پشتیبانی شبکه در افسریه

پشتیبانی شبکه در افسریه

دسترسی به شبکه یک بخش ضروری از راه اندازی یک شغل و یا شرکت است. برنامه های کاربردی، خدمات اینترنتی و پایگاه‌های داده محلی همگی به یک شبکه قوی و امن متکی هستند. اگر در منطقه افسریه در تهران ساکن هستید میتوانید پشتیبانی شبکه خود را به تیم حرفه‌ای رایان پشتیبان واگذار کنید تا تمام مراحل طراحی، پیاده سازی، مدیریت و پشتیبانی لازم برای فعالیت موثر شبکه‌تان ارائه دهد.

فناوری کسب و کار به طور مداوم در حال تکامل است و بر هر حوزه‌ای از عملیات تجاری تأثیر میگذارد. به همین دلیل شبکه‌ها به سرعت به قلب فعالیت‌های روزانه کسب ‌و کار تبدیل شده‌اند. با داشتن اطلاعات مناسب در مورد مخاطبان، محصولات و خدمات کسب و کار شما، پیاده سازی شبکه جدید بسیار آسان‌تر و موفقیت آمیزتر صورت میگیرد.

طراحی شبکه

طراحی شبکه به کل سازمان شما کمک می‌کند تا بفهمد چگونه همه دستگاه‌های شما با یکدیگر تعامل دارند و چگونه خدمات مهم به هر گره در شبکه شما ارائه میشود.

طراحی شبکه در افسریه

جنبه طراحی اولین گام ضروری در فرآیند پشتیبانی است. درک طراحی شبکه متناسب با سازمان شما باعث افزایش بهره وری تیم‌ها و فروشندگان پشتیبانی فنی شما می‌شود. فرایند طراحی شبکه مکان قرارگیری هر دستگاه، جزئیات محصول و نحوه دریافت دسترسی به شبکه را ترسیم می‌کند. ایجاد و بررسی یک نمودار همچنین به آشکار کردن آسیب‌پذیری‌های امنیتی مهم یا برجسته کردن قسمت‌هایی که به ارتقا نیاز دارد کمک می‌کند.

شرکت رایان پشتیبان ساختار شبکه‌ای را طراحی و پیاده سازی می‌کند که متناسب با شیوه اداره کسب و کار شما باشد. فرآیندهای روزانه شما به تعیین محل قرارگیری یا جابجایی دستگاه‌ها و اتصالات کمک می‌کند (برای محیط‌های موجود که فقط نیاز به به‌روزرسانی دارند).

به طور کلی، داشتن یک سیستم شبکه خوب به شما امکان می‌دهد تا کنترل محیط شبکه خود را در دست بگیرید و شما را از نحوه جریان داده ها از یک طرف شبکه به انتهای دیگر مطلع می‌کند.

مدیریت شبکه در افسریه

مدیریت شبکه – رک سرور

مدیریت شبکه شامل نظارت و شبکه سازی منظم برای بهبود و افزایش طول عمر تجهیزات شما است. مدیریت زیرساخت شبکه شما شامل ایجاد و نگهداری خدمات دامنه، اشتراک‌ گذاری‌های شبکه، نمایه‌های کاربر، اعتبارنامه‌ها و موارد دیگر است. مقیاس ‌بندی مؤثر محیط نرم‌ افزار شما برای برآورده کردن خواسته‌های کسب ‌و کار شما یک فرآیند مداوم است که به تخصص، صبر و مهارت نیاز دارد.

