پشتیبانی شبکه در صادقیه

پشتیبانی شبکه در صادقیه

اگر محل کسب و کار و یا شرکت شما در صادقیه واقع شده است و هم اکنون به یک شرکت خدماتی پشتیبانی نیاز دارید تا شبکه‌ی تجارت شما را پیاده سازی و سپس پشتیبانی کند، جای درستی آمده‌اید. شرکت رایان پشتیبان با سابقه‌ای نزدیک به دو دهه، آماده‌ی هرگونه خدمات پشتیبانی و راه اندازی از شبکه شما در صادقیه است.

می‌توانید برای تشویق، حمایت و مشاوره در مورد همه‌ی جوانب شبکه به تیم متخصص ما در رایان پشتیبان مراجعه کنید. یک شبکه پشتیبانی خوب هم در زمان‌های خوب و هم در زمان‌های بد در کنار شما خواهد بود تا به شما در دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌تان کمک کند.

هنگامی که با چالش بزرگی در شبکه روبرو می‌شوید یا تصمیم مهمی باید درباره شبکه بگیرید، اغلب افراد در شبکه پشتیبانی شما اولین نقطه تماس خواهند بود. بنابراین مهم است که ترکیب متنوعی از افراد در شبکه خود داشته باشید تا بتوانید از دیدگاه‌های مختلف بهره مند شوید و اطمینان حاصل کنید که بیش از حد به یک فرد برای کمک تکیه نمی‌کنید. بنابراین همیشه به جای استخدام یک فرد برای پشتیبانی از شبکه، با یک تیم یا شرکت پشتیبانی قرداد همکاری ببندید.

پشتیبانی شبکه چیست؟

در یک مفهوم گسترده، پشتیبانی شبکه با هر چیزی که شبکه کامپیوتری سازمان شما را در حال اجرا، سازنده و به‌روز نگه می‌دارد، ارتباط دارد. این اطمینان می‌دهد که دستگاه‌های شبکه شما سالم هستند و سخت افزار، نرم افزار و دستگاه‌های شخصی شما به درستی سازگار و کار می‌کنند. این شامل همه موارد مربوط به شبکه خواهد بود از عیب یابی مشکلاتی که ممکن است برای شبکه ایجاد شود تا آزمایش آن برای مشکلات احتمالی یا آسیب پذیری‌های امنیتی و همچنین شامل تعمیر و نگهداری شبکه نیز میشود.

متخصصان پشتیبانی شبکه کامپیوتری که به آنها متخصص پشتیبانی فنی نیز گفته میشود، افرادی هستند که این وظایف را انجام می‌دهند. آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می‌کنند و نقش مهمی در نگهداری معمول شبکه‌های سازمان خود مانند انجام پشتیبان گیری از فایل‌ها و به روز رسانی سیستم ایفا می‌کنند. یک متخصص پشتیبانی شبکه ممکن است بخشی از تیم پشتیبانی داخلی IT سازمان باشد یا به عنوان بخشی از کارکنان پشتیبانی فنی یک ارائه دهنده فناوری شبکه شخص ثالث خدمات ارائه دهد. رایان پشتیبان آماده است تا از ابتکارات فناوری اطلاعات سازمان شما حمایت کند.

 خدمات شبکه در صادقیه

خدمات شبکه و یا خدمات شبکه مدیریت شده،  خدمات مدیریت شبکه‌ ها توسط ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات برای مشتریان خود هستند. دامنه خدمات شبکه از مدیریت LAN/WLAN، ارتباطات یکپارچه تا خدمات مشاوره شبکه و خدمات پیاده سازی شبکه گسترش می‌یابد.

مزایای خدمات شبکه برای شرکت‌های مشتری در صادقیه به شرح زیر است:

  • شرکت‌های مشتری می‌توانند بر شایستگی‌ها و وظایف اصلی خود تمرکز کنند و مبالغ قابل توجهی در ساخت و حفظ قابلیت‌های شبکه صرفه جویی کنند.
  • شرکت‌های مشتری می‌توانند خطرات نارسایی شبکه یا از دست دادن داده‌های خود را به همین دلیل با تخلیه خطر برای ارائه‌دهندگان خدمات شبکه به حداقل برسانند.
  • سهولت در برآوردن الزامات انطباق مقامات نظارتی به دلیل تخصص ارائه دهندگان خدمات در همین زمینه

