پشتیبانی شبکه در یوسف آباد

پشتیبانی شبکه در یوسف آباد

کسب و کارها به ۱۰۰% توجه شما در توسعه و پشتیبانی شبکه نیاز دارند تا بتوانید همیشه در حلقه رقابت باقی بمانید. برای انجام این کار به بهترین استعدادها و پشتیبانان نیاز دارید. شریکی که بداند چگونه سیستم‌های شبکه شرکت را مدیریت و پشتیبانی کند، انگیزه‌ای مضاعف به شما خواهد داد.

 

نقش ما در شرکت رایان پشتیبان این است که به شما کمک کنیم گزینه مناسب را برای توسعه و حمایت از محصول خود پیدا کنید، کارایی خود را بهبود بخشید و بهره وری را افزایش دهید تا بتوانید سریعتر رشد کنید.

 

مجموعه عالی دانش فنی ما بر تجربه مشتری با کیفیت بالا متمرکز شده است که توسط دانش فنی استثنایی پشتیبانی می شود. برون سپاری پشتیبانی IT شما میتواند زمان شما را برای تمرکز بر اهداف بلند مدت و توسعه استراتژیک خود آزاد کند تا وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهید، در مقابل ما هم مطمئن می‌شویم که شبکه شرکت شما با آخرین شیوه‌ها و فرآیندهای عملیاتی به روز کار می‌کنند.

خدمات پشتیبانی شبکه در یوسف آباد

ما یک شرکت خدمات شبکه‌ای هستیم که پشتیبانی فناوری اطلاعات را برای مدیریت و نگهداری سیستم‌های فناوری اطلاعات به مشتریان خود ارائه می دهیم. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری، خدمات شبکه های کامپیوتری نیاز به مدیریت مداوم دارند. کسب ‌و کارها اغلب ترجیح می‌دهند از استخدام کارکنان IT داخلی برای مدیریت سیستم‌های پشتیبانی شبکه فناوری اطلاعات خود دوری کنند. اگر به دنبال راه حل های مقرون به صرفه تر هستید، باید به دنبال برون سپاری سیستم های پشتیبانی زیرساخت شبکه خود باشید. اینجاست که ما وارد می شویم.

از طریق پشتیبانی شبکه برون سپاری، شبکه‌های تجاری شما را حفظ می کنیم و در عین حال به دنبال راه‌هایی برای به روز نگه داشتن شرکت شما و اجرای آن بر روی جدیدترین سیستم‌ها هستیم. خدمات پشتیبانی شبکه ما متناسب با نیازهای سفارشی شما مقیاس بندی و قیمت گذاری شده است. این خدمات می‌تواند شامل نظارت، عیب یابی و به روز رسانی خدمات شبکه کامپیوتری باشد، اما محدود به آن نیست. ما خدمات شبکه فناوری اطلاعات خود را به طیف وسیعی از مشتریان، از مشاغلی که به دنبال انتقال به فضای ابری هستند تا مدارسی که نیاز به پشتیبانی فناوری اطلاعات شبکه دارند، ارائه می‌دهیم. مهندسان ما خدمات عالی به مشتریان را در کنار تخصص پشتیبانی شبکه ارائه می‌دهند تا بهترین راه حل‌ها را برای مشکلات شما بیابند.

برخی ازخدمات شبکه ما در یوسف آباد عبارتند از:

  • طراحی شبکه شما بر اساس استانداردهای امنیتی
  • انجام ممیزی منظم امنیتی برای محافظت از شبکه در برابر ویروس‌ها و هکرها
  • بررسی و گردآوری اشکالات, نقایص و مشکلات موجود در شبکه
  • رفع و رجوع نقص‌های موجود در شبکه
  • تست عدم نقص شبکه و پایدار کردن وضعیت سلامت شبکه‌های کامپیوتری
  • آموزش مسئول شبکه سازمان جهت عیب یابی و پشتیبانی شبکه هنگام مواجه با اشکالات در آینده

خدمات شبکه در یوسف آباد

پشتیبانی شبکه با استفاده از رایانش ابری

ما می‌توانیم با خدمات شبکه خود به راه‌ اندازی شرکت شما در فضای ابری کمک کنیم و به شما این امکان را می‌دهیم تا به کسب و کار خود در هر کجا که می‌روید، بدون دردسر دسترسی داشته باشید. دلایل زیادی برای کنار گذاشتن خدمات قدیمی وجود دارد. ابر دارای طیف وسیعی از مزیت‌ها از قیمت گذاری برای هر کاربر تا ثبات و حفاظت از داده‌ها است. وقتی نوبت به ابر و یافتن بهترین راه حل‌ها متناسب با نیازهای خدمات شبکه فناوری اطلاعات شرکت شما می‌رسد، گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. ما اطلاعات شفاف و به روزی را در مورد روش صحیح به شما ارائه خواهیم داد تا مطمئن ترین و کارآمدترین تغییر خود را به ابر انجام دهید. کسب‌ و کارها معمولاً نگران هزینه راه‌حل‌های ابری هستند، اما هزینه کل مالکیت بسیار کمتر از سرورهای داخلی است و بسته به جایی که در سفر تجاری خود هستید، راه‌حل‌های ابری متفاوتی وجود دارد. مهندسان ما در مورد اینکه آیا شما به یک راه حل عمومی، خصوصی یا ترکیبی نیاز دارید به شما راه حل‌هایی ارائه می‌دهند و آنها را به طور یکپارچه برای به حداقل رساندن اختلالات اجرایی می‌کنند.