خدمات شبکه در افسریه

خدمات جامع شبکه را با ما تجربه کنید :

  • کابل کشی شبکهپسیو شبکه و تلفن
  • نصب دوربین مداربسته
  • نصب و راه اندازی سرور های HP , Supermicro , Intel
  • رفع اشکالات شبکه و مشکلات روزمره
  • نصب و راه اندازی میکروتیک ، سیسکو
  • نصب انواع تجهیزات شبکه از جمله روتر ، سوئیچ ، فایروال
  • راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه
  • نگهداری و پشتیبانی تجهیزات پسیو شبکه شامل کابل ، داکت و …
  • نگهداری، پشتیبانی و پیکربندی حرفه ای تجهیزات شبکه سوئیچ ٬ روتر و …
  • فروش انواع سرور و ups
  • نگهداری و پشتیبانی اتاق سرور شامل رک ، سرور ، UPS و …
  • نگهداری و پشتیبانی سیستمهای صوتی و تصویری تحت شبکه
  • ارائه بهترین راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری امنیت شبکه
  • طراحی و اجرای مانیتورینگ شبکه روزانه، هفتگی، ماهانه(Monitoring )
  • ارائه سرویس های Active Directory ، DNS ، IIS ، FTP ، Routing ، SQL
  • استاندارد سازی شبکه و اتاق سرور (Datacenter)

 راه اندازی شبکه در افسریه

چه چیزی در پیاده سازی فناوری جدید نقش دارد؟

ادغام فناوری جدید در زیرساخت IT موجود نیازمند برنامه ریزی دقیق، ارزیابی کامل پلتفرم‌ها و مجموعه ابزارهای موجود و یک استراتژی است. به طور کلی پنج مرحله در اجرای موفق فناوری جدید وجود دارد:

  • ارزیابی
  • طرح و استراتژی طراحی
  • پیاده سازی و آزمایش
  • آموزش
  • ارزیابی و پشتیبانی مستمر

یک طرح اجرای ناموفق میتواند از جهات مختلفی برای شرکت هزینه داشته باشد: زمان و منابع، تجهیزات، کارکنان و اجزای کامپیوتر.

نظارت بر شبکه در افسریه

هنگامی که از راه حل‌های کامپیوتری رایان پشتیبان استفاده می‌کنید، در طول سال می‌توانید با خیال راحت به تعطیلات بروید و تمام کارهای فناوری اطلاعات را به ما بسپارید. ما به طور مداوم شبکه‌های مشتریان خود را رصد می‌کنیم تا مشکلات را قبل از بروز آنها حل کنیم. نرم‌افزار و تیم تکنسین‌های ما بر روی اجزای کند یا خراب از ایمیل‌ها گرفته تا برنامه‌ها و سرورهای وب و سلامت کلی شبکه نظارت می‌کنند.

مزایای پشتیبانی از شبکه توسط رایان پشتیبان:

  1. کاهش هزینه

اتصالات نامطلوب و نقص‌های فناوری ممکن است ابتدا مسائل جزئی به نظر برسند، اما می‌توانند به مشکلات پرهزینه در آینده منجر شوند. متمرکز کردن شبکه شما به معنای کاهش هزینه‌های IT در صورت بروز مشکل است. همچنین می‌توانید با به اشتراک گذاشتن پایگاه‌های داده، برنامه‌های کاربردی و دسترسی به اینترنت در یک هاب، هزینه‌ها را از طریق شبکه‌ سازی کاهش دهید. یک شبکه مشترک در سراسر کسب و کار شما، به جای پرداخت هزینه به ارائه دهندگان جداگانه برای طرح‌های دستگاه جداگانه، ارزش پول را بهینه می‌کند. ناگفته نماند سرورهای بزرگ و قدیمی می‌توانند فضای مسخره‌ای را اشغال کنند که در غیر این صورت می‌‌تواند به طور مؤثرتری برای تجارت استفاده شود.

  1. بهره وری

فن آوری قدیمی و ضعیف، عامل اصلی کاهش بهره وری کسب و کار است. بدون یک شبکه به روز و ایمن، اطلاعات مهم تجاری می‌تواند به راحتی در حین انتقال از بین برود. یک شبکه فراگیر زمان خرابی، انتقال کند و خطوط تعامل معیوب را به حداقل می‌رساند. ساده ‌سازی سیستم‌های شما، ارتباط سریع بین دستگاه‌های موجود در همان شبکه را امکان‌پذیر می‌کند و به کارکنان شما این امکان را می‌دهد تا مثل همیشه کارآمد باشند. نرم افزار هوشمند کارهای سنگینی را برای شبکه شما انجام می‌دهد، به طوری که کارمندان شما می‌توانند تنها مشغول انجام وظایف خود باشند و شما می‌توانید بر مدیریت کسب و کار خود به بهترین شکل تمرکز کنید.

