پشتیبانی شبکه و سرور

پشتیبانی شبکه و سرور

رایان پشتیبان می تواند هزینه های IT شما را کاهش دهد و عملکرد شبکه وسرور شما را بهبود بخشد. همین امروز با ما تماس بگیرید.
رایان پشتیبان با داشتن ۱۳ سال سابقه در مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور، طیف گسترده ای از تعمیر و نگهداری سرور و شبکه، از جمله نظارت بر سرور، امنیت و تنظیمات اولیه سرور را ارائه می دهیم.

شبکه چیست ؟

شبکه مجموعه ای از کامپیوتر، سرور، رایانه های بزرگ، دستگاه های شبکه، لوازم جانبی، و یا به عبارت دیگردستگاه های متصل به یک دیگر اجازه می دهد تا اشتراک گذاری انجام شود. نمونه ای از شبکه اینترنت است که میلیون ها نفر را در سراسر دنیا به هم متصل می کند.

چه تفاوتی بین شبکه های عمومی و خصوصی وجود دارد؟

شبکه های عمومی که اغلب توسط مشاغل در شرگت ها و سازمان ها و سایر مناطق در دسترس عموم ارائه می شود ، راهی مناسب برای اتصال به اینترنت است.

  • برخی از شبکه های وای فای عمومی قبل از برقراری اتصال به رمز ورود نیاز دارند. اگر شبکه یک نماد قفل را در در کنار لیست Wi-Fi نمایش دهد شما به رمز ورود نیاز دارید .
  •  برای اتصال به برخی از شبکه ها نیازی به گذرواژه نیست ، اما قبل از دسترسی به اینترنت لازم است با استفاده از مرورگر وب وارد شوید.
  •  سایر شبکه های عمومی به کلمه عبور نیازی ندارند. هر دستگاهی که امکان اتصال را داشته باشد بدون احراز هویت به این شبکه های Wi-Fi متصل شود.

شبکه های خصوصی اقدامات امنیتی برای جلوگیری از اتصالات ناخواسته یا غیر مجاز در نظر گرفته اند. شبکه های خصوصی غالباً برای حفظ امنیت و حفظ پهنای باند از شبکه های وای فای در خانه ، مشاغل یا مدارس یا نقاط ارتباطی تلفن همراه استفاده می شوند.

پشتیبانی از شبکه و سرور

پشتیبانی شبکه به چه صورت است ؟

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، در حقیقت به معنی مفهوم نگهداری شبکه، مراقبت و رفع ایراد بوجود آمده در قسمت نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی های کامپیوتر هم شامل این خدمات میشود. این حرفه در دنیای امروزی یک شغل بسیار مهم محسوب میشود چرا که با امنیت اطلاعات در شبکه های کامپیوتری در مشاغل مهم در سازمان ها و شرکت ها سرو کار دارد و اگر در کوتاهترین زمان خدمات پشتیبانی شبکه به خوبی ارئه نشود خسارت های زیادی به کسب و کار ها ایجاد خواهد شد. شرکت رایان پشتیبان ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در تهران این موضوع را خیلی خوب درک کرده و تلاش می نماید با ارائه خدمات متمایز و مشاوره های تخصصی به موقع از مشکلات کامپیوتری و شبکه پیشگری کرده و با کسب رضایت مشتریان خدمات خود و تعداد مشتریان را گسترش دهد.

مزایای پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان:

  1.  خدمات ما در همه اندازه ها و انواع سازمان ها در دسترس است.
  2.  نظارت بر وضعیت شبکه
  3. تشخیص سریع مسائل مربوط به عملکرد آن ها
  4.  شناسایی و اطلاع از خطاهای زیرساخت یا خرابی ها
  5.  نصب و آزمایش از راه دور سیستم عامل و patch
  6.  پشتیبانی ۲۴ ساعته
  7.  حل مسائل و مشکلات شما از راه دور یا در محل
  8.  پشتیبانی از تجهیزات و امکانات جانبی
  9.  بیش از ۱۰ سال تجربه کاری

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۲۱۲۲۳۴۰۴۷۶

سرور چیست و به چه منظوری استفاده می شود؟

در بحث میزبانی وب ، سرور معمولا یک کامپیوتر قدرتمند به لحاظ سخت افزاری است که بواسطه یکسری ملزومات قادر است یک یا چندین سایت را میزبانی نماید. این سرورها معمولا در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شوند. سرور در شبکه دیتاسنتر به اینترنت بسیار پایدار و سریع وصل می شود تا بتواند کارایی مناسبی داشته باشد. همچنین آی پی اختصاصی بر روی آن ست می شود تا در دسترس عموم در سطح اینترنت باشد. پس از اینکار معمولا اقدامات مورد نیاز دیگر نظیر نصب سیستم عامل، پیکربندی و … بصورت Remote و از راه دور قابل انجام خواهد بود. اگر سرور بصورت کلی و واحد در اختیار گرفته شود به آن سرور اختصاصی و اگر سرور مورد نظر با ابزارهای نرم افزاری خاصی به چند بخش تقسیم شود هر بخش از آن را سرور مجازی می گویند. در واقع سرور مجازی بصورت نرم افزاری از سرور اختصاصی گرفته می شود.