پس از ورود به فضای ابری، همچنان به پشتیبانی شبکه نیاز دارید تا مطمئن شوید که کارها به خوبی اجرا می شوند. رابطه ما ادامه دارد و ما به ارائه تمام پشتیبانی شبکه IT مورد نیاز شما ادامه خواهیم داد. شما با مهندسان ثابت کار خواهید کرد و دقیقاً می‌دانید چه کسی روی چه چیزی کار می‌کند. به این ترتیب، شما نیازی به توضیح مجدد نخواهید داشت و بیشتر اوقات، ما قبل از انجام از آنها مطلع خواهیم شد.

برون سپاری خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات

خدمات پشتیبانی IT برون سپاری شده راه رو به جلو در دنیای سیستم‌های شبکه های کامپیوتری پیشرفته است. پشتیبانی فناوری اطلاعات به خدماتی اطلاق می شود که به هر کاربر فناوری ارائه می شود و در مقایسه با کارکنان داخلی در زمان و هزینه بسیار صرفه جویی می کند. هزینه های ثابت زیادی برای استخدام، آموزش و توسعه پشتیبانی IT داخلی وجود دارد. با خدمات پشتیبانی IT برون سپاری ما، نیازی به نگرانی در مورد هیچ یک از این موارد نخواهید داشت.

 برون سپاری نظارت بر شبکه

نظارت بر شبکه برای کسب و کار شما بسیار مهم است و اختلالات ناشی از هر گونه نقص یا مشکل سیستم را کاهش می دهد. مهندسان پشتیبانی ما در رایان پشتیبان عملیات شبکه و به‌روزرسانی‌ها را بر روی سیستم‌های شما پیاده می‌کنند تا بتوان مشکلات را قبل از اینکه بر کسب ‌و کار شما تأثیر بگذارند، حل و فصل کرد.

 پشتیبانی شبکه برون سپاری شده

ما بسته به نیازهای منحصر به فرد شما، پشتیبانی شبکه برون سپاری را ارائه می دهیم. چه نیاز به نصب سخت افزار جدید، راه اندازی حساب های کاربری یا محافظت از آنتی ویروس داشته باشید، ما بهترین خدمات را برای ارتقای خدمات شبکه فناوری اطلاعات شما ارائه خواهیم داد.

 

راه اندازی شبکه در یوسف آباد

خدمات نصب و راه اندازی شبکه‌ توسط رایان پشتیبان

نکته‌ای که متخصصان رایان پشتیبان در طراحی شبکه خیلی به آن اهمیت می‌دهند این است که امکان تغییر آن در آینده وجود داشته باشد و یک شبکه‌ی منعطف بسازند. بنابراین در صورتی که طراحی توسط کارشناسان رایان پشتیبان انجام شود، جای نگرانی نیست. چرا که احتمال هرگونه تغییر احتمالی در آینده، اعم از جا به جایی یا کوچکتر و بزرگتر شدن سازمان، در طراحی در نظر گرفته میشود.

به طور کلی خدمات نصب و راه اندازی شبکه ما را میتوان به دو گروه خدمات اکتیو شبکه و خدمات پسیو شبکه دسته بندی کرد:

 

خدمات پسیو شبکه خدمات اکتیو شبکه
خدمات کابل کشی شبکهنصب و پیکربندی سرورهای ویندوزی یا لینوکسی
طراحی اتاق مانیتورینگ یا مانیتورینگ شبکهنصب و راه اندازی ویندوز سرور
نصب و راه اندازی برق اضطراری UPSپیکربندی سوئیچ و روترهای سیسکو و میکروتیک
کابل کشی برقنصب و راه اندازی سرویس‌های شبکه روی سرورهای مختلف مانند DNS ، DHCP و …
پیاده سازی تجهیزات مربوط به تلفن سانترال   نصب نرم افزارهای مدیریت و کنترل اینترنت و پهنای باند مصرفی
  نصب و تنظیم رک شبکهنصب فایروال
   نصب تجهیزات پسیو شبکه مانند سوئیچ، روتر و …نصب نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکهنصب نرم افزارهای پشتیبان گیری به صورت اتوماتیک
نصب سیستم احراز هویت هنگام ورود و خروجنصب نرم افزارهای امنیت شبکه
  نصب سنسورها کنترلی به منظور نظارت شبکه در بخش های مختلفنصب سرویس های مجازی سازی سرور و کلاینت
برقراری ارتباط بین بخش های مختلفنصب نرم افزارهای اتوماسیون اداری
برقراری ارتباط بین بخش های مختلفنصب سرویس های ارتباطی تحت شبکه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.