خدمات نصب و راه اندازی شبکه در شهرک غرب

خدمات نصب، راه اندازی شبکه در شهرک غرب

اگر جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید یک شبکه را راه اندازی کنید، شرکت رایان پشتیبان را در امور خدمات نصب، راه اندازی شبکه در شهرک غرب همراه کند، از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شبکه با ما در تماس باشید.

خدمات نصب، راه اندازی و نگهداری شبکه در شهرک غرب

پشتیبانی شبکه یک خدمات پیشگیرانه می باشد!

همان گونه که بنجامین فرانکلین گفته است: ارزش یک اونس پیشگیری، زیادتر از یک پوند درمان می باشد، تعمیر و نگهداری منظم شبکه های کامپیوتری لازم می باشد، همان طور که  سرویس ماهیانه یک خودرو لازم است و چنان چه بدرستی صورت نگیرد، هزینه مالکیت آن در طول زمان خیلی پایین می آید و بهره وری شما خیلی زیادتر می شود. پشتیبانی شبکه می تواند با گرفتن گزارش خرابی سیستم و مشکلات تجهیزات، با روشی پیشگیرانه که شامل نظارت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته، چک کردن منظم سیستم، چک کردن تجهیزات و تعمیر و نگهداری منظم احتمال اشکالات جدی را به حداقل برساند.

علت پشتیبانی شبکه چیست؟

شرکت های بزرگ تر به طور معمول یک قسمت فناوری اطلاعات و ارتباطات به خصوصی دارند که موقع بوجود آمدن هر نوع مشکل شبکه در دسترس مجموعه هستند. با این حال تجارت در حال رشد همواره قادر به پرداخت هزینه های یک گروه فناوری اطلاعات با دانش شبکه ای کافی نیستند، ولی هنوز هم احتیاج به پشتیبانی دارند. از این رو احتمال دارد احساس نکنند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات لازم است. با این حال، حتی برای تجارت های کوچک با تعداد کامپیوتر های کم، چنان چه مشکلی کوچکی هم ایجاد شود می تواند موجب اختلال بسیاری شود.

بیشتر بخوانید: قرارداد پشتیبانی شبکه و نگهداری کامپیوتر

علت مهم بودن پشتیبانی شبکه چیست؟

شبکه کامپیوتری تجارت شما ستون فقرات زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شما هستند که اتصال تمامی  دستگاه ها را ممکن می کند. این ساختار شامل رایانه ها، سرورها، سوئیچ ها، چاپگرها و روترها می باشد هر کدام از این دستگاه ها می توانند یک مشکل ایجاد کند و تجارت حساستان با قطع کلی یا جزئی روبرو کند و بهره وری شما از بین برود. پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان با طراحی شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و هم محیط اینترنت میسر می سازد و سلامت شبکه ی شما را تضمین خواهد کرد.

نگهداری و حفظ شبکه

هدف کلی در این قسمت ، حفظ و نگهداری از تجهیزات نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری شبکه و یا به عبارت خدمات پشتیبانی شبکه و سخت‌ افزار با رعایت استانداردها است. در این قسمت باید تمامی تجهیزات شبکه، از جمله: کامپیوترها، سوئیچ، روتر ، سرورها، ، مودم، اکسس پوینت و غیره به همراه تجهیزات پسیو شبکه و زیرساختی مقل کابل، داکت،  پریزهای شبکه، کیستون‌ها، رک، پچ پنل و غیره به شکل کلی مستندسازی شود و نقشه شبکه به همراه جزئیات تجهیزات، در آن تعیین شود.

اجرای این کار نخستین قدم و یکی از اصلی ترین قسمت های پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات شبکه به شمار می رود، به دلیل اینکه داشتن اطلاعات مکتوب شده و به اصطلاح داکیومنت سازی شده از شبکه، به خصوص در شبکه‌های بزرگ، به شدت می‌تواند در حل اشکالات و از بین بردن ایرادات به مدیران شبکه و کارشناسان پشتیبانی، کمک کند. داشتن اطلاعات شبکه به شکل مکتوب می‌تواند یک آگاهی نسبی از وضعیت شبکه را برای مسئولین آن فراهم سازد.

به جرأت می‌توان گفت که عدم اطلاعات مستندسازی شده از شبکه، یکی از مشکلات بزرگ شرکت‌ها در مورد نگهداری از شبکه است. هر چقدر جزئیات و وسعت شبکه زیادتر باشد احتیاجی به مدارک بیشتر احساس می شود. در شبکه‌های بزرگ نداشتن چنین اطلاعاتی می‌تواند سبب هدر رفتن روزها و حتی ماه‌ها زمان و انرژی باشد و هزینه‌های بسیاری را تحمیل کند.

شما می توانید جهت ارتباط با پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

تلگرام:  rayanposhtiban1@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.