راه اندازی شبکه در صادقیه

بدون شک هرکسی قادر به نصب یک شبکه‌ی موفق نیست، بنابراین کار را باید به کاردان بسپارید. خدمات یک شرکت باتجربه در حوزه نصب و راه اندازی شبکه‌ های کامپیوتری میتواند نیاز شما به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. شرکت خدماتی رایان پشتیبان مفتخر است با داشتن بهترین متخصصان شبکه‌های کامپیوتری در همه‌ی حوزه‌ها مانند امنیت شبکه، مانیتورینگ شبکه و … بهترین و کامل‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

در حالت کلی، هدف از راه انداز و اجرای شبکه، فراهم نمودن بستری برای برقراری ارتباطی کاملا یکپارچه با امنیت بالا است. این ارتباط میتواند بین بخش‌های مختلف یک مجموعه، کارمندان آن مجموعه و دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در یک شرکت بکار رفته صورت گیرد. در نتیجه، اگر طراحی شبکه به درستی انجام شده و اجرای آن هم توسط افراد باتجربه و متخصص اعمال شود، شما می‌توانید از ارتباطی با هزینه کمتر و سرعت بیشتر به منظور ارسال و دریافت داده‌های صوتی تصویری از طریق روش‌های مختلف  بهره‌مند شوید و مانند یک سیستم وایرلس عمل کنید.

