکتیو شبکه به قرار زیر می‌باشند:

  • نصب و پیکربندی سرورهای ویندوزی یا لینوکسی
  • نصب و راه اندازی ویندوز سرور
  • پیکربندی سوئیچ و روترهای سیسکو و میکروتیک
  • نصب و راه اندازی سرویس‌های شبکه روی سرورهای مختلف مانند DNS ، DHCP و …
  • نصب تجهیزات اکتیو شبکه
  • نصب فایروال
  • نصب نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه
  • نصبنرم افزارهای امنیت شبکه
  • نصب نرم افزارهای مدیریت و کنترل اینترنت و پهنای باند مصرفی
  • نصب نرم افزارهای پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک
  • نصب نرم افزارهای اتوماسیون اداری
  • نصب سرویس های مجازی سازی سرور و کلاینت
  • نصب سرویس های ارتباطی تحت شبکه
  • نصب نرم افزارهای کاربردی شبکه
  • جابه‌جایی و تغییر ساختار شبکه

نکته‌ای که متخصصان رایان پشتیبان در طراحی شبکه خیلی به آن اهمیت می‌دهند این است که امکان تغییر آن در آینده وجود داشته باشد و یک شبکه‌ی منعطف بسازند. بنابراین در صورتی که طراحی توسط کارشناسان رایان پشتیبان انجام شود، جای نگرانی نیست. چرا که احتمال هرگونه تغییر احتمالی در آینده، اعم از جا به جایی یا کوچکتر و بزرگتر شدن سازمان، در طراحی در نظر گرفته میشود.

ارتباط با شرکت خدماتی رایان پشتیبان در زعفرانیه

شما می‌توانید با دریافت یک جلسه مشاوره رایگان و شرح دقیق نیازمندی‌هایتان درخصوص نصب و راه اندازی و پشتیبانی شبکه و تعرفه‌ های مربوط به آن، اطلاعات کاملی کسب کنید. برای دریافت مشاوره میتوانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری با ما در ارتباط باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ی غیرحضوری میتوانید از طریق شماره تماس  ۰۲۱۲۶۷۶۳۱۶۶ با کارشناسان ما در زعفرانیه در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.