پشتیبانی شبکه در الهیه

پشتیبانی شبکه در الهیه

شبکه‌های IT ستون فقرات زیرساخت های ارتباطی امروزی هستند. با گذشت زمان، رشد دستگاه‌های دارای داده، قابلیت های Wi-Fi و سیستم‌های ابری به طور فزاینده‌ای شبکه را به سمت بهتر شدن سوق داده است. از آنجا که طراحی، مهندسی و برنامه ریزی شبکه‌های اطلاعاتی نسبتاً پیچیده است هریک از شرکت‌ها می‌کوشند شبکه‌ای قدرتمند در سازمان خود داشته باشند و از خدمات کامپیوتری عالی بهره‌ مند شوند.
ارائه خدمات شبکه در الهیه، میتواند به صورت حضوری، آنلاین و یا از راه دور صورت گیرد. شرکت رایان پشتیبان یکی از شرکت‌های خدمات و پشتیبانی از شبکه در تهران است که خدمات متنوعی برای ارتقا و تامین امنیت شبکه‌ به شرکت‌ها ارائه می‌دهد. تیم رایان پشتیبان دارای تیمی مجرب و تحصیل کرده بوده که هر کدام وظایف خود را در زمینه شبکه به صورت تخصصی انجام می‌دهند. از دیگر مزایای همکاری با رایان پشتیبان، ارائه خدمات تخصصی و پرسرعت متناسب با نیاز مشتری و همچنین انعطاف پذیری بالای این مجموعه می‌باشد.

خدمات شبکه خود را به رایان پشتیبان بسپارید!

“شرکت رایان پشتیبان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه خدمات شبکه، مفتخر است بهترین خدمات را برای انواع سازمان‌ها و کسب و کارهای تجاری در سراسر ایران ارائه دهد. خدماتی که رایان پشتیبان برخلاف سایر شرکت‌های پشتیبانی انجام می‌دهد، براساس آزمون و خطا نیست بلکه براساس تجربه‌‌ای ۱۷ ساله است که آن را از دیگر شرکت‌های خدماتی متمایز می‌سازد. “

مبانی طراحی شبکه

در اصطلاح اساسی، طراحی شبکه به فرآیند برنامه ریزی پیاده سازی زیرساخت شبکه کامپیوتری در یک کسب و کار اشاره دارد. این فرآیند شامل ارزیابی، محدوده ‌بندی و آزمایش یک شبکه قبل از استفاده است. یک نمودار معمولی از این طراحی شبکه شامل ساختار کابل کشی، نقشه برداری لجستیک، و اندازه گیری‌ها و معماری امنیتی است. البته انتخاب نوع، کمیت و مکان دستگاه‌های تکنولوژیکی نیز موثر است. هدف از طراحی خوب، برآوردن الزامات و نیازهای شرکت و در عین حال به حداقل رساندن هزینه‌ها است.
با بکارگیری خدمات کارامد طراحی شبکه، شناسایی دستگاه‌های معیوب سریع‌تر و دقیق‌تر میشود و هزینه کمتری برایتان در پی خواهد داشت. همچنین در شرایط بحرانی که نیاز به عیب یابی سریع است، طراحی موثر شبکه و نقشه برداری توپولوژی می‌تواند تفاوت محسوسی را در عملکرد شبکه برایتان رقم بزند.

بهترین خدمات شبکه در الهیه

اگر هنوز در مورد طراحی و پشتیبانی شبکه کنجکاو هستید و میخواهید بدانید چه چیزی برای اجرای موثر شبکه سازمان شما ضروری است، مهندسان ما در رایان پشتیبان به شما کمک خواهند کرد. در طول مرحله برنامه ریزی، یک طراح باید چندین جنبه را در نظر بگیرد، از جمله نحوه حفظ سلامت شبکه، بهینه سازی پیکربندی دستگاه، انتخاب روش‌های لجستیک برای مدیریت و ..
یک شبکه خوب طراحی شده شامل یک جنبه خاص است و آن هم این است که درک روشنی از اهداف تجاری و فنی شرکت شما ارائه می‌دهد. یک چارچوب فنی برای دستیابی به اهداف حال حاضر و آینده ضروری است. به دنبال زیرساختی قوی از منابع خارجی و همکاری با شرکت‌های برون سپاری پشتیبانی از شبکه برای کمک به ایجاد یک برنامه بلند مدت باشیئ که نیازهای کسب و کار را برآورده می‌کند و مطابقت می دهد و مطمئن باشید رشد و توسعه بیشتری در پیش است.

