پشتیبانی شبکه در شهران

پشتیبانی شبکه در شهران

در زمانی که تکنولوژی جهان را فرا گرفته است، یک تکنسین ماهر پشتیبانی شبکه، مورد توجه‌ترین متخصص فنی است. شبکه‌ها مهره‌ها و پیچ‌هایی هستند که همه چیز را به هم متصل می‌کنند. تکنسین پشتیبانی شبکه تمام مشکلات شبکه را برای افزایش بهره وری و کاهش زمان خرابی حل می‌کند. بازتاب کار سخت انجام شده توسط تکنسین پشتیبانی شبکه این است که شبکه بدون وقفه کار می‌کند. آیا علاقه مند به انجام کاری هستید که تأثیر مستقیمی بر قابلیت سودآوری هر شرکتی داشته باشد؟ پس لازم است به بررسی خدمات پشتیبانی شبکه در شهران بپردازید تا ببینید آیا این شغل برای شما مناسب است یا خیر.

پشتیبانی شبکه چیست؟

پشتیبانی شبکه در شهران تضمین می‌کند که تمام سخت افزار شما سالم است و نرم افزار و سرورهای شما با ظرفیت بهینه کار می‌کنند. این شامل همه چیز از کارهای تعمیر و نگهداری منظم گرفته تا عیب یابی عمیق مشکلاتی است که ممکن است کسب و کار شما را مختل کند. مهمتر از آن، از شما و کارمندانتان پشتیبانی می‌کند – یعنی افرادی که در واقع از شبکه استفاده می‌کنند. این به شما امکان دسترسی به پشتیبانی شبانه روزی را می‌دهد و به شما آرامش می‌دهد که از شبکه کسب و کار شما به خوبی مراقبت می‌شود. بهترین پشتیبانی شبکه در شهرانشامل نظارت پیشگیرانه است که می‌تواند یک مسئله را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بحرانی ریشه کن کند.

چرا به پشتیبانی شبکه نیاز دارم؟

ستون هر محیط فناوری اطلاعات تجاری، شبکه است. این به همه دستگاه‌های شما کمک می‌کند تا با یکدیگر، اینترنت و فایل‌های شما ارتباط برقرار کنند، چه در یک سرور محلی باشند و چه در یک محیط ابری میزبان. درست کردن شبکه محلی بسیار مهم است. در غیر این صورت، می‌توانید خودتان را در پشت رایانه خود بنشینید و منتظر بارگیری منابع باشید و در نتیجه دوره‌های ناامیدکننده ای از کار را به همراه داشته باشید. هنگامی که این زمان از کار افتادگی در کل شرکت افزایش می‌یابد، می‌تواند بسیار پرهزینه شود. با داشتن یک شبکه سریع و قابل اعتماد، که به طور کامل توسط تکنسین‌های خبره فناوری اطلاعات پشتیبانی می‌شود، هرگز نباید نگران این موضوع باشید.

Computer Answers تعمیر و نگهداری و پشتیبانی پیشگیرانه را برای مشاغل و شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که بخش تخصصی IT خود را ندارند. ما همچنین می‌توانیم تمام یا برخی از تعمیرات شبکه شما را به یک تیم فناوری اطلاعات بسیار حرفه‌ ای برون سپاری کنیم که به طور معمول شبکه شما را برای خطاها، اشکالات و سایر عواملی که عملکرد سیستم را ضعیف می‌کنند بررسی می‌کنند. ما می‌ توانیم تعیین کنیم که سیستم شما به چه چیزی فوری نیاز دارد.

Computer Answers سه نوع پشتیبانی برای شبکه شما ارائه می‌دهد از سرورهای شما گرفته تا هر رایانه. در اینجا برخی از خدمات پشتیبانی شبکه در شهران آمده است:

تعمیر و نگهداری سرور شبکه

سرورهای شبکه شما ارگان مرکزی سیستم شما هستند. ما استراتژی‌ها و پروتکل‌هایی داریم که به رفع هر گونه مشکل سرور و به روز نگه داشتن آن‌ها برای اطمینان از عملکرد بهینه تا پایان مشتری کمک می‌کند. از رایج‌ ترین خدمات مرتبط با سرور عبارتند از:

  • بررسی‌ های معمول فایل‌های گزارش سرور، فضای هارد دیسک، مجوزهای فایل و پوشه
  • ارتقاء و به روز رسانی سخت افزار و نرم افزار
  • امنیت و تعمیر و نگهداری افزونگی
  • بررسی عملکرد برنامه
  • پشتیبان گیری خارج از سایت و در محل
  • تعمیر و نگهداری شبکه