چرا به به پشتیبانی سرور نیاز دارید؟

  1.  آیا سرور شما کند ، قدیمی و شمارا از کارهایتان عقب میندازد؟
  2.  آیا فکر می کنید سرور شما در معرض ویروس ها و بدافزارها است؟
  3.  آیا هزینه مدیریت سرورهای کسب و کار شخصی شما زیاد است؟
  4.  آیا برای کنترل و مدیریت ظرفیت سرور خود تلاش نمی کنید؟
  5.  آیا لازم است که به سرعت و بدون اتلاف وقت بر عملکرد سرورهای خود ، کسب و کار خود را مدیریت کنید؟
  6.  آیا مزایای زمانی برون سپاری پشتیبانی سرورخود را در نظر دارید؟

سرورها معمولا راس ارتباطی در شبکه هستند. از سرورها معمولا برای کنترل، مدیریت، میزبانی و … استفاده می شود. در این مطلب سرور از جهت میزبانی وب مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اینکه سرور چیست و علاوه بر کاربردهای دیگر چه کاربردی در میزبانی وب دارد. در میزبانی وب، سرورها معمولا به دو مدل سرور اختصاصی و سرور مجازی هستند که بصورت مشروح در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

تیم ما تخصص های لازم برای طراحی، پیاده سازی و نگهداری شبکه را دارد و در تمام مراحل سیستم های شبکه و سرور همراه شماست از جمله:
۱. برنامه ریزی، طراحی و معماری شبکه
۲. نصب شبکه و تنظیم عملکرد
۳. نصب کابل، سوئیچ و روتر
۴. نصب سرور، مجازی سازی و یا ارتباط از راه دور
۵. پشتیبان گیری برنامه ریزی شده و تکثیر از راه دور
۶. ارزیابی و اجرای اقدامات امنیتی
۷. تعمیر و نگهداری شبکه و سرور

میتوان گفت سرور شما قلب حیاتی شبکه کسب و کار شماست که برای مدیریت ترافیک، امنیت، دسترسی به اسناد مهم و برنامه ها بسیار ضروری است. قابلیت های سرور به اندازه ای است که در صورت بروز اشکال در این سیستم، به طور قابل توجهی بر بودجه، زمان و گردش کار شما تأثیر میگذارد. تیم متخصص ما در رایان پشتیبان همیشه در دسترس هستند تا به شما کمک کنند تا تمام اقدامات ممکن را برای جلوگیری از به خطر افتادن امنیت شبکه خود انجام دهید.

پشتیبانی سرور رایان

ما پشتیبانی سرور را ارائه می دهیم!

ما در ارائه پشتیبانی سرور متناسب با نیازهای شرکت و کسب و کار شما تخصص داریم ، شما را از سختی و مدیریت داخلی سرورهای خود راحت می کنیم و به شما امکان می دهیم بدون هیچ گونه اتلاف وقت ، کارها خود را با خیال راحت انجام دهید.
 پشتیبانی کامل از سرور
پشتیبانی کامل از سرور ما شامل پشتیبانی فعال شبانه روزی و نظارت بر:

  • استفاده از حافظه
  •  میزان استفاده از پردازنده
  •  پشتیبان گیری
  •  ویروس ها
  •  بروز رسانی نرم افزار
  •  رویدادهای سرور
  •  عصر سخت افزار
  •  ساییدگی و پارگی عمومی

پشتیبانی سرور کاملاً مدیریت شده ما ۲۴/۷ بر اساس یک هزینه ثابت ماهانه بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای مشاغل شما است ، و به شما امنیت نهایی سرور را می دهد.

همانطور که میدانید زیرساخت فناوری اطلاعات قدرتمند و قابل اعتماد امروزه بنیان تجارت است و داشتن یک شبکه قابل اعتماد و کارآمد از سیستم های رایانه ای برای کسب و کار شما بسیار مهم است. و ما به شما اطمینان می دهیم که شبکه ها و سرورهای تجاری شما را به صورت حضوری و دوره ای کنترل کرده و از راه دور ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز در سال کنترل و پشتیبانی کنیم.
ما با بسته های تعمیر و نگهداری خود پشتیبانی ۲۴/۷ را در ۳۵۶ روز سال به شما ارائه می دهیم تا از عملکرد درست سیستم های کسب و کار شما اطمینان حاصل کنیم. اگر مشکلی در شبکه رایانه ای شما وجود داشته باشد یا سرور شما به هر طریقی تحت تأثیر قرار گرفته باشد، به ما اطلاع داده می شود و تیم متخصص ما به شما کمک می کنند تا مشکل شما به سرعت برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.