خدمات شبکه رایان پشتیبان در الهیه :

  1.  خدمات مبتنی بر مایکروسافت
  2.  خدمات مبتنی بر  مدیریت تجهیزات سیسکو
  3.  ارائه خدمات نگهداری کامپیوتر و شبکه شامل صفر تا صد رفع اشکالات سیستم و شبکه
  4.  ارائه خدمات نصب و بروز رسانی آنتی ویروس و فایروال
  5.  ارائه خدمات بروز رسانی سیستم عامل و نرم افزار های کاربردی
  6.  مدیریت پهنای باند، اینترنت و کنترل دسترسی به اینترنت
  7.  ارائه راهکارهای امنیت ارتباطات و اطلاعات
  8.  ایجاد امکان دسترسی به شبکه و کنترل دسترسی‌ها
  9.  پشتیبان گیری دوره‌ای از اطلاعات در محل کارفرما و ارائه آن به کارفرما
  10.  بررسی زیرساخت شبکه و ورودی‌های اینترنت، شبکه و تمامی سیستم‌ها
  11.  ارائه گزارش‌های روزانه و یا هفتگی در خصوص نحوه ارائه خدمات و شرح فعالیت‌های انجام شده
  12.  خدمات پسیو شبکه شامل نصب، اجرا و مدیریت
  13.  خدمات پشتیبانی شبکه مشاوره، نگهداری تجهیزات شبکه
  14.  فروش تجهیزات شبکه  شامل انواع سوئیچ‌ها، روترها، مودم
  15.  خدمات مشاوره و ارائه راهکار در زمینه های راه اندازی شبکه
  16.  مجازی سازی و دامین شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات وابسته
  17.  نصب دوربین‌های مدار بسته مبتنی بر شبکه یا آی پی و آنالوگ
  18.  نگهداری شبکه کامپیوتری‌، دکل‌های مخابراتی و سیستم‌های محافظتی
  19.  نصب و راه اندازی مراکر تلفن پیشرفته تلفنی ویپ و سانترال

راه اندازی شبکه در الهیه

راه اندازی شبکه در الهیه

راه اندازی و پیاده سازی شبکه شامل مراحل زیر است:

طراحی شبکه فیزیکی

۱. طراحی شبکه محلی (LAN)

طراحی LAN شامل انتخاب دستگاه های مناسب مانند هاب ها، پل ها، سوئیچ ها و روترها است. معیارهای انتخاب دستگاه های LAN شامل موارد زیر است:

  •  تعداد پورت های مورد نیاز در سطوح مختلف
  •  سرعت (۱۰Mbps/100Mbps/1Gbps یا موارد دیگر)
  •  ملاحظات رسانه ای، مانند اترنت، حلقه توکن و غیره.
  •  پشتیبانی از پروتکل های مختلف شبکه مانند TCP، VOIP و غیره
  •  سهولت در پیکربندی و قابلیت نگهداری
  •  مدیریت (SNMP و غیره)
  •  دسترسی
  •  مستندات

۲. طراحی شبکه گسترده (WAN)
فناوری‌های WAN مختلف برای اتصال منابع سازمانی در دسترس هستند. چند فناوری برجسته در زیر آورده شده است:

  •  خطوط اجاره ای
  • شبکه نوری همزمان (SONET)
  • فریم رله
  •  حالت انتقال ناهمزمان (ATM)
  •  فناوری متناسب با نیاز سازمانی به پهنای باند و نیازهای QoS، الزامات امنیتی و الزامات برنامه بستگی دارد.