Computer Answers از شما می‌خواهد که یک شبکه کامپیوتری بدون استرس و بدون مشکل برای انجام عملیات تجاری روان از طریق پشتیبانی زیرساخت شبکه با آخرین فناوری اطلاعات داشته باشید. مهندسان IT متخصصانی هستند که شبکه گسترده‌ ای را حل می‌کنند، با متخصصان پشتیبانی، در زمینه طراحی و باز طراحی شبکه شما برای داشتن بهترین معماری شبکه مهارت دارند. با کمک متخصصان پشتیبانی شبکه کامپیوتری، می‌توانید با حذف بخش‌ های غیرضروری از شبکه، تعمیرات کامپیوتر و خدمات تعمیر، هزینه‌ ها را کاهش دهید و از حداکثر عملکرد سیستم ۹۹% و تقریباً صفر شدن خرابی اطمینان حاصل کنید.

خدمات تعمیر و نگهداری شبکه عبارتند از:

  • بررسی فیزیکی سخت افزار شبکه
  • تعمیرات سوئیچ شبکه
  • تعمیرات هاب شبکه‌های کامپیوتری
  • پشتیبانی از روتر های شبکه
  • پشتیبانی از چاپگر های شبکه
  • سرورهای چاپ
  • تعمیرات یو پی اس
  • بررسی قوانین فایروال، گزارش‌ ها و سیستم‌ عامل
  • بررسی ناسازگاری های شبکه
  • بررسی ویژگی‌ ها و مجوزهای فایل و پوشه

ما می‌توانیم شبکه محلی محلی شما را بررسی کنیم و آنالیز عیب‌یابی تست سخت‌ افزار رایانه را برای شبکه کسب‌ و کار کوچک شما ارزیابی کنیم. ارزیابی سیستم‌ های شبکه موجود یکی از چالش‌برانگیزترین روش‌ها برای عیب‌یابی و ارزیابی شبکه‌های موجود است، در درجه اول این کار به یک شرکت پشتیبانی شبکه در شهران نیاز دارد که دارای متخصصان شبکه باشد که در تعمیر شبکه‌های کامپیوتری تجاری تخصص دارند. که می‌تواند راه اندازی شبکه شما را به درستی با حداقل وقفه انجام دهد تا شبکه گسترده LAN را تعمیر کند. سعی کنید برای آشنایی بیشتر با پشتیبانی شبکه از تمی مجرب رایان پشتیبان کمک بخواهید.

موارد حائز اهمیت در بررسی پشتیبانی شبکه در شهران

وقتی نوبت به شروع حرفه ای به عنوان مهندس ارشد پشتیبانی شبکه در شهران می‌رسد، مهم است که بدانید دقیقاً چه نقشی در پی خواهد داشت. از مدارکی که برای شروع به کار نیاز دارید تا کارهای روزمره که باید در این نقش انجام دهید، ما اینجا هستیم تا همه چیزهایی را که باید بدانید.

شرح شغل مهندس پشتیبانی شبکه استاندارد چیست؟

مهندسان پشتیبانی شبکه بر روی نیازهای کاربر و نیازهای سیستم به منظور طراحی، راه اندازی و نگهداری شبکه‌ های کامپیوتری کسب و کار تمرکز می‌کنند. چه در داخل و چه برای مشتریان، مهندسان داده‌های مربوط به سیستم‌ها، روترها و سایر سخت‌افزارها را جمع‌آوری می‌کنند تا شبکه‌های کاملاً عملیاتی را بسازند و مدیریت کنند. به عنوان یک مهندس سطح بالا، آنها همچنین مسئول بودجه بندی و کاهش هزینه در مورد نیروی کار و مواد خواهند بود.