  1. امنیت

امنیت شبکه از یکپارچگی اطلاعات محافظت می‌کند و کنترل می‌کند که چه کسی به آن دسترسی داشته باشد. باید از دفاعی برای مدیریت تمام نقاط ورودی استفاده کند، مانند استفاده از فایروال و رمزهای عبور مجزا برای جلوگیری از دسترسی. سیستم‌های شبکه مدرن دارای قابلیت انعطاف‌پذیری داخلی در برابر نقض‌های امنیتی هستند و در صورت به خطر افتادن شبکه به شما هشدار می‌دهند. مهم است که از تهدیدات خارجی جدید برای داده‌های خود آگاه باشید و برای مقابله با آنها با آخرین سیستم‌های نرم افزاری به روز باشید.

  1. ارتقاء سیستم

ارتقای سیستم می‌تواند بیش از حد وقت گیر باشد و اغلب در پشتوانه مشاغل پرمشغله قرار میگیرد. با این حال، باقی گذاشتن به‌روزرسانی‌ها به بعد می‌تواند در واقع راه را برای نقض‌های امنیتی و نقص‌های فناوری باز کند. برخلاف ماشین‌های قدیمی، لازم نیست سی دی را در هر کامپیوتری که در دفتر دارید قرار دهید. با یک شبکه مشترک، بیشتر این به‌روزرسانی‌ها به‌صورت بی‌سیم در فضای ابری انجام می‌شوند و همچنین زمان از دست رفته و هزینه‌های غیرضروری IT را به حداقل می‌رسانند.

  1. پیوند دادن عملیات تجاری

نیاز روزافزون به اتصال بی سیم در محل کار به این معنی است که شبکه بی سیم برای اتصال عملیات تجاری شما ضروری است. شبکه‌های بی‌سیم به کسب‌ و کارها این امکان را می‌دهد تا شبکه خود را فراتر از یک سایت انحصاری گسترش دهند، به این معنی که می‌توانید سیستم خود را به چندین ساختمان، فضاهای عمومی یا اهداف هم‌ مکانی مرتبط کنید. این امر به ویژه برای گسترش عملیات تجاری یا ایجاد ارتباط بین یک شرکت و شرکت دیگر مفید است.

  1. دسترسی از راه دور

اکنون استفاده از قابلیت‌های کار از راه دور بیش از هر زمان دیگری رایج است. این بدان معنی است که توانایی دسترسی به هر نقطه به طور فزاینده‌ای مورد توجه قرار گرفته است. با سرویس‌های WAN (شبکه وسیع)، رایانه‌ها را می‌توان در یک منطقه بزرگ به هم متصل کرد که فرصت‌های بیشتری را امکان ‌پذیر می‌کند. کارکنان می‌توانند از هر کجا (حتی زمانی که در شهر دیگری هستند) به داده‌ها و اطلاعات دسترسی داشته باشند. این امر توانایی حرفه‌ای شما را فوق العاده انعطاف پذیر می کند و کاربران را در هر کجا به هم متصل می‌کند.

  1. پشتیبانی فنی

اکثر ارائه دهندگان خدمات شبکه پشتیبانی فنی را در بسته شما قرار می‌دهند. این بدان معنی است که شما نیازی به استرس ندارید زیرا در صورت عدم وجود مشکل، یک متخصص واجد شرایط برای کمک خواهید داشت. سیستم های نرم افزاری هوشمند همچنین عملکرد شبکه شما را برای به حداقل رساندن خطرات احتمالی خرابی نظارت و ارزیابی خواهند کرد.

در رایان پشتیبان ما به طور فعال اتصال و برنامه های مسیریابی خطا را برای عملکرد بهینه شبکه نظارت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.