  الزامات دسترسی از راه دور:
همانطور که شرکت‌ها در حال افزایش هستند و امکان دارد اقداماتشان را به صورت سیار انجام دهند، این نیاز به قابلیت دسترسی از راه دور برای مدیران، مشتریان و فروشندگان آن نیاز دارد. دستگاه ها با در نظر گرفتن الزامات دسترسی از راه دور شرکت انتخاب می‌شوند. چندین فناوری را میتوان برای دسترسی از راه دور استفاده کرد از جمله PPP، Multilink PPP، ISDN یا مودم کابلی. باید به دقت بررسی شود که آیا نرم‌افزار یا دستگاه‌های WAN از روش‌های احراز هویت و مجوزی که قرار است توسط شرکت اتخاذ شود، پشتیبانی می‌کنند یا خیر.

  تست و مستند سازی:
روش‌های آزمون مناسب برای آزمایش کامل یک شبکه دانشگاهی یا سازمانی توسعه داده شود. روش‌های تست باید شامل اتصال، دسترسی از راه دور، در دسترس بودن و تست بار باشد. مستند سازی با کمک نمودارهای شبکه انجام میشود. هم شبکه های منطقی و هم شبکه های فیزیکی باید به درستی مستند سازی شوند. فراموش نکنید که برای مراجعات بعدی و عیب یابی، یک خط پایه شبکه بگیرید.

  پیاده سازی زیرساخت‌های تجاری
پیاده سازی صحیح یک شبکه جدید در یک کسب و کار – یا ارتقاء شبکه موجود – به معنای مشارکت با شرکت‌های شبکه با تجربه برای راه حل است. این مشارکت به کاهش پیچیدگی شبکه، افزایش آگاهی خدمات و افزایش قابلیت های توسعه شما کمک می کند.
در اینجا در رایان پشتیبان، می‌توانیم به تحقق دیدگاه شما برای کسب ‌و کارتان کمک کنیم. تیم ما می‌داند که چگونه برنامه‌ریزی هماهنگ و استراتژی سفارشی‌شده، برتری عملیاتی را برای سال‌های آینده ایجاد می‌کند. خدمات فن آوری ما شامل راه حل های تجاری،ارتباطات و پشتیبانی سیستم شبکه است. امروز با ما تماس بگیرید تا مجموعه‌ای از گزینه‌های منحصر به فرد برای رفع نیازهای شرکت شما را در اختیارتان قرار دهیم.

چرا رایان پشتیبان؟

چرا باید خدمات برون سپاری خود را به شرکت رایان پشتیبان بسپاریم؟

زمانی که شما قصد دارید شبکه‌ی سازمان خود را واگذار یا برون سپاری کنید، یعنی حساس‌ترین داده‌های خود را در اختیار فرد یا شرکتی خارج از سازمان خود قرار داده‌اید. بنابراین باید از بین شرکت‌های خدماتی فراوانی که این روزها وجود دارند، با یک شرکت مطمئن قرارداد ببندید.
شرکت خدماتی رایان پشتیبان دارای یک تیم اجرایی متخصص و متبحر است که بدون توقف و بدون هیچ محدودیت زمانی، آماده خدمت رسانی به مشتریان و متقاضیان می‌باشد. یکی از دغدغه‌هایی که افراد شرکت رایان پشتیبان همواره در سر دارند این است که خدماتی که ارائه می‌دهند برای مشتری به صرفه باشد و موجب هزینه‌های اضافی در آینده نشود. به همین علت تلاش می‌کنند تا با استفاده‌ی کمتر و بهینه‌تر از فضای فیزیکی ساختمان، در جهت رسیدن به این هدف خود بکوشند.
همچنین با واگذار کردن امورات شبکه و تامین امنیت شبکه‌ی سازمان خود به متخصصان رایان پشتیبان به جای استفاده از دانش یک فرد، از تخصص و مهارت چندین کارشناس شبکه بهره‌مند میشود و با خیال راحت میتوانید بر روی سایر امورات سازمان تمرکز کنید.
زمانی که خدمات برون سپاری شبکه‌ی سازمان را به شرکت مهندسی رایان پشتیبان واگذار می‌کنید، علم و تکنولوژی سازمان شما به طرز چشمگیری مترقی و پیشرفته میشود زیرا رایان پشتیبان از مجهزترین تکنولوژی‌های روز دنیا چه در سطح سرور و چه در سطح کاربران برخوردار است و برای هر حل هر مشکلی راه‌حل‌ها و امکانات متنوعی را پیاده سازی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.