مزایای پشتیبانی شبکه و شبکه‌سازی برای شرکت‌ها

  1. ارتباطات تجاری را تقویت کنید
    شبکه سازی به معنای اشتراک گذاری است. این در مورد ایجاد اعتماد و کمک به یکدیگر برای رسیدن به اهداف نیز صدق می‌کند. درگیر شدن منظم با مخاطبین خود و یافتن فرصت‌هایی برای کمک به آنها به تقویت رابطه کمک می‌کند. با انجام این کار، زمانی که برای رسیدن به اهداف خود به کمک نیاز دارید، بذرها را برای کمک متقابل می‌کارید.
  2. ایده‌های تازه دریافت کنید
    شبکه شما می تواند منبع بسیار خوبی از دیدگاه‌ها و ایده‌های جدید باشد تا به شما در ایفای نقش‌تان کمک کند. تبادل اطلاعات در مورد چالش‌ها، تجارب و اهداف یکی از مزایای کلیدی شبکه است، زیرا به شما امکان می‌دهد بینش‌های جدیدی به دست آورید که ممکن است در غیر این صورت فکرش را هم نمی‌کردید.
  3. پروفایل خود را بالا ببرید
    دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن یکی از مزایای شبکه سازی است که در ایجاد شغل ضروری است. حضور منظم در رویدادهای حرفه‌ای و اجتماعی به شناخته شدن وجه شرکت شما کمک می‌کند.
    با گوش دادن دقیق، پیگیری مکالمات، به خاطر سپردن اسامی و ارائه دانش و تخصص خود برای سایر شرکت کنندگان ارزش ایجاد کنید. سپس می‌توانید با ارائه اطلاعات یا نکات مفید به افرادی که به آن نیاز دارند، به ایجاد شهرت به عنوان عضوی آگاه، قابل اعتماد و حامی حرفه خود کمک کنید.
  4. ارتقا خدمات مشتری
    مشتریان معمولا در مورد زمان انتظار خدمات صبر کمی دارند. برخی از مشتریان انتظار دارند در یک روز پاسخ دریافت کنند در حالی که برخی دیگر انتظار دارند ظرف یک ساعت به آنان پاسخ دهید. بنابراین مهم است که نگرانی‌های مشتری بلافاصله مورد توجه قرار گیرد تا از وفاداری آنها به تجارت شما اطمینان حاصل شود. بهبود پشتیبانی مشتری برای موفقیت شما بسیار مهم است. اگر مردم حمایتی را که انتظار دارند دریافت نکنند، احتمالاً به سراغ رقبای شما خواهند رفت. برون سپاری پشتیبانی و خدمات کامپیوتری به شما کمک می‌کند تا به سرعت به مشتریان پاسخ دهید.
  5. فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد کنید
    گسترش تماس‌های شما می‌تواند درها را به روی فرصت‌های جدید برای تجارت، پیشرفت شغلی، رشد شخصی یا دانش جدید باز کند. شبکه‌ سازی فعال به شما کمک می‌کند زمانی که فرصت‌هایی مانند فرصت‌های شغلی به وجود می‌آیند آنها را در ذهن خود نگه دارید. فراموش نکنید که بسیاری از مشاغل حتی تبلیغ نمی‌شوند – به ویژه با پیشرفت شغلی شما – بنابراین شناخته شده بودن بخشی از شبکه‌ها، راهی کلیدی برای دسترسی به فرصت‌هایی است که در غیر این صورت ممکن است نداشته باشید.
  6. دانش بیشتری کسب کنید
    شبکه‌سازی فرصتی عالی برای تبادل بهترین دانش، یادگیری در مورد تکنیک‌های تجاری و مطلع شدن از آخرین پیشرفت‌های صنعت است. شبکه گسترده‌ای از مخاطبین آگاه و به هم پیوسته به معنای دسترسی گسترده‌تر به اطلاعات جدید و ارزشمند است. فرصت جمع‌آوری اطلاعات جدید یکی از مزایای شبکه است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، زیرا بدیهی‌ترین مورد نیست، اما پیشرفت و توسعه شغلی را نیز ارائه می‌کند.
  7. مشاوره شغلی و پشتیبانی دریافت کنید
    کسب مشاوره از متخصصان باتجربه یکی از مزایای مهم شبکه سازی است. بحث در مورد چالش‌ها و فرصت‌های مشترک، راه را برای پیشنهادات و راهنمایی‌های ارزشمند باز می‌کند. ارائه کمک واقعی به مخاطبین شما همچنین پایه‌ای قوی برای دریافت پشتیبانی در ازای زمانی که به آن نیاز دارید ایجاد می‌کند.
  8. ایجاد اعتماد به نفس
    با قرار دادن مداوم خود و ملاقات با افراد جدید، عملاً از منطقه امن خود خارج می‌شوید و مهارت‌های اجتماعی و اعتماد به نفس ارزشمندی را کسب می‌کنید که می‌توانید در هر جایی با خود داشته باشید. هر چه بیشتر شبکه کنید، بیشتر رشد خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه ارتباطات پایدار برقرار کنید.
  9. دیدگاه متفاوتی به دست آورید
    گرفتار شدن در روزمرگی در قلمرو حرفه‌ای‌تان آسان است اما در نهایت در رکود قرار می‌گیرید. با صحبت با دیگران در زمینه خود یا افراد متخصص در یک زمینه خاص، می توانید بینش‌هایی به دست آورید که تنها از مشاهده یک موقعیت با دیدگاهی جدید به دست می‌آید. نظرخواهی از مخاطبینی که به آنها اعتماد دارید یا تحسین می‌کنید می‌تواند به شما کمک کند مسائل را با دید جدیدی ببینید و بر موانعی غلبه کنید که ممکن است نمی‌دانستید.
  10. روابط شخصی طولانی مدت ایجاد کنید
    البته هدف شبکه توسعه و پرورش روابط حرفه‌ای است، اما برخی از قوی‌ترین و دیرینه‌ترین دوستی‌ها ناشی از ارتباطات کاری است. مخاطبین شبکه شما احتمالاً افرادی همفکر با اهداف مشابه شما هستند، بنابراین بعید نیست که شبکه پشتیبانی حرفه‌ای شما به دوستی‌های شخصی شما سرایت کند.
  11. برای هر سوالی پاسخ بگیرید
    تا زمانی که یک شبکه قوی از ارتباطات حرفه‌ای دارید، می توانید مطمئن باشید که فردی در حوزه شما قادر خواهد بود حتی به سخت‌ترین سوالات شما پاسخ دهد و اگر پاسخ قطعی وجود نداشته باشد، یک تابلوی قوی برای رد کردن ایده‌ها و اجرای برنامه‌های گام به گام برای مقابله با مشکلات بزرگ‌تر خواهید داشت.
  12. شغلی را که دوست دارید پیدا کنید
    شبکه‌های حرفه‌ای درهای بسیاری را در قالب مشاوره شغلی، روابط پایدار و حتی رسیدن به نقش رویایی شما باز می‌کند. شما هرگز نمی‌دانید چه کسی ممکن است برای شغل ایده‌ آل شما استخدام شود، یا کسی را می‌شناسید که این کار را انجام می‌دهد، و هرچه افراد بیشتری در شبکه خود داشته باشید، به احتمال زیاد اولین کسی هستید که متوجه می‌شوید که آن فرصت‌های شغلی بزرگ ظاهر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.