نقش‌ ها و مسئولیت‌ های یک مهندس پشتیبانی شبکه چیست؟

نقش‌ ها و مسئولیت‌ های یک مهندس پشتیبانی شبکه شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • ارائه پشتیبان اولیه برای شبکه ها در صورت شکست
  • حصول اطمینان از اداره مؤثر یک شبکه تجاری جدید
  • انجام عیب یابی در تمامی برنامه‌ ها در صورت نیاز
  • تهیه گزارش‌ها و انجام تجزیه و تحلیل روند در صورت خرابی سیستم
  • توسعه پیشنهادات و کمک به نهایی کردن فرصت‌هایی که هزینه‌ ها را کاهش می‌دهد
  • توسعه و نگهداری کلیه اسناد جامع مرتبط با شبکه اجرا شده
  • کمک به سایر بخش‌ ها در مورد مسائل محلی
  • هماهنگی با بخش‌ های مختلف برای کمک به توسعه یک طراحی شبکه لینوکس که بدون مشکل اجرا می‌شود
  • مدیریت تمام منابع شبکه فنی برای پروژه‌ها و کسب و کار به عنوان یک کل
  • کمک و ارائه خدمات مشاوره‌ ای به مشتریان (در صورت نیاز)
  • نظارت و اطمینان از وجود سطح بهینه پشتیبان فنی در همه زمان‌ها
  • مدیریت و اطمینان از اتمام پروژه

چه مدارک و مهارت‌ هایی برای مهندسی پشتیبانی شبکه در شهران مورد نیاز است؟

وقتی نوبت به کار به عنوان مهندس پشتیبانی شبکه در شهران می‌رسد، معمولاً باید مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی یا سایر رشته‌های مرتبط با کامپیوتر داشته باشید. به عنوان دانشجو در این دوره‌ها، ماژول‌های ارزشمندی را در مورد مواردی مانند ارتباطات بی سیم، اصول پایگاه داده و مفاهیم مسیریابی تکمیل خواهید کرد – که همه آنها به صورت روزانه در نقش مهندسی پشتیبانی شبکه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اگرچه برخی از کارفرمایان ممکن است کاندیداهایی را ترجیح دهند که دارای مدرک MBA در یک رشته مرتبط هستند، اما برای به دست آوردن نقشی به عنوان مهندس پشتیبانی شبکه ضروری نیست.

وقتی صحبت از مهارت‌ ها می شود، باید ترکیبی از موارد زیر را داشته باشید:

مهارت‌ های ارتباطی برای کار با تیم‌های صحیح برای حل مشکلات، باید مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشید.

مهارت‌ های حل مسئله بسیاری از نقش‌ها حول توانایی تشخیص و حل مشکلات است، بنابراین این یک مهارت ضروری برای کسانی است که به دنبال شغلی در پشتیبانی شبکه هستند.

مهارت‌های کامپیوتری و شبکه‌ ای ناگفته نماند که باید تمام اطلاعات موجود در مورد سیستم‌هایی که استفاده می‌کنید بدانید، به همین دلیل است که مهارت‌ های کامپیوتر و شبکه بسیار مهم است. در اینجا برخی از متداول‌ترین سوالاتی که در مورد کار در مهندسی پشتیبانی شبکه مطرح می‌شود آورده شده است.

چگونه می‌توان یک مهندس پشتیبانی شبکه شد؟

با مدرک و مهارت‌های مربوطه، می‌توانید با جستجوی شغل در نزدیکی خود، کار خود را به عنوان یک مهندس پشتیبانی شبکه آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبدیل شدن به یک مهندس پشتیبانی شبکه در شهران یا برای کمک به یافتن مشاغل مهندس پشتیبانی شبکه، در تماس با یکی از اعضای تیم رایان پشتیبان دریغ نکنید. بسته به نیاز شما، می‌توانیم از راه‌هایی با شما صحبت کنیم که بازار آزاد جهانی می‌تواند به شما در ارتباط با مشاغلی که در حال حاضر به دنبال استخدام هستند کمک کند.

سخن پایانی

سیستم‌های فناوری اطلاعات که به کارمندان و سازمان‌ها اجازه می‌دهند تا به طور روزانه با یکدیگر کار کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، مسئولیت شما به عنوان یک مهندس پشتیبانی شبکه است. اساساً وقتی می‌شنوید که یک شرکت زیرساخت ارتباطی خود را ارتقا داده یا یک سیستم جدید نصب کرده است. این همان کاری است که شما مدیریت می‌کنید. این می‌ تواند یک سیستم مدیریت تماس جدید برای یک مرکز تماس یا یک شبکه ATM بهبود یافته باشد. مشاغل مهندس پشتیبانی شبکه در مورد طراحی، نصب و نگهداری ارتباطات، اشتراک گذاری فایل و منابع عمومی فناوری اطلاعات است که افراد هر روز به آنها اعتماد می‌کنند. که در اینجا تیم مجرب رایان پشتیبان به خوبی در این امر تواناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.